Volgens mij nietquote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Fuck er zijn geen roostermensen meer online he?
Jawel ik! Elke keer als we gaan bbq-en, sta ik aan het rooster!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan Carool whatsappen?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.quote:
Kippetje?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.
ValHallen draait niet want gaat neuken, check!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.
VH, doe voor zekerheid ook even een PMmetje naar de roosterpeople. Misschien pak ik je uurtje wel overquote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bus was heel en dit draai ik niet in de bus tenzij ze erom vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef Zokunen het volgende:
Dit draai je in de bus?
En dan vind je het get dat ze je bus slopen als je naar concert at sea rijdt?
LMAO
zal ik doenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
VH, doe voor zekerheid ook even een PMmetje naar de roosterpeople. Misschien pak ik je uurtje wel over
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Noes, 1 liedje was aan het einde niet helemaal compleet. Maar nu heb ik wel weer een mooie erbij.
Skylar Grey - Love the way you lie.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?quote:
Jammer, een Rotterdammert moet dat nummer gewoon een keer draaienquote:
Nee, ik vond het niet storend iig.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?
Ik weet niet hoe het eerst was.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?
Je schakelt ook wel op een verkeerd moment in.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
Uh, is dit een alternatief voor ONZ radio.... ?
Ik schakel in en meteen weer van die ONZ kwaliteit te horenZal wel weer aan mij liggen... ?
Daar had ik bij ONZ-Radio ook echt ALTIJD last vanquote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je schakelt ook wel op een verkeerd moment in.
Je schakeld in tijdens een fout anderhalf uurtjequote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
Ik schakel in en meteen weer van die ONZ kwaliteit te horenZal wel weer aan mij liggen... ?
Bazennummer sowieso, ik zal hem wel even zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?
Er is verschillende kwaliteit aanwezig, al dan niet moedwilligquote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
ik draai enkel kwaliteitquote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar had ik bij ONZ-Radio ook echt ALTIJD last van
Ik heb de Discography van:quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.
En nog een hele zooi andere albums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |