Volgens mij nietquote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Fuck er zijn geen roostermensen meer online he?
Jawel ik! Elke keer als we gaan bbq-en, sta ik aan het rooster!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan Carool whatsappen?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.quote:
Kippetje?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.
ValHallen draait niet want gaat neuken, check!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.
VH, doe voor zekerheid ook even een PMmetje naar de roosterpeople. Misschien pak ik je uurtje wel overquote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bus was heel en dit draai ik niet in de bus tenzij ze erom vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef Zokunen het volgende:
Dit draai je in de bus?
En dan vind je het get dat ze je bus slopen als je naar concert at sea rijdt?
LMAO
zal ik doenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
VH, doe voor zekerheid ook even een PMmetje naar de roosterpeople. Misschien pak ik je uurtje wel over
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Noes, 1 liedje was aan het einde niet helemaal compleet. Maar nu heb ik wel weer een mooie erbij.
Skylar Grey - Love the way you lie.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |