Dat links ooit nog zoiets zou toegevenquote:
Niet als ik er een ordelijke samenleving voor terug krijg. Maar goed, we worden dus ook onderdrukt door rechts?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses, als jij afgeperst wordt is dat geen onderdrukking?
Zodra de overheden zouden stoppen te bestaan, besteed natuurlijk niemand meer geld aan medicijnen. Ben je mal, de vrije markt wilt niet beter worden, die wilt doodgaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Verder is het wel lachwekkend om te beweren dat de "vrije markt" voor medicijnen zorgt, terwijl het gros van de investeringen door overheden worden gedaan. Maar goed.
Ja. Slechts iets minder.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet als ik er een ordelijke samenleving voor terug krijg. Maar goed, we worden dus ook onderdrukt door rechts?
Rechts = Frodoquote:
Feit blijft dat linksen anderen niet willen onderdrukken. Dat is bij uitstek een eigenschap van rechts.quote:
Overheden beperken de distributie van medicijnen, voor voornamelijk arme mensen, dmv. patenten.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Verder is het wel lachwekkend om te beweren dat de "vrije markt" voor medicijnen zorgt, terwijl het gros van de investeringen door overheden worden gedaan. Maar goed.
Frodo is toch een eikel.quote:
Onwaar. Als ik mijn stemrecht mocht inleveren en mijn democratische mogelijkheid anderen te onderwerpen aan mijn persoonlijke overtuigingen in ruil voor het niet langer hoeven bij te dragen aan deze samenleving, zou ik het doen en daarmee een groot deel van rechts.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feit blijft dat linksen anderen niet willen onderdrukken. Dat is bij uitstek een eigenschap van rechts.
Klopt. Maar dat was Gandalf ook.quote:
Ik haat Frodo.quote:
Rechtsen zouden hun medemens laten verhongeren als zij daar zelf beter van werden.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onwaar. Als ik mijn stemrecht mocht inleveren en mijn democratische mogelijkheid anderen te onderwerpen aan mijn persoonlijke overtuigingen in ruil voor het niet langer hoeven bij te dragen aan deze samenleving, zou ik het doen en daarmee een groot deel van rechts.
Solidariteit is het eufemisme van onderdrukking, want het verondersteld dat onderdrukking gerechtvaardigd is, zolang het ten goede komt aan de zwakkeren en armeren.
Rechts = Gargamelquote:
Keanu Reeves is misschien nog wel een grotere klaphark.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was Gandalf ook.
Links = Agent Smith
Rechts = Neo
Links zou de medemens vermoorden als anderen daardoor iets prettiger kon leven.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechtsen zouden hun medemens laten verhongeren als zij daar zelf beter van werden.
Een onmogelijke tegenstrijdigheid.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links zou de medemens vermoorden als anderen daardoor iets prettiger kon leven.
Het is allebei gewoon kut?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef Monolith het volgende:
Links = David Hasselhoff
Rechts = Chuck Norris
Links = een vrouwquote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef Monolith het volgende:
Links = David Hasselhoff
Rechts = Chuck Norris
Nou ben je nog zowaar nog adrem ook!quote:
'Die fetten jahre sind vorbei'quote:Wie na zijn dertigste nog links stemt, heeft geen hersens
Dat is letterlijk hoe jij denkt volgens deze post van je. Dus jij bent links?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links zou de medemens vermoorden als anderen daardoor iets prettiger kon leven.
Ik vermoord niemandquote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is letterlijk hoe jij denkt volgens deze post van je. Dus jij bent links?
Waar te zien?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk even het laatste deel kijken van het GOP debat
De rest staat in de beschrijvingquote:
Helaas nietquote:
Nee, je fantaseert er alleen maar over.quote:
Dat moet een carnavalsganger plezier doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
Het wedstrijdje ver pissen is van start zie ik alweer.
Bel de gedachtenpolitie, ik doe mee aan filosofische experimentenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je fantaseert er alleen maar over.
Daar doen wij linksen niet aan. Sterker, wij stimuleren dat zelfs. Ik stelde slechts vast dat jij fantaseert over massamoordquote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bel de gedachtenpolitie, ik doe mee aan filosofische experimenten
Sluit me op, linkse non-onderdrukker.
Ik fantaseer niet over massamoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar doen wij linksen niet aan. Sterker, wij stimuleren dat zelfs. Ik stelde slechts vast dat jij fantaseert over massamoord
Je bent wel een raar mannetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet over massamoord.
Ik denk na in welke gevallen een mens in staat zou zijn tot massamoord. Gekke linksen met hun rare hobbies.
Dat vind ik ook van jouquote:
Hoho meneertje, je hebt het wel tegen GS.quote:
Dat ben ik dan ook.quote:
Kwijlebal.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho meneertje, je hebt het wel tegen GS.
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?quote:
Jaloerserik!quote:
Homies4lifequote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?
Klopt, je wilde het zelfs dichthebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:57 schreef Webschip het volgende:
Ik had het topic ook gezien. Ik vond dat ook wel een beetje ver ging.
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?
Welnee, dat wint VS inmiddels al weer ruimschoots van je.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.
Je hebt veel fans ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.
Positieve discriminatie. Hij heeft zijn sexualiteit mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, dat wint VS inmiddels al weer ruimschoots van je.
Casettebandjes zijn baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog de CD van gisteravond opstaan merk ik net
Voor de jongere meelezers: CDs zijn rare ronde schijfjes waar heel weinig MP3s op passen.
En toen werd je wakker en wist je weer dat je de enige bent zo'n verschrikkelijke muzieksmaak.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die Peter Gabriel ook kon waarderen.
Elpee.quote:
Toen je 's ochtends in de spiegel keek?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die Peter Gabriel ook kon waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |