Je bent wel een raar mannetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet over massamoord.
Ik denk na in welke gevallen een mens in staat zou zijn tot massamoord. Gekke linksen met hun rare hobbies.
Dat vind ik ook van jouquote:
Hoho meneertje, je hebt het wel tegen GS.quote:
Dat ben ik dan ook.quote:
Kwijlebal.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho meneertje, je hebt het wel tegen GS.
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?quote:
Jaloerserik!quote:
Homies4lifequote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?
Klopt, je wilde het zelfs dichthebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:57 schreef Webschip het volgende:
Ik had het topic ook gezien. Ik vond dat ook wel een beetje ver ging.
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?
Welnee, dat wint VS inmiddels al weer ruimschoots van je.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.
Je hebt veel fans ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.
Positieve discriminatie. Hij heeft zijn sexualiteit mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, dat wint VS inmiddels al weer ruimschoots van je.
Casettebandjes zijn baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog de CD van gisteravond opstaan merk ik net
Voor de jongere meelezers: CDs zijn rare ronde schijfjes waar heel weinig MP3s op passen.
En toen werd je wakker en wist je weer dat je de enige bent zo'n verschrikkelijke muzieksmaak.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die Peter Gabriel ook kon waarderen.
Elpee.quote:
Toen je 's ochtends in de spiegel keek?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die Peter Gabriel ook kon waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |