Nou ben je nog zowaar nog adrem ook!quote:
'Die fetten jahre sind vorbei'quote:Wie na zijn dertigste nog links stemt, heeft geen hersens
Dat is letterlijk hoe jij denkt volgens deze post van je. Dus jij bent links?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links zou de medemens vermoorden als anderen daardoor iets prettiger kon leven.
Ik vermoord niemandquote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is letterlijk hoe jij denkt volgens deze post van je. Dus jij bent links?
Waar te zien?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk even het laatste deel kijken van het GOP debat
De rest staat in de beschrijvingquote:
Helaas nietquote:
Nee, je fantaseert er alleen maar over.quote:
Dat moet een carnavalsganger plezier doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
Het wedstrijdje ver pissen is van start zie ik alweer.
Bel de gedachtenpolitie, ik doe mee aan filosofische experimentenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je fantaseert er alleen maar over.
Daar doen wij linksen niet aan. Sterker, wij stimuleren dat zelfs. Ik stelde slechts vast dat jij fantaseert over massamoordquote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bel de gedachtenpolitie, ik doe mee aan filosofische experimenten
Sluit me op, linkse non-onderdrukker.
Ik fantaseer niet over massamoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar doen wij linksen niet aan. Sterker, wij stimuleren dat zelfs. Ik stelde slechts vast dat jij fantaseert over massamoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |