Je bent wel een raar mannetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet over massamoord.
Ik denk na in welke gevallen een mens in staat zou zijn tot massamoord. Gekke linksen met hun rare hobbies.
Dat vind ik ook van jouquote:
Hoho meneertje, je hebt het wel tegen GS.quote:
Dat ben ik dan ook.quote:
Kwijlebal.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho meneertje, je hebt het wel tegen GS.
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?quote:
Jaloerserik!quote:
Homies4lifequote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?
Klopt, je wilde het zelfs dichthebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:57 schreef Webschip het volgende:
Ik had het topic ook gezien. Ik vond dat ook wel een beetje ver ging.
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaloers op de diepe amicale band c.q. het wederzijds gedoogakkoord van erik en ik?
Welnee, dat wint VS inmiddels al weer ruimschoots van je.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.
Je hebt veel fans ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ben de meest geliefde user van POL, dus ik hoef niet jaloers te zijn.
Positieve discriminatie. Hij heeft zijn sexualiteit mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, dat wint VS inmiddels al weer ruimschoots van je.
Casettebandjes zijn baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog de CD van gisteravond opstaan merk ik net
Voor de jongere meelezers: CDs zijn rare ronde schijfjes waar heel weinig MP3s op passen.
En toen werd je wakker en wist je weer dat je de enige bent zo'n verschrikkelijke muzieksmaak.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die Peter Gabriel ook kon waarderen.
Elpee.quote:
Toen je 's ochtends in de spiegel keek?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
Laatst kwam ik iemand tegen die Peter Gabriel ook kon waarderen.
Oke, dat was dan wel weer voor mijn tijd.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen je 's ochtends in de spiegel keek?
Ha, fout! Het was een levend persoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en wist je weer dat je de enige bent zo'n verschrikkelijke muzieksmaak.
Kijk, iemand die net als Erik en Zeeland gewoon rationeel naar zoiets kan kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik lees net het topic van GS. Interessant en lekker radicaal. Houd ik wel van.
Vind ik nog snel.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, de eerste alinea is af. Dat heeft me maar een half uur gekost.
Ach, het is niet voor niets mn werk.quote:
Op zondag.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is niet voor niets mn werk.
Ach, ook al is het een telegraafalinea met wat knip en plakwerk, dan nog bekruipt me elke keer het gevoel dat ik een writers block ontwikkel zodra ik een leeg word-document zie.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang die alinea is natuurlijk.
Gewoon eerst vullen met baconipsum, dan krijg je honger, ga je lunchen en als je terugkomt is pagina dus al gevuld.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ook al is het een telegraafalinea met wat knip en plakwerk, dan nog bekruipt me elke keer het gevoel dat ik een writers block ontwikkel zodra ik een leeg word-document zie.
*Opent Word 2007*
[ afbeelding ]
Wilde je gaan surfen?quote:
Wat mag niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
Dat schijnt dan weer niet te mogen.
Voor Koos is het een goede.
Het is ideaal surfweer man, maar als ik vijf stappen buiten mijn deur heb gezet ben ik doorweekt.quote:
Gelukkig is het water waarop je surft helemaal droog.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is ideaal surfweer man, maar als ik vijf stappen buiten mijn deur heb gezet ben ik doorweekt.
Onzin schrijven.quote:
Valt wat voor te zeggen. Wat vind jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het hypotheken-plan van de Rabo?
Klinkt wel aardig, in mijn amateuristische oren.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Wat vind jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |