Die twee tekens ter linker- en rechterzijde van het jaartal hebben mij altijd gefascineerd.quote:
Pijl en boog en het teken van Aesclepius toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
Die twee tekens ter linker- en rechterzijde van het jaartal hebben mij altijd gefascineerd.
Mij heeft het altijd tot het diepst van mijn wezen geirriteerd dat de 25 niet in het midden staat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
Die twee tekens ter linker- en rechterzijde van het jaartal hebben mij altijd gefascineerd.
Een gespannen boog en een druiventros. Ze staan ergens voor, maar ik weet niet meer waarvoor. Moet ik eens opzoeken in mijn muntenboekje. Ik verzamelde vroeger Wilhelmina-stuivers!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
Vond ik wel modernistisch.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mij heeft het altijd tot het diepst van mijn wezen geirriteerd dat de 25 niet in het midden staat.
Kneus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een gespannen boog en een druiventros. Ze staan ergens voor, maar ik weet niet meer waarvoor. Moet ik eens opzoeken in mijn muntenboekje. Ik verzamelde vroeger Wilhelmina-stuivers!
Hehe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:52 schreef Nautilus. het volgende:
Niks kneus. Ik vertelde mij vader bijvoorbeeld dat ik guldens spaarde op jaartal. Dat was een mooi excuus om hem geld af te troggelen.
Ik had ook een muntenverzameling die voornamelijk bestond uit valuta die z'n waarde had verloren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:52 schreef Nautilus. het volgende:
Niks kneus. Ik vertelde mij vader bijvoorbeeld dat ik guldens spaarde op jaartal. Dat was een mooi excuus om hem geld af te troggelen.
Omdat het kan.quote:
Ben ik weer eens te ver gegaan? Heb ik iets verkeerds gedaan?quote:
Welnee, jij gaat nooit te verquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben ik weer eens te ver gegaan? Heb ik iets verkeerds gedaan?
Je geeft jezelf teveel eer als je denkt dat de TT enkel door/voor jou is. Grijp je kans bij het volgende deel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef JoaC het volgende:
FaalTT, we hebben geen kwartjes meer met de Euro
Ja, je bent te ver gegaan. De conducteur waarschuwde je nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik ben al vaker als 'drammer' neergezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.
Je ziet jezelf als een dubbeltje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik ben al vaker als 'drammer' neergezet.
De euro bied dus genoeg kansen als mensen zich aandringen om hogerop te komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.
Geweld! Mag niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Het schijnt dat verenigingsstudenten uit Leiden vroeger vanuit hun open rijtuigen gloeiend hete stuivers naar het plebs smeten.
Toen het corps nog elitair was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Het schijnt dat verenigingsstudenten uit Leiden vroeger vanuit hun open rijtuigen gloeiend hete stuivers naar het plebs smeten.
Nee, geen geweld, milieuvervuilingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kleingeestig ondervolk laat zich weer kennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Griekse restauranthouder mikpunt onvrede
Die stemmen Wilders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Griekse restauranthouder mikpunt onvrede
Of SP. Het zijn in ieder geval de stuivers van de samenleving.quote:
KUTkneus !!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef Cerbie het volgende:
Kwartjes geven natuurlijk wel de mogelijkheid tot dubieuze openingszinnen.
Goedenavond dames, zin in een euroknaller?
A man's got to do, what a man's got to do.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef JoaC het volgende:
Briljante actie van GSbrder om mijn geweten in de knoop te brengen. (Topic over gedwongen keuze tot genocide)
Agos, krijg ik nu haatPM?quote:
Dolf, ik heb gisteren iemand ontmoet die op dezelfde manier praat als professor Paljas.quote:
nee hoor als ik je wat te zeggen heb zeg ik het wel recht in je smoelquote:
Alfreed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dolf, ik heb gisteren iemand ontmoet die op dezelfde manier praat als professor Paljas.
Ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor als ik je wat te zeggen heb zeg ik het wel recht in je smoel
maar ik heb je niks meer te zeggen dus dawast...
Lekker goedkoop he, dubbeltje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb zin in, door de bio-industrie geproduceerd, vleesch
Inderdaad, dubbeltje!quote:
Dat is om te voorkomen dat je i.p.v. 14,98 de volle ¤ 15,- betaald?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:47 schreef JoaC het volgende:
Pffff.. Ik betaal bijna altijd met de pinpas.
Jij bent toch geboren als daalder?quote:
Inderdaad, afzetters van de moderne maatschappij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat je i.p.v. 14,98 de volle ¤ 15,- betaald?
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch geboren als daalder?
Als Drachme?quote:
Zeeuwsch Dagblad / Zeeuwsche Courant?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
Ingezonden brief gestuurd. Hopelijk komt het in de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgende maand weer het tourjournaal met ome Mart.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef Nautilus. het volgende:
Ging Mart Smeets maar 's met pensioen.
Ze nemen de term "slowchat" te letterlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Het enige wat ik mis van het reizen met de trein zijn de gratis krantjes en de ingezonden e-mails/brieven. Haha, van die onzinnige discussies die dan weken doorgaan over onbelangrijke onderwerpen.
Net Fok!, maar dan heel traag.
Dan moet ik mijn opa en oma maar 's vragen of ze die de komende week voor me willen uitpluizen.quote:
De hele dag naar mannen in strakke pakjes staren die op een fiets zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgende maand weer het tourjournaal met ome Mart.
He, niet zo over wielrennen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De hele dag naar mannen in strakke pakjes staren die op een fiets zitten.
Ik wou dat ik zo snel tevreden was.
Ik heb vorig jaar in een informatie kraampje gestaan, maar volgend jaar denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn opa en oma maar 's vragen of ze die de komende week voor me willen uitpluizen? Ga jij dit jaar nog naar de Visserijdagen?
Dat heb ik eigenlijk met alle sporten. Jack van Gelder en consorten die wekelijks een uur vullen met slap gelul over voetbal. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:02 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar al die interesantdoenerij van types als Mart Smeets en Hugo Camps is zeer irritant.
Ik vind het best een fijne krant, maar slechts als tweede krant. Ik lees daarnaast de volkskrant.quote:
Dan is het nog wel te pruimen. Ik lees altijd NRC omdat ik die bezorg en heel leuk vindquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede krant, maar slechts als tweede krant. Ik lees daarnaast de volkskrant.
quote:
quote:
En Filosofie is de saaiste studie die ik ken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wielrennen is serieus de saaiste sport die ik ken.
Bevat te weinig roddels over BN'ers voor jou zeker?quote:
Vlak schaatsen niet uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:
De Volkskrant heeft toch een roddelrubriek?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bevat te weinig roddels over BN'ers voor jou zeker?
Ik mag graag curling kijken.quote:
Snooker is ook mooiquote:
De telegraaf lees ik alleen op vakantie. Echt een vage krant, dan vind je soms in een sportartikel een uitdrukking als 'de dikkopen uit Den Haag'. Zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te pruimen. Ik lees altijd NRC omdat ik die bezorg en heel leuk vind
Maar als ik bij de McDonalds ben lees ik ook wel eens de Telegraaf, voor de sensatie
Bergetappes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vet.quote:
Ze schrijven, net als elk blad en krant, natuurlijk gewoon voor een doelgroep met een bepaalde mening/idee over de wereld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef JoaC het volgende:
Wat wel positief is aan de Volkskrant is de grote ruimte voor Opinies, verder vervelend omdat bij verkiezingen de verkleuring van artikelen opeens opspeelt.
Die shitload aan columns vind ik juist zo irritant. Ik lees liever reportages.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef JoaC het volgende:
Wat wel positief is aan de Volkskrant is de grote ruimte voor Opinies, verder vervelend omdat bij verkiezingen de verkleuring van artikelen opeens opspeelt.
Die heb ik nog nooit gezien. Die wordt er dan vast uitgehaald door de postbode.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De Volkskrant heeft toch een roddelrubriek?
True, al vind ik ze wel wat objectiever dan Elsevier en Telegraaf bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze schrijven, net als elk blad en krant, natuurlijk gewoon voor een doelgroep met een bepaalde mening/idee over de wereld.
HP De Tijd bekoort mij daarom juist zo. Je kan precies nagaan hoe de journalisten stemmen, maar iedereen die iets fout doet is de lul.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze schrijven, net als elk blad en krant, natuurlijk gewoon voor een doelgroep met een bepaalde mening/idee over de wereld.
De HP/de Tijd heb ik ook. Het kan me wel bekoren, mits ze hun mond houden over Israël.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
HP De Tijd bekoort mij daarom juist zo. Je kan precies nagaan hoe de journalisten stemmen, maar iedereen die iets fout doet is de lul.
Een soort nette geenstijl.
Elk artikel druipt de religieuze ellende vanaf, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:15 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind de Trouw trouwens ook prima te lezen, maar da's vooral omdat er een religie & filosofie gedeelte in zit.
Dat dan weer wel. Al vind ik verongelijkte christenen wel schattig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elk artikel druipt de religieuze ellende vanaf, verschrikkelijk.
Een soort Quote. Geldverheerlijking zonder professionalisme en persoonlijke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:24 schreef Nautilus. het volgende:
De Elsevier is vergelijkbaar met een veertigjarige accountant die is doorgedrongen tot het middenmanagement, en tegen beter weten in de hoop op een volgende promotie koestert. Het is een blaadje voor nepkakkers.
Is het ook. Hints is leuker.quote:
Op je pik getrapt lieverd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik hoef niet te praten met jou...
ik draai wel een plaatje voor je..
doei
Ook mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Nautilus. het volgende:
Monidique houdt blijkbaar van musicals.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Nautilus. het volgende:
Monidique houdt blijkbaar van musicals.
Laatst nog 100 euro uitgegeven aan entreebewijzen voor die grotemensen huisvrouwensprookjeswereldquote:
Ik lees ze vooral via m'n iPhone-apps. Heb er nu eentje van Volkskrant, nu.nl, Algemeen Dagblad, Trouw, Het Financiële Dagblad, GeenStijl, Elsevier, Telegraaf, NRC blog, NY TImes, The Economist en BBC News. Moet voldoende zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik lees eigenlijk amper dode-boom-mediaAls ik een keer een krant heb is het meestal de NRC (Next)
U is ook nieuwsjunkie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik lees ze vooral via m'n iPhone-apps. Heb er nu eentje van Volkskrant, nu.nl, Algemeen Dagblad, Trouw, Het Financiële Dagblad, GeenStijl, Elsevier, Telegraaf, NRC blog, NY TImes, The Economist en BBC News. Moet voldoende zijn.
Uhu, Nederlandse Kranten-app:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik lees ze vooral via m'n iPhone-apps. Heb er nu eentje van Volkskrant, nu.nl, Algemeen Dagblad, Trouw, Het Financiële Dagblad, GeenStijl, Elsevier, Telegraaf, NRC blog, NY TImes, The Economist en BBC News. Moet voldoende zijn.
Heb je de Telegraaf nu met opzet niet vermeld?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu, Nederlandse Kranten-app:
nrc.next
De Pers
FOK!
Nusport
Sp!ts
De Volkskrant
De Stentor
Eindhovens Dagblad
Metro
Noordhollands Dagblad
Leeuwarder Courant
Algemeen Dagblad
Nederlands Dagblad
Noordhollands Dagblad
NOS
WebRegio
Gooi-en Eemlander
Het Financieele Dagblad
BN/De Stem
Het Parool
NU
Leidsch Dagblad
Voetbal International
L1
Elsevier
Tubantia
NRC Handelsblad
Nog liever de Leeuwarder Courant of L1 dan de Telegraafquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb je de Telegraaf nu met opzet niet vermeld?
The Beach van Alex Garland is een prachtige roman over een jongeman die de oorlog in Vietnam romantiseert. Met hoofdstukaanduidingen als "Beaucoup Bad Shit", "Fucking New Guy" en "Goo' Night Charlie". De verfilming van dat boek viel me erg tegen; de hoofdstukken waarin de hoofdpersonage zich in Vietnam waant, zijn juist niet verfilmd.quote:
Beetje wel. Heb het graag ook uit alle hoeken, zodat ik een beetje genuanceerd beeld krijg. Want alhoewel kranten schrijven over feiten, worden die feiten natuurlijk wel op een zeer specifieke manier gepresenteerd.quote:
Afhankelijk van het betreffende nieuws kun je al aan de kop zien door welke krant het geschreven is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje wel. Heb het graag ook uit alle hoeken, zodat ik een beetje genuanceerd beeld krijg. Want alhoewel kranten schrijven over feiten, worden die feiten natuurlijk wel op een zeer specifieke manier gepresenteerd.
Dat werd tijdens de uitslag van de Provinciale Statenverkiezingen vooral duidelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Afhankelijk van het betreffende nieuws kun je al aan de kop zien door welke krant het geschreven is.
Ik haat operettesquote:
Blegh.quote:
Nonsens, juristen kunnen dat wel, want die hebben de hele dag toch niets te doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef Nautilus. het volgende:
Je kunt beter een briefje aan de poot van een postduif binden. Volgens mij kan ze niet eens haar computer opstarten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonsens, juristen kunnen dat wel, want die hebben de hele dag toch niets te doen.
quote:
Dit is wat linksen daadwerkelijk geloven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef Picchia het volgende:
Wat vreemd, zegt de misselijk makende middenstand.
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%89pater_la_bourgeoisiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef Picchia het volgende:
Wat vreemd, zegt de misselijk makende middenstand.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:53 schreef Dutchnative het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:04 schreef Picchia het volgende:
Dit vind ik toch één van de leukste Nederlandstalige nummers.
'Och, sorry, laat alle Rowwen Hèze sympathisanten maar eens naar Limburg komen, krijgen ze al gauw genoeg van het dialect'quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Laat het publiek bepalen wat kunst is!"
Orgineel idee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef betyar het volgende:
Stond er net een stoet trekkers voor het huis, komen ze de overburen ophalen omdat ze 25 jaar getrouwd zijn, die man organiseert elk jaar een trekkertocht voor gehandicapten. Een leuke verrassing.
Hoe kun je niet van haar gehoord hebben? Ze heeft verscheidene sex tapes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef Nautilus. het volgende:
Ik had nog nooit van Carrie Prejean gehoord, maar ze is dus een model dat door de Republikeinen als mascotte wordt gebruikt omdat ze zich uitsprak tegen het homohuwelijk,.
Ik zocht naar de Kardashian-tape, toen zag ik een van haar optredens, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoe kun je niet van haar gehoord hebben? Ze heeft verscheidene sex tapes.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Kleding kopen is voorbehouden aan zelfverzekerde jonge mannen en vrouwen.
Alle andere categorieën dienen aangekleed te worden door een stijlvolle vrouw.
Jonge mannen is natuurlijk nog wel een rekbare categorie.quote:
Alsof het iemand wat boeit wat die gasten in hun vrije tijd uitspoken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Nautilus. het volgende:
We leven in een tijdperk van vallende sterren. In de jaren '90 waren zangers en acteurs halfgoden, maar nu wil de massa dat diezelfde zangers en acteurs zichzelf op de hak nemen. Of is dat gelul? Ik weet het niet. Misschien ligt het aan het feit dat door internet alle "shady" dingen die ze uitspoken nu makkelijker te achterhalen zijn. Vroeger waren er alleen de boulevardbladen.
Zeg je nu werkelijk dat het niemand boeit wat sterren uitspoken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof het iemand wat boeit wat die gasten in hun vrije tijd uitspoken.
Rood of wit?quote:
Gevalletje projectie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zeg je nu werkelijk dat het niemand boeit wat sterren uitspoken?
Bon, ik vind het met dit weer maar lastig, maar donderdag was ik ook aan de witquote:
Klopt, het was een alleraardigste sauvignon al gaat mij voorkeur meestal uit naar een pinot grigio of chardonnay.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bon, ik vind het met dit weer maar lastig, maar donderdag was ik ook aan de wit
Chardonnay uit 2007quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, het was een alleraardigste sauvignon al gaat mij voorkeur meestal uit naar een pinot grigio of chardonnay.
Adsensequote:
Lekker ordinair zo nu en dan. Niks mis meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Lekker, zo'n cheapass kamper neukgewei.
Hoe weet jij nou of ze van 't kamp komt? Prinses Zara had ook een tongpiercing. Ik wacht tot er een sextape van Kate Middleton opduikt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Lekker, zo'n cheapass kamper neukgewei.
"De homevideo van.. mijn ouders."quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel, wat is de engste horrorfilm die jij ooit hebt gezien?
Dat wordt bedrijfskunde voor EG!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet (opnieuw) studeren, EchtGaaf?
Ik kan tegen bijna alles op horrorfilmgebied, maar bizarre martelingen doen mij meestal wel wat. Dat is dus opzich niet eng, maar meer gruwelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel, wat is de engste horrorfilm die jij ooit hebt gezien?
Ik begrijp je vraag... Ik zou het serieus niet meer kunnen (opbrengen), o.a. omdat ik nu weet dat 1+1 nog steeds iets anders dan 2 kan zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet (opnieuw) studeren, EchtGaaf?
Als ik zou reïncarneren, dan lijkt mij een medisch beroep wel aardig.quote:
Als vak ook gedaan, maar echt heel interessant vond ik het niet echt...quote:
Ja klopt, maar ik vind die andere tablets wat aan de kleine kant.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef Tem het volgende:
Trouwens mlg, jij was toch wel een beetje klaar met Apple?
Neuh, en ik krijg trek in chips van films als de Guinea Pig serie, maar het is eigenlijk meer de manier van martelen en hoe dat allemaal door Miike in beeld en emotie gebracht wordt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Hm, bizarre martelingen, daar kan ik over het algemeen juist wel goed tegen. Ik zag laatst een stukje van The Toolbox Murders en dat deed me niet echt veel (terwijl mijn huisgenoot bijna over zijn nek ging door dat fragment met de drilboor).
Maar je vindt een film zoals Kairo/Pulse dus minder?
Nee, maar het is me nooit duidelijk geworden of de studie die je hebt afgerond je beviel. Heb je toen nooit overwogen om een andere studie op te pakken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag... Ik zou het serieus niet meer kunnen (opbrengen), o.a. omdat ik nu weet dat 1+1 nog steeds iets anders dan 2 kan zijn.
Kennis is slechts een ding, terwijl juist een beroep wordt gedaan op talent wat je wel of niet hebt. Al heb je 100 studie achter de rug....
Waarom heb je een tablet nodig?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind die andere tablets wat aan de kleine kant.
Ik wil van die ekranten lezen in de morgen.quote:
Ach, je zou een prima ingenieur zijn, het enige wat je mist is een leidinggevende die dat in jou ziet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik zou reïncarneren, dan lijkt mij een medisch beroep wel aardig.
[..]
Als vak ook gedaan, maar echt heel interessant vond ik het niet echt...
Politicologie lijkt mij dan leuker. Maar niet geschikt, ik ben bepaald geen politicus.Of je zou op een wetenschappelijk bureau van een politieke partij belanden, maar die kans is ook niet echt groot.
Ja okay, maar niet alle horror is gorror. Een film als 'In Dreams', zonder martelingen, vond ik vrij eng, hoewel hij op IMDB nogal is afgekraakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, en ik krijg trek in chips van films als de Guinea Pig serie, maar het is eigenlijk meer de manier van martelen en hoe dat allemaal door Miike in beeld en emotie gebracht wordt.
De meeste martelingen in films zijn, iets naars doen en dan is het au au au, wat schreeuwen, huilen en schelden. Het is een plastisch gebeuren zonder ziel. Die ziel van dat martelen haalt Miike tevoorschijn, legt het bloot, strooit er zout in en pist erover. Het is een rauwheid wat weinig ander regisseur op die manier kan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja okay, maar niet alle horror is gorror. Een film als 'In Dreams', zonder martelingen, vond ik vrij eng, hoewel hij op IMDB nogal is afgekraakt.
Deal, verkoop ik hem voor 300 doorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef mlg het volgende:
Tem, als hij niet bevalt dan mag je hem voor 100 euro hebben.
Luister nooit naar die troepsites als IMDB. Ik neem aan dat je de gewone man bent? Dan moet je niet naar een review van zo'n film-autist afgaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja okay, maar niet alle horror is gorror. Een film als 'In Dreams', zonder martelingen, vond ik vrij eng, hoewel hij op IMDB nogal is afgekraakt.
Dan doe ik hem liever aan Betyar voor 50 euro.quote:
Ja, nee maar dit is vriendschappelijk hé. Ik ben niet altijd een boze kapitalist die dagelijks bijna een armageddon veroorzaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat je deze handelsgeest wel zou waarderen.
Studie beviel erg goed. De stof vond ik interessant. Er was zodoende geen aanleiding om iets anders te overwegen. Wat ik nooit besefte is dat er een grote discrepantie bestaat tussen de studie en beroepspraktijk als zodanig. Dan nog niet te spreken over de branche, waar ik totaal niet in pas. De alarmbellen gingen dus pas na mijn studie af.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, maar het is me nooit duidelijk geworden of je de studie die je hebt afgerond je beviel. Heb je toen nooit overwogen om een andere studie op te pakken?
Ok dan neem ik hem gewoon voor 100 euro van je over als het niet bevalt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, nee maar dit is vriendschappelijk hé. Ik ben niet altijd een boze kapitalist die dagelijks bijna een armageddon veroorzaakt.
Haha ja, voor 2 dagen ofzo. Ik was die eerste dag geen eens op fok geweest. Toen ik fok opende kwam er rechtsonder zo'n schermpje tevoorschijn dat ik er pas weer op mocht om ongeveer 5 uur.quote:
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Haha ja, voor 2 dagen ofzo. Ik was die eerste dag geen eens op fok geweest. Toen ik fok opende kwam er rechtsonder zo'n schermpje tevoorschijn dat ik er pas weer op mocht om ongeveer 5 uur.
Teveel op de man gespeeld ofzo. In ieder geval was het die 2 dagen wel waard, waarvan ik circa. 8 uur moest lijden.quote:
Authoritairquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum.
Waar dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum.
Op zich gaat een ingenieur vrij solitair te werk, toch? Ik weet helemaal niets van het beroepsperspectief van ingenieurs, maar volgens mij zijn het allemaal een beetje aparte vakidioten. Vond je dat juist vervelend?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Studie beviel erg goed. De stof vond ik interessant. Er was zodoende geen aanleiding om iets anders te overwegen. Wat ik nooit besefte is dat er een grote discrepantie bestaat tussen de studie en beroepspraktijk als zodanig. Dan nog niet te spreken over de branche, waar ik totaal niet in pas. De alarmbellen gingen dus pas na mijn studie af.
Hij ook al gebanned?quote:
Tja, wat is een prima ingenieur? Wat verwacht je van zo'n iemand? Kennelijk niet datgene wat ik ervan verwachtte.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, je zou een prima ingenieur zijn, het enige wat je mist is een leidinggevende die dat in jou ziet.
Kamergeleerde? Wow, jij bent raar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, wat is een prima ingenieur? Wat verwacht je van zo'n iemand? Kennelijk niet datgene wat ik ervan verwachtte.
Ik was liever een kamergeleerde gebleven.
Ja maar niet voor iets hier in POL dacht ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij ook al gebanned?
Rechts wordt hier wel weggezuiverd zeg.
Ik zal het doorspelen aan de buurtwacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Nautilus. het volgende:
Maar het is goed om te weten dat Tem waardevolle spullen in huis heeft. Tijd om een koevoet en een snijbrander aan te schaffen.
Hij is al weer terug hoor, was twee weken terug een paar dagen verbannen voor iets in R&P oidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja maar niet voor iets hier in POL dacht ik.
Wel aardig dat mijn ban maar 2 dagen lang was trouwens. Waar heb ik dat aan te danken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is al weer terug hoor, was twee weken terug een paar dagen verbannen voor iets in R&P oid
Helemaal niet vervelend. Nog mooier als je helemaal alleen in een hok geduwd zou worden om als vakidioot zeer diepgaand aan iets nieuws te werken. Dat je door niemand of niets gestoord wordt. En er ook nog eens jaren over mag doen, het liefst zonder een deadline.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Op zich gaat een ingenieur vrij solitair te werk, toch? Ik weet helemaal niets van het beroepsperspectief van ingenieurs, maar volgens mij zijn het allemaal een beetje aparte vakidioten. Vond je dat juist vervelend?
Die dingen lopen op naarmate je er meer van hebt gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Wel aardig dat mijn ban maar 2 dagen lang was trouwens. Waar heb ik dat aan te danken?
Lopen op? Mijn eerste was 1 week lang, mijn tweede was 2 dagen lang, de volgende is een uur?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die dingen lopen op naarmate je er meer van hebt gehad
Dat is zeer zeker waar. Maar als in eng, als in spannend heb ik niet eentje die er echt dusdanig uitspringt. Er zijn genoeg die hele gave spanningsbogen hebben zonder zich moeten beroepen op 150 db schrikeffecten. Dat soort films maken het voor mij enger en dan ga je al vrij snel van de Westerse cinema naar de Aziatische. Het verschil zie je al snel in Hollywoodverfilmingen van 'the Ring' en 'the Grudge', ed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Die Duitse?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
Volgens mij zit mijn ex gewoon wiet te roken en belt ze zometeen (weer) dat ze te stoned is.
Nee daarvoor. Die Duitse is helemaal afgelopen.quote:
Maar je had toch wetenschapper kunnen worden? Aanstelling bij de uni, ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal niet vervelend. Nog mooier als je helemaal alleen in een hok geduwd zou worden om als vakidioot zeer diepgaand aan iets nieuws te werken. Dat je door niemand of niets gestoord wordt. En er ook nog eens jaren over mag doen, het liefst zonder een deadline.
Ik had ook altijd het beeld dat ze zeer solitair mochten werken, maar niets is minder waar. Het kon gewoon niet harder tegenvallen. Misschien 50 jaar terug, jammer dat ik toen niet leefde.
Hmm, daar gaat iets misquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Lopen op? Mijn eerste was 1 week lang, mijn tweede was 2 dagen lang, de volgende is een uur?
Om eerlijk te zijn weet ik geen eens voor welk vergrijp het was. Maar kun je de volgende keer niet even naar de feiten kijken? Je weet zelf wat voor een loser die betyar is. Zo'n jongen moet wel een keertje kritiek krijgen, voor zijn eigen bestwil. Dat noemen ze tevens feedback, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmm, daar gaat iets mis. Het heeft ook te maken met de zwaarte van de vergrijpen en wie de ban uitdeelt
Ah en dat is een crackhead?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee daarvoor. Die Duitse is helemaal afgelopen.
Nee, dat niet. Volgens mij blowed ze niet zo heel veel. Ik kom er alleen even langs om te krikken en ik ben weer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |