Ja dat bedoel ik dus. Ik ben al vaker als 'drammer' neergezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.
Je ziet jezelf als een dubbeltje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik ben al vaker als 'drammer' neergezet.
De euro bied dus genoeg kansen als mensen zich aandringen om hogerop te komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.
Geweld! Mag niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Het schijnt dat verenigingsstudenten uit Leiden vroeger vanuit hun open rijtuigen gloeiend hete stuivers naar het plebs smeten.
Toen het corps nog elitair was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Het schijnt dat verenigingsstudenten uit Leiden vroeger vanuit hun open rijtuigen gloeiend hete stuivers naar het plebs smeten.
Nee, geen geweld, milieuvervuilingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kleingeestig ondervolk laat zich weer kennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Griekse restauranthouder mikpunt onvrede
Die stemmen Wilders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Griekse restauranthouder mikpunt onvrede
Of SP. Het zijn in ieder geval de stuivers van de samenleving.quote:
KUTkneus !!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef Cerbie het volgende:
Kwartjes geven natuurlijk wel de mogelijkheid tot dubieuze openingszinnen.
Goedenavond dames, zin in een euroknaller?
A man's got to do, what a man's got to do.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef JoaC het volgende:
Briljante actie van GSbrder om mijn geweten in de knoop te brengen. (Topic over gedwongen keuze tot genocide)
Agos, krijg ik nu haatPM?quote:
Dolf, ik heb gisteren iemand ontmoet die op dezelfde manier praat als professor Paljas.quote:
nee hoor als ik je wat te zeggen heb zeg ik het wel recht in je smoelquote:
Alfreed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dolf, ik heb gisteren iemand ontmoet die op dezelfde manier praat als professor Paljas.
Ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor als ik je wat te zeggen heb zeg ik het wel recht in je smoel
maar ik heb je niks meer te zeggen dus dawast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |