Dat heb ik eigenlijk met alle sporten. Jack van Gelder en consorten die wekelijks een uur vullen met slap gelul over voetbal. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:02 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar al die interesantdoenerij van types als Mart Smeets en Hugo Camps is zeer irritant.
Ik vind het best een fijne krant, maar slechts als tweede krant. Ik lees daarnaast de volkskrant.quote:
Dan is het nog wel te pruimen. Ik lees altijd NRC omdat ik die bezorg en heel leuk vindquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede krant, maar slechts als tweede krant. Ik lees daarnaast de volkskrant.
quote:
quote:
En Filosofie is de saaiste studie die ik ken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wielrennen is serieus de saaiste sport die ik ken.
Bevat te weinig roddels over BN'ers voor jou zeker?quote:
Vlak schaatsen niet uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wielrennen is serieus de saaiste sport die ik ken.
quote:
De Volkskrant heeft toch een roddelrubriek?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bevat te weinig roddels over BN'ers voor jou zeker?
Ik mag graag curling kijken.quote:
Snooker is ook mooiquote:
De telegraaf lees ik alleen op vakantie. Echt een vage krant, dan vind je soms in een sportartikel een uitdrukking als 'de dikkopen uit Den Haag'. Zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te pruimen. Ik lees altijd NRC omdat ik die bezorg en heel leuk vind
Maar als ik bij de McDonalds ben lees ik ook wel eens de Telegraaf, voor de sensatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |