Bergetappes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wielrennen is serieus de saaiste sport die ik ken.
Vet.quote:
Ze schrijven, net als elk blad en krant, natuurlijk gewoon voor een doelgroep met een bepaalde mening/idee over de wereld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef JoaC het volgende:
Wat wel positief is aan de Volkskrant is de grote ruimte voor Opinies, verder vervelend omdat bij verkiezingen de verkleuring van artikelen opeens opspeelt.
Die shitload aan columns vind ik juist zo irritant. Ik lees liever reportages.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef JoaC het volgende:
Wat wel positief is aan de Volkskrant is de grote ruimte voor Opinies, verder vervelend omdat bij verkiezingen de verkleuring van artikelen opeens opspeelt.
Die heb ik nog nooit gezien. Die wordt er dan vast uitgehaald door de postbode.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De Volkskrant heeft toch een roddelrubriek?
True, al vind ik ze wel wat objectiever dan Elsevier en Telegraaf bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze schrijven, net als elk blad en krant, natuurlijk gewoon voor een doelgroep met een bepaalde mening/idee over de wereld.
HP De Tijd bekoort mij daarom juist zo. Je kan precies nagaan hoe de journalisten stemmen, maar iedereen die iets fout doet is de lul.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze schrijven, net als elk blad en krant, natuurlijk gewoon voor een doelgroep met een bepaalde mening/idee over de wereld.
De HP/de Tijd heb ik ook. Het kan me wel bekoren, mits ze hun mond houden over Israël.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
HP De Tijd bekoort mij daarom juist zo. Je kan precies nagaan hoe de journalisten stemmen, maar iedereen die iets fout doet is de lul.
Een soort nette geenstijl.
Elk artikel druipt de religieuze ellende vanaf, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:15 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind de Trouw trouwens ook prima te lezen, maar da's vooral omdat er een religie & filosofie gedeelte in zit.
Dat dan weer wel. Al vind ik verongelijkte christenen wel schattig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elk artikel druipt de religieuze ellende vanaf, verschrikkelijk.
Een soort Quote. Geldverheerlijking zonder professionalisme en persoonlijke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:24 schreef Nautilus. het volgende:
De Elsevier is vergelijkbaar met een veertigjarige accountant die is doorgedrongen tot het middenmanagement, en tegen beter weten in de hoop op een volgende promotie koestert. Het is een blaadje voor nepkakkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |