SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Misschien zit hij in de band van Johnny de Mol. En dattie daarom te druk is voor een relatie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik vind het altijd een vrolijk gezicht als ik twee geestelijk beperkte bij elkaar zie.![]()
Zeg big tits wil je het onderwerp niet veranderen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, Kluts, ik heb een hele leuke website gevonden met hele toffe sieraden, denk dat jij dat ook wel wat vindt!
http://www.janimie.com/
Op zich wel leuk, maar wat sieren betreft heb ik een heel eenvoudige smaak juist.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, Kluts, ik heb een hele leuke website gevonden met hele toffe sieraden, denk dat jij dat ook wel wat vindt!
Jij kan dat ook. Probeer het!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
En het valt idd op dat die tokkie niet post als krea er is. Hoe krijg je dat voor elkaar.![]()
Ik wil dat ook kunnen.
Volgens mij is dat een Fokster.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ang3l werd nog geplayed door mijn mattie, toen hij dacht dat het een vrouw was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
Oh ja Angel met een hetero en Baby plasseks. Wel onder de douche maar toch ranzig.
Rival heeft zijn date achter gelaten in de kroeg.
En het valt idd op dat die tokkie niet post als krea er is. Hoe krijg je dat voor elkaar.![]()
Ik wil dat ook kunnen.
Alleen is die foto bijna 3 jaar oud.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Kreator het volgende:
Het Tettenvraagstuk is opgelost. Het is niet relevant.
Ja, nu ff niet dus. Opzouten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
En toen zat je nog in de puberteit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alleen is die foto bijna 3 jaar oud.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:41 schreef rival het volgende:
Wat is nou het punt met dat bij google werken? is dat zo erg? wat mis ik?
Zijn je tetten meegegroeid met de rest? Verandert dat in 3 jaar? Update graag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar techno is toch al bijna opaquote:
En sindsdien heeft Henk de Winterschilder er een nieuw frontje bij je opgezet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook even.quote:
Hij wilde niet dat het uitgebreid op Fok stond. Maar dat stond het al dankzij hemzelf. En dat ontkende hij. En toen herinnerde Q hem daar heel subtiel aan door oude posts op te zoeken.quote:
Of ze is 40 kilo aangekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En sindsdien heeft Henk de Winterschilder er een nieuw frontje bij je opgezet?
Oh, okequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op zich wel leuk, maar wat sieren betreft heb ik een heel eenvoudige smaak juist.
Oh, ja. Sorry.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg big tits wil je het onderwerp niet veranderen?We zullen ze even lek prikken.
is nog een 2010 verhaal als ik het me goed herinnerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
Rival heeft zijn date achter gelaten in de kroeg.
Wij leven hier op het herkauwen van oude sloot-koeien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
is nog een 2010 verhaal als ik het me goed herinner
Diabetes gluurt om de hoekquote:
Ze had al die dingen zelf kunnen maken in de tijd dat ze hier post.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
Ze is er weer Godt. Kennelijk is de uitkering weer binnen en is het stil in het bedelen-voor-apparaten-topic.
Oh niet zo boeiend dus eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij wilde niet dat het uitgebreid op Fok stond. Maar dat stond het al dankzij hemzelf. En dat ontkende hij. En toen herinnerde Q hem daar heel subtiel aan door oude posts op te zoeken.
Er is niets beter dan oud zeer verversen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
Wij leven hier op het herkauwen van oude sloot-koeien.
Bij gebrek aan betere roddels.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
is nog een 2010 verhaal als ik het me goed herinner
Als ik een hond had, zou ik hem ervanaf schoppen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, nu weten me nog niet hoe dat nou zit met Merovsdgsorcia.
Hoe is het met Sabrina?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij leven hier op het herkauwen van oude sloot-koeien.
Ze heeft tetten. Blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, nu weten me nog niet hoe dat nou zit met Merovsdgsorcia.
Goed punt zeg. Ik ben ouder dan jij, maakt verder niet uit.quote:
Ik heb zelfs nooit iets gehoord over de spullen die ik aanboodquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze had al die dingen zelf kunnen maken in de tijd dat ze hier post.
Tijd zat en kennelijk in staat met een computer te werken.
Ik zou als ik die fokkers was de spullen weer terug vragen.
De hond schoppen is zielig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik een hond had, zou ik hem ervanaf schoppen.
Te beperkte geest om te beseffen dat je ook vanaf je werk kan fokken en 2 keer zoveel kunt verdienen (ipv krijgen), kennelijk. Maar ja, dat zie je wel vaker bij tokkies.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze had al die dingen zelf kunnen maken in de tijd dat ze hier post.
Tijd zat en kennelijk in staat met een computer te werken.
Ik zou als ik die fokkers was de spullen weer terug vragen.
Dan snap ik niet waar de plotselinge groeispurt vandaan zou moeten komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed punt zeg. Ik ben ouder dan jij, maakt verder niet uit.![]()
Zwanger?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waar de plotselinge groeispurt vandaan zou moeten komen.
Dat is over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is er met MissB en Sedan? Die heb ik even gemist!
OMG! Dit is een Duim all over again!quote:
Rip! Roddelqueen. Gooi er nog es een leuke in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit iets gehoord over de spullen die ik aanbood
New kids turbo in het echt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Te beperkte geest om te beseffen dat je ook vanaf je werk kan fokken en 2 keer zoveel kunt verdienen (ipv krijgen), kennelijk. Maar ja, dat zie je wel vaker bij tokkies.
Daar doelde ik op. Geen tieten, dat moet een man zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hond schoppen is zielig!![]()
Schop haar van de hond af!
Is Sedan bi?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kon ze zich niet over zijn bisexualiteit heenzetten? Waarom. Daar gaat het over.
Die heeft wel tieten.quote:
Dat willen ze niet zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kon ze zich niet over zijn bisexualiteit heenzetten? Waarom. Daar gaat het over.
Die grapte hier toen een keer dat ze zwanger was toen ze wat met Tech had.quote:
Wat heb je aangeboden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit iets gehoord over de spullen die ik aanbood
Jij vreet ook alles.quote:
Oh, leuke grappen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die grapte hier toen een keer dat ze zwanger was toen ze wat met Tech had.
Ja, ik zit te azen op sappige roddels.quote:
Ik neem alleen genoegen met details.quote:
Ik snap ook niet waar je vandaan haalt dat er een groeispurt heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waar de plotselinge groeispurt vandaan zou moeten komen.
Hoor je die dit weekend niet live dan?quote:
Sedan's ego is in het verleden al genoeg door mij gekrenkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan wil jij hem wel? Lekker twee kerels tegelijk?
quote:
Heeft Babs al over hem heen gepiest dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er geen andere verklaring voor weten.
Aha.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar je vandaan haalt dat er een groeispurt heeft plaatsgevonden.![]()
Ik ben 20 kilo afgevallen, waardoor de tetten wat meer geaccentueerd worden.
Volgend weekend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoor je die dit weekend niet live dan?
Sinds die foto 20 kilo afgevallen? Dan ben je dunner dan ik. Dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar je vandaan haalt dat er een groeispurt heeft plaatsgevonden.![]()
Ik ben 20 kilo afgevallen, waardoor de tetten wat meer geaccentueerd worden.
Misschien had het er mee te maken dat sedan in een FOK topic (ik noem geen namen) zijn scharrel/vriendin/neuker ging vertellen dat ze haar geld wel beter kon besteden.quote:
Sorry, mijn eigen agenda bijhouden is al veel moeite.quote:
Geeft niet, ik ben hier wel weer de secretaresse.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, mijn eigen agenda bijhouden is al veel moeite.
Leugens!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien had het er mee te maken dat sedan in een FOK topic (ik noem geen namen) zijn scharrel/vriendin/neuker ging vertellen dat ze haar geld wel beter kon besteden.
Nadat die een zwijmel post maakte dat ze een bentley had gezien en dat ook wilde ofzo.
Je kent het wel. Van die dingen die je wil hebben maar niet echt gaat kopen.
Tot grote verbazing van enkele aanwezige werd dat dus op het forum medegedeeld.
Ik zou dat niet doen maar wie ben ik.
Ook niet direct reden om je verkering op te zeggen lijkt mequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien had het er mee te maken dat sedan in een FOK topic (ik noem geen namen) zijn scharrel/vriendin/neuker ging vertellen dat ze haar geld wel beter kon besteden.
Nadat die een zwijmel post maakte dat ze een bentley had gezien en dat ook wilde ofzo.
Je kent het wel. Van die dingen die je wil hebben maar niet echt gaat kopen.
Tot grote verbazing van enkele aanwezige werd dat dus op het forum medegedeeld.
Ik zou dat niet doen maar wie ben ik.
Ja nou ja! Ik kan niet alles onthouden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leugens!Ik hou niet van Bentleys
Nee niks, had je maar moeten opletten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja nou ja! Ik kan niet alles onthouden.
Leg het nog 1 keer uit dan.
Er is nog een kilo of 70 over, lijkt me anders een prima gezond gewicht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds die foto 20 kilo afgevallen? Dan ben je dunner dan ik. Dat gun je niemand.
Ik probeer ook alleen maar mee te denken met het topic.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook niet direct reden om je verkering op te zeggen lijkt me
Misschiene en handig excuus
Als je eenmaal Honda hebt gereden dan wil je natuurlijk geen Bentley meer he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leugens!Ik hou niet van Bentleys
Dat lijkt me nog steeds teveel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is nog een kilo of 70 over, lijkt me anders een prima gezond gewicht.
In tegenstelling tot jou dan, blijkbaar. Eet eens wat joh.
Of alleen ik durf mijn mond open te doen. De rest zit zijn of haar kliekje te beschermen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt echt als enige alle roddels, vriend.
Ik weet er echt 0.0 vanaf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of alleen ik durf mijn mond open te doen. De rest zit zijn of haar kliekje te beschermen.
Kluts en MissB zijn lesbische lovers. Kluts moet dus de details weten.
Ik vond het ook wel meer dan een deceptie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik dacht dat MissB best leuk was, maar als je op Sedan ingaat....
Ik ken Sedan niet, maar MissB is leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Sedan niet, maar MissB is leuk.
Hoe is het met jou dan, Mata? Al wat meer opgeknapt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds teveel.
Ik denk dat ik meer eet dan jij.
Lieve Krea,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
Maar eh MeraViglioSa,
Je bent dus oma?
groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
nee dan wil je alleen nog maar dood.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je eenmaal Honda hebt gereden dan wil je natuurlijk geen Bentley meer he.
Het was enkel een scharrel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik zal scharrels in het vervolg eerst aan jou voorleggen
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds teveel.
Ik denk dat ik meer eet dan jij.
Ook leuke mensen kunnen kansloos zijn. Laten we er vanuit gaan dat het een vlaag van verstandsverbijstering was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Sedan niet, maar MissB is leuk.
ik weet anders niks over een tepel van LEquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of alleen ik durf mijn mond open te doen.
Ze is te leuk voor Techno.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Ripley het volgende:
Als MissB echt leuk was was ze nog wel met Techno
Ik ook niet. Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet anders niks over een tepel van LE
Sappige verhalen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ben voor Techno trouwens, sinds ik alle sappige verhalen heb gehoord.
Jij mist alle foto's toch altijd?quote:
En wel meelezen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Wel opvallend dat vaak de fokkers waarover 'geroddeld' worden ineens niet meer posten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Wel opvallend dat vaak de fokkers waarover 'geroddeld' worden ineens niet meer posten
oe snel reageren om dat tegen te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Jij denkt dat er over jou niet geroddeld wordt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik ontken gewoon alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Je let zelf maar opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jullie mij niet op tijd waarschuwen.
Ik heb ze niet gehoord, vertel ze nog eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik vroeg je watquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij denkt dat er over jou niet geroddeld wordt?
kijk daar hou ik nou vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]jullie lullen maar een eind weg hoor.
Meelezen, dat heb ik nooit begrepen. Singlestopics doorspitten waar je niet in gepost hebt is als in een regenjas bij een kleuterschool gaan staan.quote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ben te saai daarvoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij denkt dat er over jou niet geroddeld wordt?
Oh ja sorry. Het gaat beter. Zijn.quote:
FYLquote:
Ze waren druk met klagen bij de moderators.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Meer wodka naar binnen gietenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat begint die verdoving snel uit te werken
Maar jij bent ook altijd zo wildquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze waren druk met klagen bij de moderators.. Kreeg al een opmerking of 'het wat rustiger kon'.
Hoe kansloos ben je dan.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze waren druk met klagen bij de moderators.. Kreeg al een opmerking of 'het wat rustiger kon'.
Hoe kansloos ben je dan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan.
Snel vodkaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Hoe kansloos ben je dan.
quote:
quote:
2 verstandskiezen getrokken net.quote:
Ja! Laten we dat doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hem niet posten maar ik had hem ook ja.![]()
Zullen we mogen speculeren wie het was?
sta je bekend als alcoholist ofzo?quote:
Het zal Huppelkut wel weer geweest zijn. Dat gebeurt altijd als ze 3 minuten niet in het middelpunt van de belangstelling staat.quote:
En niet eens gewoon klagen in t FB topic, maar allemaal via pmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hem niet posten maar ik had hem ook ja.![]()
Zullen we mogen speculeren wie het was?
quote:
Wie het ook gedaan heeft, dat vind ik wel heel erg kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal Huppelkut wel weer geweest zijn. Dat gebeurt altijd als ze 3 minuten niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Neen! Alleen een stom gaasje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]Crap. Goed koud houden, dan wordt het niet zo dik. Heb je van die zakjes Brufen meegekregen?
Mooi zo. Slaap lekker, nogmaalsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja sorry. Het gaat beter. Zijn.
En nu echt slapen. Dit gelul is veel te verslavend en over 3 uur de wekker
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie het ook gedaan heeft, dat vind ik wel heel erg kansloos.
quote:
Wel pijnstillers in huis hoop ik.quote:
Ik kan iemand nu wel heel True Blood-achtig op de bek pakken.quote:
Oe dt is leuk dan wordt je wang dik en alle kleurtjes van de regenboog als je pech hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]Crap. Goed koud houden, dan wordt het niet zo dik. Heb je van die zakjes Brufen meegekregen?
Oeioei, sterkte daarmeequote:
Ja die heb ik altijd wel, dat scheelt.quote:
Met een beetje mazzel valt het mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heb ik altijd wel, dat scheelt.
Welke wordt de volgende dan? Krea, godt, Q, HW?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan iemand nu wel heel True Blood-achtig op de bek pakken.
Oh dit weekend maakt niet uit. Als het volgende week maar over is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe dt is leuk dan wordt je wang dik en alle kleurtjes van de regenboog als je pech hebt![]()
En dat zo vlak voor het weekend
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dit weekend maakt niet uit. Als het volgende week maar over is.
Pfff zover was ik nog niet ripquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke wordt de volgende dan? Krea, godt, Q, HW?
Degene die haar wil?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog maar 4 namen over. We hebben vers bloed nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ouchquote:
Allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, film dat eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan iemand nu wel heel True Blood-achtig op de bek pakken.
Dag hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik ben er weer weg van. Re is ongesteld en het sappige gedeelte is wel weer voorbij, nu de kansloze kutkliek weer post.
Adios.
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeee! NIET blowen als je dat net gedaan hebt, maakt de pijn erger. Trust me.quote:
Hahahahaquote:
Even wat anders.quote:
Moet dat ook gefilmd worden?quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog maar 4 namen over. We hebben vers bloed nodig.
Nou, ik heb iig niet geklaagd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
vertel nu eens, wie heeft er bij Re geklaagd mensen? Ik denk dat jij het bent Hippelmuts. Klopt dat?
Als je zo stoer bent om te klagen ben je ook wel zo stoer om het toe te geven hoop ik.
Ja, zo heerlijk is dat hè. Beetje met de cultuur meegaan is altijd goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
Een Amerikaan mailen is ook wel een kunst apartIk heb nog nooit zo'n dikke slijmmail gestuurd
Kan ik wel tegen hoor.quote:
Wat zijn de opties?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo heerlijk is dat hè. Beetje met de cultuur meegaan is altijd goed natuurlijk.
Daarover sprekende: ik lijk nu wel net een wijf; ik ga zometeen even langs bij mijn toekomstige werkgever maar ik weet niet wat ik aan moet.
succes.. zo'n idee had ik afgelopen woensdag ook een beetje.. potentieel toekomstige werkgever danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo heerlijk is dat hè. Beetje met de cultuur meegaan is altijd goed natuurlijk.
Daarover sprekende: ik lijk nu wel net een wijf; ik ga zometeen even langs bij mijn toekomstige werkgever maar ik weet niet wat ik aan moet.
Echt verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wijfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles tussen shabby en een fatsoenlijk pak?quote:
Nee, het is geen sollicitatie. Ik denk ik kan natuurlijk een anoniem mailtje sturen maar ik kan ook gewoon zelf langskomen. Kan ik zelf al een beetje spieken hoe de bedrijfscultuur is en dan kunnen ze me natuurlijk niet meer negeren. Lijkt me beter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk...
En je weet niet wat je aanmoet? Dat had ik laatst, irritant is dat. Maar, gewoon iets casuals? Of is het echt een sollicitatie al?
ik vond van nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee! NIET blowen als je dat net gedaan hebt, maakt de pijn erger. Trust me.
is goed gekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders.
Al geluk met het vinden van een vloer?
Afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles tussen shabby en een fatsoenlijk pak?
[..]
Nee, het is geen sollicitatie. Ik denk ik kan natuurlijk een anoniem mailtje sturen maar ik kan ook gewoon zelf langskomen. Kan ik zelf al een beetje spieken hoe de bedrijfscultuur is en dan kunnen ze me natuurlijk niet meer negeren. Lijkt me beter.
Ik denk dat ik voor de jeans met overhemd ga. Ik weet niet of ik daar nog een kek wollen jasje overheen moet zwieren of niet.
never nooit niet.. ik solliciteer in fun-shirt.. als ze niet lachen dan is het geen matchquote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vraagt ook aan mensen of die broek je dik maakt enzo?
Ligt maar aan welk bedrijf en welke branche. De mensen die bij ons in pak solliciteren worden meestal niet aangenomenquote:
Bij ons worden mensen zonder pak niet aangenomen. Ander soort bedrijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt maar aan welk bedrijf en welke branche. De mensen die bij ons in pak solliciteren worden meestal niet aangenomen
ik werk niet in de sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef clevy het volgende:
[..]
never nooit niet.. ik solliciteer in fun-shirt.. als ze niet lachen dan is het geen match
Dat is dus wat ik zeg. Dan is het dus niet standaard goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons worden mensen zonder pak niet aangenomen. Ander soort bedrijf.
Daarom ga ik dus eerst onaangekondigd naar het bedrijf toe zodat ik kan kijken hoe iedereen erbij loopt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg. Dan is het dus niet standaard goed
en ligt dat dan echt aan het pak? of de zwetser erin?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt maar aan welk bedrijf en welke branche. De mensen die bij ons in pak solliciteren worden meestal niet aangenomen
wie er bij Re geklaagd had. Ik gok op HuppelMuts die plots conveniant ook niet post, maar ik wacht nog evenquote:
ik verkoop nix, ik werk.quote:
Ik ook hoor. Want uiteindelijk loop ik het liefst op mijn allstars met een broek, shirtje, jasje, maar dat doe ik niet aan naar een sollicitatie. Dan doe ik wel nette schoenen aan, nette broek, zelfs een blousje (ik heb een hekel aan nette blousjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk wat ik aan moet doen voor een sollicitatie. Ik kan me daar echt druk om maken
Wat was de klachtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
wie er bij Re geklaagd had. Ik gok op HuppelMuts die plots conveniant ook niet post, maar ik wacht nog even
Over wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
wie er bij Re geklaagd had. Ik gok op HuppelMuts die plots conveniant ook niet post, maar ik wacht nog even
Ik ga het liefst casual/casual netjes gekleed. Maar ik vraag me altijd af of dat netjes genoeg is voor een sollicitatiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Want uiteindelijk loop ik het liefst op mijn allstars met een broek, shirtje, jasje, maar dat doe ik niet aan naar een sollicitatie. Dan doe ik wel nette schoenen aan, nette broek, zelfs een blousje (ik heb een hekel aan nette blousjes.) met een jasje. Of een rok.
Ik denk dat dat bij jou los staat van het hebben van een sollicitatiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk wat ik aan moet doen voor een sollicitatie. Ik kan me daar echt druk om maken
Gewoon naakt gaan. Dan maak je meteen een onvergetelijke indruk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het liefst casual/casual netjes gekleed. Maar ik vraag me altijd af of dat netjes genoeg is voor een sollicitatie
Ligt aan het bedrijf. Ik had nette laarzen aan, net truitje, nette tas, klaar. Maar verder gewoon spijkerbroek en roze enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Sommigen trekken juist datgene aan waar ze normaal ook mee komen, zodat men ook gelijk ziet wat voor figuur het is en niet van plan is standaard in pak te komen bv. (natuurlijk afhankelijk van de functie die je wilt gaan bekleden)
Ik vraag me af he, hoeven prostituees nooit te solliciteren en zoja, hoe dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon naakt gaan. Dan maak je meteen een onvergetelijke indruk.
Een roze spijkerbroek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan het bedrijf. Ik had nette laarzen aan, net truitje, nette tas, klaar. Maar verder gewoon spijkerbroek en roze enzo
Beiden. Mensen met een pak in TV bedrijven zijn meestal accountantsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
en ligt dat dan echt aan het pak? of de zwetser erin?
In sommige gevallen klopt dat wel jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij jou los staat van het hebben van een sollicitatie
En kan ik me daarna meteen verantwoorden bij de politie, zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat je iemand hebt doodgeslagen met je bouncing boobs?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt dat wel ja
[..]
En kan ik me daarna meteen verantwoorden bij de politie, zeker
Ah, het befaamde Adamskostuumquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
en Godtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iets dat Krea er te hard inging of zo?
Ik tel niet meer mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iets dat Krea er te hard inging of zo?
De man die ons bij de opnames van Paul de Leeuw ging vertellen wat we moesten doen had ook een pak aan. En hele lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beiden. Mensen met een pak in TV bedrijven zijn meestal accountants
En laten we jou ook niet vergeten he!quote:
Heb je ambities die richting op ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, hoeven prostituees nooit te solliciteren en zoja, hoe dan?
geen pm gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En laten we jou ook niet vergeten he!
Het zou zomaar kunnen gebeuren, weet je!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je iemand hebt doodgeslagen met je bouncing boobs?
Ik weet het en daarom post ik het.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen gebeuren, weet je!
* missbehavin snel klagen gaatquote:
Mannen in pak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog nooit een pak gedragen, en ben niet van plan dat ooit te doen.
Ok ik lieg, ik moet er eentje aan op de bruiloft van een vriend volgend jaar.
Wat voor een bestuur?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een 'pak' van de H&M. Voor bestuursborrels enzo.
Ik vind het vooral jammer dat Re nu meeleest en niet even gezellig komt posten over zijn pak en schoenen.quote:
kijk eens de serie matroesjka's!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, hoeven prostituees nooit te solliciteren en zoja, hoe dan?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Kut, een meeting waarvan ik dacht nog tot maandagmiddag te hebben om voor te bereiden, is nu verplaatst naar 12:00 uur
Oh, dat is wel flauw ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat Re nu meeleest en niet even gezellig komt posten over zijn pak en schoenen.
Oh, linnen is inderdaad kut. Ik heb een linnen broek. Nooit aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik had ooit een sollicitatie toen het 35 graden was ofzo. Dus ik een wit linnen pak gekocht.
Stond me wel goed op zich, maar linnen is kut en dat pak was veel te opzichtig. Ik heb het nooit meer aangehad.
Ik ben gek op m'n linnen broekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, linnen is inderdaad kut. Ik heb een linnen broek. Nooit aan.
Daarom heb ik de mijne nooit aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gek op m'n linnen broekMoet die dingen wel twee maten kleiner kopen want ze lubberen uit
Is wel zo netjes soms. Vooral als je naar een of andere hoge pief van het universiteitsbestuur moet om je subsidies te verdedigen. Of als je naar een chique borrel moet van de apothekersvereniging ofzo.quote:
Laten we daar gewoon maar van uitgaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
Zal ik uitgaan van wie zwijgt stemt toe.? Dat het gewoon inderdaad HM is?
nouk de nederhopperquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een pak van mexx, ooit gehad van mijn ex. ..
Nee, ze moeten nog. En niet zeiken op Re want die is lief!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die ja!
Dan zal hij toch ook wel in pak gaan. Of zijn ze al getrouwd?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die ja!
Dan zal hij toch ook wel in pak gaan. Of zijn ze al getrouwd?
Ik heb mijn eerste maar aan m'n moeder gegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik de mijne nooit aanIk wist dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |