Wat voor een bestuur?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een 'pak' van de H&M. Voor bestuursborrels enzo.
Ik vind het vooral jammer dat Re nu meeleest en niet even gezellig komt posten over zijn pak en schoenen.quote:
kijk eens de serie matroesjka's!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, hoeven prostituees nooit te solliciteren en zoja, hoe dan?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Kut, een meeting waarvan ik dacht nog tot maandagmiddag te hebben om voor te bereiden, is nu verplaatst naar 12:00 uur
Oh, dat is wel flauw ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat Re nu meeleest en niet even gezellig komt posten over zijn pak en schoenen.
Oh, linnen is inderdaad kut. Ik heb een linnen broek. Nooit aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik had ooit een sollicitatie toen het 35 graden was ofzo. Dus ik een wit linnen pak gekocht.
Stond me wel goed op zich, maar linnen is kut en dat pak was veel te opzichtig. Ik heb het nooit meer aangehad.
Ik ben gek op m'n linnen broekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, linnen is inderdaad kut. Ik heb een linnen broek. Nooit aan.
Daarom heb ik de mijne nooit aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gek op m'n linnen broekMoet die dingen wel twee maten kleiner kopen want ze lubberen uit
Is wel zo netjes soms. Vooral als je naar een of andere hoge pief van het universiteitsbestuur moet om je subsidies te verdedigen. Of als je naar een chique borrel moet van de apothekersvereniging ofzo.quote:
Laten we daar gewoon maar van uitgaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
Zal ik uitgaan van wie zwijgt stemt toe.? Dat het gewoon inderdaad HM is?
nouk de nederhopperquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een pak van mexx, ooit gehad van mijn ex. ..
Nee, ze moeten nog. En niet zeiken op Re want die is lief!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die ja!
Dan zal hij toch ook wel in pak gaan. Of zijn ze al getrouwd?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die ja!
Dan zal hij toch ook wel in pak gaan. Of zijn ze al getrouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |