Een roze spijkerbroek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan het bedrijf. Ik had nette laarzen aan, net truitje, nette tas, klaar. Maar verder gewoon spijkerbroek en roze enzo
Beiden. Mensen met een pak in TV bedrijven zijn meestal accountantsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
en ligt dat dan echt aan het pak? of de zwetser erin?
In sommige gevallen klopt dat wel jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij jou los staat van het hebben van een sollicitatie
En kan ik me daarna meteen verantwoorden bij de politie, zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon naakt gaan. Dan maak je meteen een onvergetelijke indruk.
Omdat je iemand hebt doodgeslagen met je bouncing boobs?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt dat wel ja
[..]
En kan ik me daarna meteen verantwoorden bij de politie, zeker
Ah, het befaamde Adamskostuumquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon naakt gaan. Dan maak je meteen een onvergetelijke indruk.
en Godtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iets dat Krea er te hard inging of zo?
Ik tel niet meer mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iets dat Krea er te hard inging of zo?
De man die ons bij de opnames van Paul de Leeuw ging vertellen wat we moesten doen had ook een pak aan. En hele lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beiden. Mensen met een pak in TV bedrijven zijn meestal accountants
En laten we jou ook niet vergeten he!quote:
Heb je ambities die richting op ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, hoeven prostituees nooit te solliciteren en zoja, hoe dan?
geen pm gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En laten we jou ook niet vergeten he!
Het zou zomaar kunnen gebeuren, weet je!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je iemand hebt doodgeslagen met je bouncing boobs?
Ik weet het en daarom post ik het.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen gebeuren, weet je!
* missbehavin snel klagen gaatquote:
Mannen in pak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog nooit een pak gedragen, en ben niet van plan dat ooit te doen.
Ok ik lieg, ik moet er eentje aan op de bruiloft van een vriend volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |