Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vraagt ook aan mensen of die broek je dik maakt enzo?
Ligt maar aan welk bedrijf en welke branche. De mensen die bij ons in pak solliciteren worden meestal niet aangenomenquote:
Bij ons worden mensen zonder pak niet aangenomen. Ander soort bedrijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt maar aan welk bedrijf en welke branche. De mensen die bij ons in pak solliciteren worden meestal niet aangenomen
ik werk niet in de sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef clevy het volgende:
[..]
never nooit niet.. ik solliciteer in fun-shirt.. als ze niet lachen dan is het geen match
Dat is dus wat ik zeg. Dan is het dus niet standaard goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons worden mensen zonder pak niet aangenomen. Ander soort bedrijf.
Daarom ga ik dus eerst onaangekondigd naar het bedrijf toe zodat ik kan kijken hoe iedereen erbij loopt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg. Dan is het dus niet standaard goed
en ligt dat dan echt aan het pak? of de zwetser erin?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt maar aan welk bedrijf en welke branche. De mensen die bij ons in pak solliciteren worden meestal niet aangenomen
wie er bij Re geklaagd had. Ik gok op HuppelMuts die plots conveniant ook niet post, maar ik wacht nog evenquote:
ik verkoop nix, ik werk.quote:
Ik ook hoor. Want uiteindelijk loop ik het liefst op mijn allstars met een broek, shirtje, jasje, maar dat doe ik niet aan naar een sollicitatie. Dan doe ik wel nette schoenen aan, nette broek, zelfs een blousje (ik heb een hekel aan nette blousjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk wat ik aan moet doen voor een sollicitatie. Ik kan me daar echt druk om maken
Wat was de klachtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
wie er bij Re geklaagd had. Ik gok op HuppelMuts die plots conveniant ook niet post, maar ik wacht nog even
Over wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
wie er bij Re geklaagd had. Ik gok op HuppelMuts die plots conveniant ook niet post, maar ik wacht nog even
Ik ga het liefst casual/casual netjes gekleed. Maar ik vraag me altijd af of dat netjes genoeg is voor een sollicitatiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Want uiteindelijk loop ik het liefst op mijn allstars met een broek, shirtje, jasje, maar dat doe ik niet aan naar een sollicitatie. Dan doe ik wel nette schoenen aan, nette broek, zelfs een blousje (ik heb een hekel aan nette blousjes.) met een jasje. Of een rok.
Ik denk dat dat bij jou los staat van het hebben van een sollicitatiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk wat ik aan moet doen voor een sollicitatie. Ik kan me daar echt druk om maken
Gewoon naakt gaan. Dan maak je meteen een onvergetelijke indruk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het liefst casual/casual netjes gekleed. Maar ik vraag me altijd af of dat netjes genoeg is voor een sollicitatie
Ligt aan het bedrijf. Ik had nette laarzen aan, net truitje, nette tas, klaar. Maar verder gewoon spijkerbroek en roze enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Sommigen trekken juist datgene aan waar ze normaal ook mee komen, zodat men ook gelijk ziet wat voor figuur het is en niet van plan is standaard in pak te komen bv. (natuurlijk afhankelijk van de functie die je wilt gaan bekleden)
Ik vraag me af he, hoeven prostituees nooit te solliciteren en zoja, hoe dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon naakt gaan. Dan maak je meteen een onvergetelijke indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |