Hoi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog maar 4 namen over. We hebben vers bloed nodig.
Nou, ik heb iig niet geklaagd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
vertel nu eens, wie heeft er bij Re geklaagd mensen? Ik denk dat jij het bent Hippelmuts. Klopt dat?
Als je zo stoer bent om te klagen ben je ook wel zo stoer om het toe te geven hoop ik.
Ja, zo heerlijk is dat hè. Beetje met de cultuur meegaan is altijd goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
Een Amerikaan mailen is ook wel een kunst apartIk heb nog nooit zo'n dikke slijmmail gestuurd
Kan ik wel tegen hoor.quote:
Wat zijn de opties?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo heerlijk is dat hè. Beetje met de cultuur meegaan is altijd goed natuurlijk.
Daarover sprekende: ik lijk nu wel net een wijf; ik ga zometeen even langs bij mijn toekomstige werkgever maar ik weet niet wat ik aan moet.
succes.. zo'n idee had ik afgelopen woensdag ook een beetje.. potentieel toekomstige werkgever danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo heerlijk is dat hè. Beetje met de cultuur meegaan is altijd goed natuurlijk.
Daarover sprekende: ik lijk nu wel net een wijf; ik ga zometeen even langs bij mijn toekomstige werkgever maar ik weet niet wat ik aan moet.
Echt verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wijfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles tussen shabby en een fatsoenlijk pak?quote:
Nee, het is geen sollicitatie. Ik denk ik kan natuurlijk een anoniem mailtje sturen maar ik kan ook gewoon zelf langskomen. Kan ik zelf al een beetje spieken hoe de bedrijfscultuur is en dan kunnen ze me natuurlijk niet meer negeren. Lijkt me beter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk...
En je weet niet wat je aanmoet? Dat had ik laatst, irritant is dat. Maar, gewoon iets casuals? Of is het echt een sollicitatie al?
ik vond van nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee! NIET blowen als je dat net gedaan hebt, maakt de pijn erger. Trust me.
is goed gekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders.
Al geluk met het vinden van een vloer?
Afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles tussen shabby en een fatsoenlijk pak?
[..]
Nee, het is geen sollicitatie. Ik denk ik kan natuurlijk een anoniem mailtje sturen maar ik kan ook gewoon zelf langskomen. Kan ik zelf al een beetje spieken hoe de bedrijfscultuur is en dan kunnen ze me natuurlijk niet meer negeren. Lijkt me beter.
Ik denk dat ik voor de jeans met overhemd ga. Ik weet niet of ik daar nog een kek wollen jasje overheen moet zwieren of niet.
never nooit niet.. ik solliciteer in fun-shirt.. als ze niet lachen dan is het geen matchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |