Meer wodka naar binnen gietenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat begint die verdoving snel uit te werken
Maar jij bent ook altijd zo wildquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze waren druk met klagen bij de moderators.. Kreeg al een opmerking of 'het wat rustiger kon'.
Hoe kansloos ben je dan.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze waren druk met klagen bij de moderators.. Kreeg al een opmerking of 'het wat rustiger kon'.
Hoe kansloos ben je dan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je dan.
Snel vodkaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Hoe kansloos ben je dan.
quote:
quote:
2 verstandskiezen getrokken net.quote:
Ja! Laten we dat doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hem niet posten maar ik had hem ook ja.![]()
Zullen we mogen speculeren wie het was?
sta je bekend als alcoholist ofzo?quote:
Het zal Huppelkut wel weer geweest zijn. Dat gebeurt altijd als ze 3 minuten niet in het middelpunt van de belangstelling staat.quote:
En niet eens gewoon klagen in t FB topic, maar allemaal via pmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hem niet posten maar ik had hem ook ja.![]()
Zullen we mogen speculeren wie het was?
quote:
Wie het ook gedaan heeft, dat vind ik wel heel erg kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal Huppelkut wel weer geweest zijn. Dat gebeurt altijd als ze 3 minuten niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Neen! Alleen een stom gaasje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]Crap. Goed koud houden, dan wordt het niet zo dik. Heb je van die zakjes Brufen meegekregen?
Mooi zo. Slaap lekker, nogmaalsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja sorry. Het gaat beter. Zijn.
En nu echt slapen. Dit gelul is veel te verslavend en over 3 uur de wekker
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie het ook gedaan heeft, dat vind ik wel heel erg kansloos.
quote:
Wel pijnstillers in huis hoop ik.quote:
Ik kan iemand nu wel heel True Blood-achtig op de bek pakken.quote:
Oe dt is leuk dan wordt je wang dik en alle kleurtjes van de regenboog als je pech hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]Crap. Goed koud houden, dan wordt het niet zo dik. Heb je van die zakjes Brufen meegekregen?
Oeioei, sterkte daarmeequote:
Ja die heb ik altijd wel, dat scheelt.quote:
Met een beetje mazzel valt het mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heb ik altijd wel, dat scheelt.
Welke wordt de volgende dan? Krea, godt, Q, HW?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan iemand nu wel heel True Blood-achtig op de bek pakken.
Oh dit weekend maakt niet uit. Als het volgende week maar over is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe dt is leuk dan wordt je wang dik en alle kleurtjes van de regenboog als je pech hebt![]()
En dat zo vlak voor het weekend
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dit weekend maakt niet uit. Als het volgende week maar over is.
Pfff zover was ik nog niet ripquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke wordt de volgende dan? Krea, godt, Q, HW?
Degene die haar wil?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog maar 4 namen over. We hebben vers bloed nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ouchquote:
Allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, film dat eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan iemand nu wel heel True Blood-achtig op de bek pakken.
Dag hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik ben er weer weg van. Re is ongesteld en het sappige gedeelte is wel weer voorbij, nu de kansloze kutkliek weer post.
Adios.
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeee! NIET blowen als je dat net gedaan hebt, maakt de pijn erger. Trust me.quote:
Hahahahaquote:
Even wat anders.quote:
Moet dat ook gefilmd worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |