Ik weet er echt 0.0 vanaf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of alleen ik durf mijn mond open te doen. De rest zit zijn of haar kliekje te beschermen.
Kluts en MissB zijn lesbische lovers. Kluts moet dus de details weten.
Ik vond het ook wel meer dan een deceptie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik dacht dat MissB best leuk was, maar als je op Sedan ingaat....
Ik ken Sedan niet, maar MissB is leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Sedan niet, maar MissB is leuk.
Hoe is het met jou dan, Mata? Al wat meer opgeknapt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds teveel.
Ik denk dat ik meer eet dan jij.
Lieve Krea,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
Maar eh MeraViglioSa,
Je bent dus oma?
groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
nee dan wil je alleen nog maar dood.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je eenmaal Honda hebt gereden dan wil je natuurlijk geen Bentley meer he.
Het was enkel een scharrel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik zal scharrels in het vervolg eerst aan jou voorleggen
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds teveel.
Ik denk dat ik meer eet dan jij.
Ook leuke mensen kunnen kansloos zijn. Laten we er vanuit gaan dat het een vlaag van verstandsverbijstering was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken Sedan niet, maar MissB is leuk.
ik weet anders niks over een tepel van LEquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of alleen ik durf mijn mond open te doen.
Ze is te leuk voor Techno.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Ripley het volgende:
Als MissB echt leuk was was ze nog wel met Techno
Ik ook niet. Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet anders niks over een tepel van LE
Sappige verhalen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ben voor Techno trouwens, sinds ik alle sappige verhalen heb gehoord.
Jij mist alle foto's toch altijd?quote:
En wel meelezen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Wel opvallend dat vaak de fokkers waarover 'geroddeld' worden ineens niet meer posten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Wel opvallend dat vaak de fokkers waarover 'geroddeld' worden ineens niet meer posten
oe snel reageren om dat tegen te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Jij denkt dat er over jou niet geroddeld wordt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik ontken gewoon alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Je let zelf maar opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jullie mij niet op tijd waarschuwen.
Ik heb ze niet gehoord, vertel ze nog eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik vroeg je watquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij denkt dat er over jou niet geroddeld wordt?
kijk daar hou ik nou vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]jullie lullen maar een eind weg hoor.
Meelezen, dat heb ik nooit begrepen. Singlestopics doorspitten waar je niet in gepost hebt is als in een regenjas bij een kleuterschool gaan staan.quote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ben te saai daarvoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij denkt dat er over jou niet geroddeld wordt?
Oh ja sorry. Het gaat beter. Zijn.quote:
FYLquote:
Ze waren druk met klagen bij de moderators.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |