quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu zal ik maar niet zeggen dat je dat beter aan Google kan vragen
En vergeet Sting "ik PM met meisjes om in hun broekje te komen maar het lukt niet en dan ga ik heel stoer in het topic meeposten" de kutmod niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is geen roddel. Op welk percentage mannelijke fokkers staat Samzz, wie probeert Sedan momenteel tevergeefs te versieren, in welke standjes neukt MissB met wie, waarom verdwijnt die tokkie uit Drenthe als ik ga meeposten, wie is Meranogiets en hoe groot zijn haar tieten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu zal ik maar niet zeggen dat je dat beter aan Google kan vragen
MissB en Sedan dus maar het is weer over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is geen roddel. Op welk percentage mannelijke fokkers staat Samzz, wie probeert Sedan momenteel tevergeefs te versieren, in welke standjes neukt MissB met wie, waarom verdwijnt die tokkie uit Drenthe als ik ga meeposten, wie is Meranogiets en hoe groot zijn haar tieten.
Peu kan je wel helpen met zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
kutcomputer.
iemand handig met pc´s hier
Ja volgens mij is die laatste de nieuwe van Techno, verder weet ik de stand niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie. Was Sedan trouwens niet die mongool met die gitaar? Of was dat die andere kneus, die het hele land doorreed om meisjes naar de Ikea te brengen en vervolgens faalde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
MissB en Sedan dus maar het is weer over.
En Techno en Mera
Techno kan vast iets zeggen over dr tetten. Het is een brabo dus ik heb niet eens de moeite genomen om me er in te verdiepen.
Ik woon in Brabant, zoiets gebeurt hier niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot je een keer DNA-volgesprayed in de Etos staat en meegenomen wordt als verdachte en die geweldige date, dat belangrijke sollicitatiegesprek of de verjaardag van je neefje mist.
Nee, die met die gitaar was volgens mij Peu. En die Ikealift dat was hij ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie. Was Sedan trouwens niet die mongool met die gitaar? Of was dat die andere kneus, die het hele land doorreed om meisjes naar de Ikea te brengen en vervolgens te falen.
Dat was Peu. Die is hier al een tijdje niet meer gesignaleerd sinds men weet dat hij bij Google werkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie. Was Sedan trouwens niet die mongool met die gitaar? Of was dat die andere kneus, die het hele land doorreed om meisjes naar de Ikea te brengen en vervolgens te falen.
Hahahahahahahahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was Peu. Die is hier al een tijdje niet meer gesignaleerd sinds men weet dat hij bij Google werkt.
Wat doe je, straks krijg ij weer allemaal hatelijke whatsappjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
MissB en Sedan dus maar het is weer over.
En Techno en Mera
Techno kan vast iets zeggen over dr tetten. Het is een brabo dus ik heb niet eens de moeite genomen om me er in te verdiepen.
Niks flauw, is toch zoquote:
Maar waarom? Dat is de hamvraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
laatste "roddel" die ik wist, missb en sedan maar ik lees net alweer dat dat over is
Gitaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die met die gitaar was volgens mij Peu. En die Ikealift dat was hij ook.
Kreeg hij hem niet omhoog misschien?quote:
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, zoiets gebeurt hier niet.
Vooral sinds hij ontkende dat hij hier dat ooit gezegd had terwijl ik zonder enige problemen vijf posts kon vinden waarin hij dat had gemeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was Peu. Die is hier al een tijdje niet meer gesignaleerd sinds men weet dat hij bij Google werkt.
Ja, hij dacht dat zijn gitaar een ware chickmagnet was.quote:
Ik snap het ook niet. Ik vind het altijd een vrolijk gezicht als ik twee geestelijk beperkte bij elkaar zie.quote:
Dan heb je het ook over een stad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat denk jij.
In de buurt van een Helmondse coffeeshop rondhangen, kan je al je droombaan kosten lieverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |