Dat heb je met digitale zaken dus heb je inderdaad met steeds meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een creditcard heb en wil ik niet. Een bankpas heb ik uiteraard wel, maar ontkom je daar nu nog aan denk je?
Het gaat erom dat er steeds meer van dat soort zaken zijn, waar je dan ook maar mee akkoord moet gaan omdat dat met bepaalde zaken al net zo is.
Je vergeet Angel zijn verhaal met al die xxxx- jesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Roddels? Laatste tijd sinds rz is het slappe hap
Nou inderdaad. Maar ik volg het allemaal niet meer zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef S95Sedan het volgende:
Roddels? Laatste tijd sinds rz is het slappe hap
We kregen het over de OV-chipkaart, en ik heb daar een mening over ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb je met digitale zaken dus heb je inderdaad met steeds meer.
Maar zoals ik al probeerde aan te geven, als je je er druk om maakt denk ik dat je tegen het verkeerde product aan het blaffen bent. Aangezien je nog de keuze tot anoniem hebt.
Dat jij vervolgens die anonieme wilt gaan vergelijken met de niet anonieme en je te kort gedaan voelt is een beetje krom. Je vervangt het ene product voor het andere en dan heeft hij naar mijn mening nog steeds voordelen.
Dat zijn geen roddelsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Angel zijn verhaal met al die xxxx- jes
Het zal mij een worst wezen allemaal. Als iemand een dierbare van mij omlegt ben ik dankbaar dat er zoveel te traceren is. Daar staat dus tegenover dat ik mijn eigen privacy ook inlever. So be it. Geen problemen mee. Ik pin dus overal en gebruik een OVkaart op naam.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom betaal ik cash, ik pin echt heel zelden.
Verdwenen, kloon (niet hier posten), mensen hier weten de kloon, hij boos, dubbel weg, nu andere kloon?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
Hoezo sinds RZ? Whathappened, behalve dat hij toen die gigantische fokster batste.
Nou, wat een roddel zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verdwenen, kloon (niet hier posten), mensen hier weten de kloon, hij boos, dubbel weg, nu andere kloon?
In verhouding tot RZ gigantisch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
Hoezo sinds RZ? Whathappened, behalve dat hij toen die gigantische fokster batste.
Dat lukte hem juist niet hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
Tot je een keer DNA-volgesprayed in de Etos staat en meegenomen wordt als verdachte en die geweldige date, dat belangrijke sollicitatiegesprek of de verjaardag van je neefje mist.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen allemaal. Als iemand een dierbare van mij omlegt ben ik dankbaar dat er zoveel te traceren is. Daar staat dus tegenover dat ik mijn eigen privacy ook inlever. So be it. Geen problemen mee. Ik pin dus overal en gebruik een OVkaart op naam.
Ik geloof dat die griet 1.90 was ofzo.quote:
Dat is geen roddel. Op welk percentage mannelijke fokkers staat Samzz, wie probeert Sedan momenteel tevergeefs te versieren, in welke standjes neukt MissB met wie, waarom verdwijnt die tokkie uit Drenthe als ik ga meeposten, wie is Meranogiets en hoe groot zijn haar tieten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
Het was ook sinds RZ. Ik leg uit dat RZ weg is.quote:
Hij kreeg hem niet omhoogquote:
Er is maar 1 kloon en dat is kloon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verdwenen, kloon (niet hier posten), mensen hier weten de kloon, hij boos, dubbel weg, nu andere kloon?
Ja idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was ook sinds RZ. Ik leg uit dat RZ weg is.
RZ was ook geen roddel. Die zat gewoon vanuit bed te posten terwijl het voorvocht nog nat was.
Serieus?quote:
OMG. Ik bedoel, kan gebeuren, maar gevalletje too much pressure.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |