Juistem. K-Dag Amsterdam. Mocro wilde 25 euro voor een taxi. Maat B. wilde ruim een uur gaan lopen (na XTC en de hele dag feesten). Kom nou, dat betaal ik die brave borst gewoon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem zo vaak een taxi. Zo duur is het niet. Ik geef ook tig euro uit aan drank, dus dan kan die 15 euro er ook nog wel bij.
...en ik zou mij aanstellen om de top 10 achterlijkste kutposters in deze reeksen te bannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik de R&P mods was had ik er ook al iets aan gedaan.
Drie single/versieren/daten topics met kliekjes en bijna SC.
Nu moet Daniel 24 uur per dag mee posten in het versieren topic omdat het anders.....
En 1 SC die rustig is.
Neukte jij niet ooit een Single?quote:
Dit is een forum. Daar is het normaal dat er discussies worden gevoerd. En het is niet verkeerd om kritisch tegenover dit soort dingen te staan, ook al zijn er al soortgelijke zaken waar je nu niets meer aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Maar met zulke motieven is het op z'n minst een beetje... raar.
Ik help wel. Kan ze uit mijn hoofd opdreunen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en ik zou mij aanstellen om de top 10 achterlijkste kutposters in deze reeksen te bannen.
Je hebt ook wel een punt. Wat dat betreft.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is een forum. Daar is het normaal dat er discussies worden gevoerd. En het is niet verkeerd om kritisch tegenover dit soort dingen te staan, ook al zijn er al soortgelijke zaken waar je nu niets meer aan kan veranderen.
Het neukengedeelte is slechts een roddel. Verder dan 1st base durfde Techno niet, heb ik gehoord.quote:
En dan 10uur avonds thuis zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaPrachtig toch. Of mensen die aan de noodrem trekken
Daarom wijs ik je er even op dat de OVckipkaart lang niet zo privacy-brekend is als bijvoorbeeld je bankpas of creditcard, die je wél gewoon zonder wikken en wegen gebruikt, waarschijnlijk. Waar of niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is een forum. Daar is het normaal dat er discussies worden gevoerd. En het is niet verkeerd om kritisch tegenover dit soort dingen te staan, ook al zijn er al soortgelijke zaken waar je nu niets meer aan kan veranderen.
Ik zal er uiteindelijk ook aan moeten geloven, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt. Wat dat betreft.Maar goed, ik kan niet anders en ben blij met de OV-chipkaart.
Als je met 't OV wilt kunnen reizen wel ja. Maar je kan altijd nog aan de dagkaartquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal er uiteindelijk ook aan moeten geloven, dat weet ik ook wel.
En dan doen we er gelijk een aantal kernwoorden bij, die autoban veroorzaken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik help wel. Kan ze uit mijn hoofd opdreunen.
De mensen die hier gewoon een fulltime baan weg posten of te achterlijk zijn om hun eigen reet af te vegen.
Zo vuistdiep zat ik er niet in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het neukengedeelte is slechts een roddel. Verder dan 1st base durfde Techno niet, heb ik gehoord.
Een creditcard heb en wil ik niet. Een bankpas heb ik uiteraard wel, maar ontkom je daar nu nog aan denk je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daarom wijs ik je er even op dat de OVckipkaart lang niet zo privacy-brekend is als bijvoorbeeld je bankpas of creditcard, die je wél gewoon zonder wikken en wegen gebruikt, waarschijnlijk. Waar of niet?
Daarom betaal ik cash, ik pin echt heel zelden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daarom wijs ik je er even op dat de OVckipkaart lang niet zo privacy-brekend is als bijvoorbeeld je bankpas of creditcard, die je wél gewoon zonder wikken en wegen gebruikt, waarschijnlijk. Waar of niet?
Hoe zit het met die creatieve uitbarstingen van je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo vuistdiep zat ik er niet in.
Maar kliekjes ontstaan overal waar restjes achterblijven.
Daar heb je gelijk in. Maar dat maakt het niet minder hypocriet om je bankpas wel te accepteren en de OVchipkaart niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een creditcard heb en wil ik niet. Een bankpas heb ik uiteraard wel, maar ontkom je daar nu nog aan denk je?
Het gaat erom dat er steeds meer van dat soort zaken zijn, waar je dan ook maar mee akkoord moet gaan omdat dat met bepaalde zaken al net zo is.
Een OVchipkaart zal ik ook moeten accepteren, maar ik was er een discussie over aan het voeren. Daar is niets hypocriets aan, dat is overmacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat maakt het niet minder hypocriet om je bankpas wel te accepteren en de OVchipkaart niet.Anyway, gelukkig voor jou zullen dagkaartjes waarschijnlijk altijd beschikbaar blijven. Ze moeten wel, toch.
Even niet. Ben hard aan het werk overdag en 's avonds moet ik dansen en Sol drinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe zit het met die creatieve uitbarstingen van je?
Roddels? Laatste tijd sinds rz is het slappe hapquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, Krea had een goed punt over die roddels. Praat ons eens bij.
Succes daarmee. En slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even niet. Ben hard aan het werk overdag en 's avonds moet ik dansen en Sol drinken.
Volgende week weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |