Jij zit toch vuistdiep in de roddelcircuits met Missb? Die zit hier 23 uur per dag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, volgens mij houden ze het "low profile" tegenwoordig.
Auto bij geen alcohol, lopen, taxi of ergens slapen bij wel alcohol.quote:
Meeste telefoon taps ter wereld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op verzoek van justitie, met een gerechtelijk bevel kan dat ja.
Maar dat is dus als je al verdacht wordt van iets, niet zomaar.
Ja echt erg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch daar in dat gat waar jij woont
MissB komt volgende week bij mij logeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij zit toch vuistdiep in de roddelcircuits met Missb? Die zit hier 23 uur per dag.
Ja, mits gerechtelijk bevel. Niet zomaar.quote:
Ik neem nooit een taxi... Dat is pas achterlijk duurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Apeldoorn om 12 uur de laatste.
Ik kwam er laatst achter dat de bus hier in Utrecht naar huis om 00.25 voor het laatst gaat.
Ik was er om 00.30. En op dat moment stopte er een taxi achter me.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mits gerechtelijk bevel. Niet zomaar.
had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet erger geworden..
Ik neem zo vaak een taxi. Zo duur is het niet. Ik geef ook tig euro uit aan drank, dus dan kan die 15 euro er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem nooit een taxi... Dat is pas achterlijk duur
Half een is nog een beetje een tijd... Maar half twaalf? Overigens heb ik ook gehoord dat *ril* Syntus de buslijnen van Connexxion in Enschede gaat overnemen...
Dan zijn daar wijzigingen in geweest en ben ik niet voldoende op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je naiviteit en zorgen om privacy daar op richten en niet op de OVchip.
Oh, nou, ik weet alleen dat ik ze achterlijk duur vind. Maar mijn laatste taxi-ritje koste ook 80 euro of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem zo vaak een taxi. Zo duur is het niet. Ik geef ook tig euro uit aan drank, dus dan kan die 15 euro er ook nog wel bij.
Waarschijnlijk pint ze wel gewoon iedere dag. En dan huilen over de OVkaart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je naiviteit en zorgen om privacy daar op richten en niet op de OVchip.
Ik ben zo'n 20 euro kwijt om thuis te komen, dat heb ik er echt wel voor over na een avond idd. of ik nou 70 of 90 euro uitgeef, boeiendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem zo vaak een taxi. Zo duur is het niet. Ik geef ook tig euro uit aan drank, dus dan kan die 15 euro er ook nog wel bij.
er wordt genoeg afgeluisterd zonder bevel, dat is gebleken....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zijn daar wijzigingen in geweest en ben ik niet voldoende op de hoogte.
Dat is wat anders dan naiëf.
Is het verkeerd om ergens kritisch over te zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pint ze wel gewoon iedere dag. En dan huilen over de OVkaart.
Als ik de R&P mods was had ik er ook al iets aan gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had je anders verwacht?. Welke SC verzandt niet in dit soort kliekjesgedrag? Er komen nauwelijks mensen bij, degene die hier nog zitten verdwijnen vanzelf en opeens is de reeks weg.
.
Ik denk in dat soort gevallen toch de volgende dag vaak al dat ik geld ben kwijtgeraakt wat ik achteraf gewoon uitgegeven heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 20 euro kwijt om thuis te komen, dat heb ik er echt wel voor over na een avond idd. of ik nou 70 of 90 euro uitgeef, boeiend.
Het kan me vooral niet genoeg boeien ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
had je anders verwacht?. Welke SC verzandt niet in dit soort kliekjesgedrag? Er komen nauwelijks mensen bij, degene die hier nog zitten verdwijnen vanzelf en opeens is de reeks weg.
.
Kliekjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Nee. Maar met zulke motieven is het op z'n minst een beetje... raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het verkeerd om ergens kritisch over te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |