Of niet. Je inbox is volquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gereserveerd, ik zal je zo pm-en
Ik heb drie rompers met lange mouwen voor je in maat 74.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenskleding maat 74. Ik heb pas drie kledingstukken in die maat dus alles is welkom. Zowel korte als lange mouw en korte en lange broeken. Rompers zoek ik ook
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef mefke79 het volgende:
Positiekleding in de aanbieding!
voor foto's: zie hier
• ik heb bij de meeste dingen de maat staan, shirts zijn allemaal of l of xl of xxl. Wil je weten welke maat een specifiek shirt is, gil even!
• nette broek van Esprit heb ik maar 2 keer aan gehad
• alles is nog een keer uitgewassen
• prijzen zonder verzendkosten
• ophalen kan ook, regio Eindhoven
• Bij belangstelling graag pm.
Oja, er volgt nog een lading waarschijnlijk, maar ik moet nog even kijken welke spullen uit mijn eigen kast ik al pas, dan weet ik ook wat er nog meer weg kan.
Ik zou graag al die 5 rompertjes van Frendz willen (maat 62/68), maar wat ik me afvraag ons knulletje word geboren half november.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb hier ook nog kleren maat 74 staan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=AURQZ3LG
oh en 68 ook nog het een en ander.
http://www.mijnalbum.nl/Album=PBPD3YXU
Dat was ik die dat vond! Ik zag de aanbieding van vier met print voor 5 euro van de week op hun site nog voorbij komen! Die vond ik beter dan de allergoedkoopste effen witte die de hema heeft. MAAR dat is voor mij persoonlijk omdat wij geen droger hebben en die goedkoopste stug van de lijn komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef bitterend het volgende:
Bij onze Hema hebben ze alleen witte hydrofieltjes...maar ik las hier ergens dat iemand de gekleurde van de Hema beter vond! op hun site kan ik ook geen gekleurde vinden trouwens...zou die nog bestaan??
Maat 50 graagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:58 schreef Poppedein het volgende:
Tegen verzendkosten:
Gekregen en gedragen, maar nog prima uitziende unisex (overslag)rompertjes, voornamelijk maat 50 en 50-56...Wie maak ik er blij mee en kan ze goed gebruiken? Ik denk dat t met een beetje kunst en vliegwerk wel in een grote envelop past
Ohwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:
De hema TJ!
Serieus... je moest eens weten wat mensen allemaal met die doekjes doen!Gewoon nieuwe kopen zou ik adviseren
jaaaaa jij was het DML!!! je bent geweldigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat was ik die dat vond! Ik zag de aanbieding van vier met print voor 5 euro van de week op hun site nog voorbij komen! Die vond ik beter dan de allergoedkoopste effen witte die de hema heeft. MAAR dat is voor mij persoonlijk omdat wij geen droger hebben en die goedkoopste stug van de lijn komen.
Hier te vinden, ook in blauw http://www.hema.nl/winkel(...)oeken-%2833390020%29
Nee dat was ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Had jij nou laatst gepost dat die Indio nog warmer is dan de Zara?
Als hij het draagt lukt dat niet neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef bitterend het volgende:
hoe haal je katten van de buurt van de kleding?? hier zou dat nooooit lukken...Billy onze kater laat haren echt overal liggen!
Helaasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat was ik nietmaar het is wel een feit dat de Indio dikker is dan de Zara.
Ik heb al een bondolino die Mr.DML gebruikt en ik pak alleen de Zara. Ik blijk niet een hele stash nodig te hebben en het geld wel degelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ja tis goedIk heb al een Zara, die lijkt me meer dan warm genoeg voor de winter.
Doe je 'm weg omdat ie voor jou niet lekker werkt? Of is ie te warm
welke maat zoek je?quote:Op maandag 20 juni 2011 06:34 schreef TimeJumper het volgende:
Heeft er nog iemand een tankini oftewel bikini met zo'n shirtje?
Tsja beetje lastig, voordat ik zwanger werd had ik maat 38, dus ik denk dat dat wel past, maar ik denk maat 40 ook wel.quote:
op de vorige pagina heb ik een linkje staan waar broeken 74 instaanquote:Op maandag 20 juni 2011 12:31 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog maat 74 (spijker)broekjes in de aanbieding voor een jongetje?
Ah dat is een mooie prijs, effe over denken hoor of ik er goed aan doe.quote:
Take your timequote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah dat is een mooie prijs, effe over denken hoor of ik er goed aan doe.
Met mijn onzekerheid zit ik straks elke dag uren aan dat ding geplakt dus effe denken of ik er toch verstandig aan doe![]()
Niemand interesse? Is van een oud vrouwtje geweest, heeft altijd binnen gestaan en is keurig onderhouden!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:50 schreef BarbieQ het volgende:
Kan ik iemand nog blijmaken met een pocketveer ledikantmatras (120x60)?
Gratis af te halen, inclusief moltons enzulks :-)
Bedankt voor de tip, zal ik hem daar ook over een poosje neerzetten mocht er hier geen belangstelling zijn (ik kom daar bijna nooit meer, dus bied ik het maar eerst hier aan).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
op D&V is er veel interesse naar!
helemaal vergeten je te laten weten dat ik m af zou slaan (ivm jongen)
sorry
Ik heb een tricot slen in dezelfde kleur als op het plaatje. Als je interesse hebt maak ik ff een foto.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Morretje het volgende:
Voor mijn vandaag geboren neefje en zijn ouders ben ik op zoek naar een draagdoek. Omdat zij nog nooit geknoopt hebben, en knopen mij niet zo ligt, denk ik dat ik een rekbare wil. Dan mogen ze zelf na een maand of 2/3 op zoek naar een andereHeeft er iemand van hier nog eentje te koop, liefst in niet te vrouwelijke kleuren?
geen idee, welke maat heeft Mex nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef Troeta het volgende:
Dan kan ik het beter niet doen, hoe leuk ik hem ook vind, dank je.
Nee dan moet je het niet doen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Troeta het volgende:
ja, daarom vroeg ik hoe die GMK viel, maar ik denk dat ie hem dan niet lang aankan.
SPOILER: doekiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Orea op 23-06-2011 21:42:47 ]
Oke! Veel plezier ervan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:22 schreef Morretje het volgende:
Lenaatje en Troeta, ik heb besloten die van Vanyel over te nemen. Dank jullie wel voor je aanbod!
Welke kleur de unisex kleur? Moet nog even met meneer overleggen maar ben in principe wel geïnteresseerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb twee Pacco Piccolo inbakerdoeken in de aanbieding. Deze zijn voor 4-7 kg. Puck zit inmiddels in de grotere maat![]()
Ik heb er twee in een unisex kleur. ¤35,- excl. verzenden voor beiden zodat je er eentje in bed kan gebruiken en eentje in de was kan doen.
[ [url=http://paccowebshop.nl/l/library/download/72441?height=455&width=615&scaleType=2&opt[color]=255,255,255]afbeelding[/url] ]
2x wit met een ivoren bies zoals op het plaatje. Je hebt ze ook met blauwe en roze biezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Welke kleur de unisex kleur? Moet nog even met meneer overleggen maar ben in principe wel geïnteresseerd
Ze zijn inmiddels verkocht aan Mevr. Mus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk er even over na DML
Ik wikkel ean nu in een badcape maar ik denk dat dat niet lang meer past
Ik denk dat ik hem dan wel wil! Maar nog even overleggen met mijn vriend. Hij heeft een nieuwe auto dus hij wil vast wel een stukje rijden.quote:
Ok, pm je even als je t weet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem dan wel wil! Maar nog even overleggen met mijn vriend. Hij heeft een nieuwe auto dus hij wil vast wel een stukje rijden.
Als je ander goed bod krijgt gewoon doen hoor!
LOL nee ik zie er vanaf, ik ken mezelf en loop waarschijnlijk met dat ding op mijn buik getaped zo een hele dagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is deze nog beschikbaar of is TimeJumper er inmiddels mee vandoor?
Heb nog een roze als je interesse hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk er even over na DML
Ik wikkel ean nu in een badcape maar ik denk dat dat niet lang meer past
Welke maten zijn het? Of kijk ik daar overheen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:00 schreef mefke79 het volgende:
Ik gooi mijn album met positiekleding er nog een keertje in. Heb wat dingen aangevuld. Mocht er nog interesse zijn in een postiespijkerrokje, een driekwart broek of een linnen broek, laat even weten, dan maak ik daar nog foto's van.
Ik heb Saar er niet mee op mijn rug gedragen Cantare, maar het lijkt mij een stukkie makkelijker dan met een gewone doek omdat het rugpand er al ingenaaid is. Maar ik ben dus geen ervaringsdeskundige, misschien dat iemand anders er hier nog wat over kan zeggen? In de handleiding ziet het er ook niet moeilijk uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:49 schreef Cantare het volgende:
@TM: Die Hop Tye, is dat een makkelijk ding om te rugdragen? Ik word namelijk helemaal sjagerijnig van mijn pogingen om E op mijn rug te knopen met een gewone doek en overweeg nu zoiets. En is 'ie warm?
Oh leuk, stuur eens op danquote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een hele leukeNu ook aan
![]()
Ik heb hem bij de babyplanet gekocht, hij is van mamalichious(2 jaar terug, dat wel
)
Niks hoor :quote:
Oh die ziet er wel leuk uit. Ik heb er pas 1 twweedehands gekocht maar eigenlijk wat een flodderding, voel me al niet lekker als ik eruit zie als een michelinmannetje, en die broek maakt het nog ergerquote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef mefke79 het volgende:
TJ, welke maat korte broek? Ik heb nog een linnen korte broek van Esprit, heerlijk ding. Zwart. Staat in het album:
ik heb een rode en een zwarte van H&M liggen in 38 of 40quote:Op maandag 27 juni 2011 13:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh die ziet er wel leuk uit. Ik heb er pas 1 twweedehands gekocht maar eigenlijk wat een flodderding, voel me al niet lekker als ik eruit zie als een michelinmannetje, en die broek maakt het nog erger![]()
Maar normaal heb ik maat 38, misschien nu wel 40, maar de maat is denk ik dus helaas te groot![]()
Of valt die heel klein?
dat rokje is idd leuk; ik zal eens kijken of ik een foto heb waar ik hem aan heb, heb je een idee welke lengte het is.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef TimeJumper het volgende:
Die zien er wel leuk uit Beessie-Jen, hoeveel vraag je voor die broekjes.
Ook zie spijkerrok is leuk en niet zo lang zo te zien, sluit die onder je buik? of zit daar ook zo'n flapje aan? En wat vraag je daarvoor?
Ik heb er nu 1, miskoop van het jaar, die komt tot haast boven mijn knie.
Dat wil ik niet , ik wil een minirok die ook een minirok is, moet natuurlijk niet gelijk onder mijn billen eindigenmaar ook geen kilometers eronder
![]()
Ja potverdrie, zoiets zocht ik vandaag dus voor die begrafenis van morgen. Gewone, nette schoentjes, maar niet te tuttig en zonder stootbumper. Nergens te krijgen in Goes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Poppedein het volgende:
Dan gooi ik er ook nog even een paar schoentjes tegenaan:
Ballerina'tjes/Mary-janes, hoe noem je die dingen, van Bardossa, maat 22 met flex-zool, in nette staat! vraagprijs 10 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me nog eens een fijne kast, kun je er beetje veel in kwijt Be?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Foto even gepikt van MP, want op mijn werk en foto' vergeten, maar voor ik het weer 3 avonden vergeet.
Gymkast van Ikea
[ afbeelding ]
Bovenklep (is een kussen met een zacht stofje)opent naar boven. Tussen-klep opent naar boven en de onderste bak is, zoals te zien is, een la.
Prijs? 10 Eur.
Ja, maar daar heeft Driekus niet in gezeten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn tummytub was maar 12 euro bij de prenatal
en op marktplaats heb je ze tweedehands voor een euro of 5quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn tummytub was maar 12 euro bij de prenatal
ik heb ook interesse; truitjes ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand interesse in meiden spijkerbroekjes maat 92 En schoentjes maat 22?
Ook heb ik nog wat truitjes met lange mouwen liggen in maat 92
Niet zo leuk als die anderequote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:46 schreef Lenaatje het volgende:
te klein zeker...
Heb nog wel een hema pyamaatje maat 68
[ afbeelding ]
Ehm 7,50 ex verzenden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef Poppedein het volgende:
bla wat wil je hebben voor de beide spijkerbroekjes? Ik kan even niet pm-en...
primaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:10 schreef Lenaatje het volgende:
Bar die H&M pymaatjes/rompertjes met lieveheersbeestjes zijn maat 50.
Euh 4,00? excl. verzenden?
prima, dan wil ik ze wel! Wil je mij even je rekeninggegevens pm-en? Dan kan ik je ook weer terugpm-en waarschijnlijk.quote:
Nee, ik lurk vooral bij de andere topics. Het is hier zo'n vast clubje dat ik niet zo goed durf te reageren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Kom je hier alleen maar om te verkopen Draadjes?
Die is maat 86.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die romper met die aapjes erop is zeker een kleintje?
Ja dat mag,leg ze voor je appart!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lenaatje, mag ik de witte bolero en de paarse longsleeve in 110-116?
Dat dus. Het werd r speciaal gevraagd, KD.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nee, ik lurk vooral bij de andere topics. Het is hier zo'n vast clubje dat ik niet zo goed durf te reageren.
Plus dat ik het verzoek kreeg vaker kleren te plaatsen...
Dus.
schuldig!quote:Op zondag 3 juli 2011 08:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat dus. Het werd r speciaal gevraagd, KD.
Nou gewoon erbij komen hoor, dat vaste clubje reageert op allesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nee, ik lurk vooral bij de andere topics. Het is hier zo'n vast clubje dat ik niet zo goed durf te reageren.
Plus dat ik het verzoek kreeg vaker kleren te plaatsen...
Dus.
Ja, ze bijten niet altijdquote:Op zondag 3 juli 2011 08:19 schreef mignonne het volgende:
en Draadjes, het zou leuk zijn als je gewoon mee komt posten hoor!schroom niet om te reageren
Zoek dan ff op MP, daar staat de wereld met dat spul. Sommige nog gratis ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef DJMO het volgende:
hij is tof Karin! Maar om eerlijk te zijn, vind ik 'm net wat te drukik bedoel echt zo'n simpel ding
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar, maar dan niet van sophie de griaf(mij te duur dat merkspul)
Die werd me laatst aangeraden door een vriendin! Voor 30 euro incl. verzenden een deal?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Fannetje het volgende:
Te koop:
Speelkleed/babygym van Fisher Price met licht en geluid. Anne is er te groot voor en 't ding staat me in de weg. Vraagprijs: ¤25 (duur ding...)
Reclameplaatje:
[ afbeelding ]
Eigen plaatje (ja, erg geïnteresseerd kijkt ze er niet naar, maar ze vond 'm wel echt leuk hoor)
[ afbeelding ]
dat rokje met bretels bedoel je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:40 schreef Sorbootje het volgende:
Kddddddddddd ik wil het! Dat overgooiertje en dat spijkerjasje en dat shirtje met dat spijkdinggeval dr over!
Kostda?
groter zelfs! 98/104 zie ik net, hij valt als een 98 dus van t winter kan senna m sowieso aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef miss_sly het volgende:
KD, die trui met kol, is die gebreid? en 86/92 of 92/98?
En dat witte shirtje hierboven vind ik leuk! De foto eronder ziet er ook leuk uit, maar is wel wat onduidelijk...wat is het precies?
En wat is je vraagprijs enzo?
wat wil je voor al die dingen bij elkaar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
groter zelfs! 98/104 zie ik net, hij valt als een 98 dus van t winter kan senna m sowieso aan
de foto eronder, is een shirtje (lichtblauw met kersen erop van name it)
een longsleeve van de hema zalmkleur
en een lichtroze shirt met lange mouwen van de h&M
jasje ja, t is een zomerjasje met smock onderaan, 86/92quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat turquiose is dat een jasje??? en specs?
Deal! Plus verzendkosten, neem ik aanquote:
heb je ook een aan-foto? ik zoek eigenlijk nog een jasje voor dr bij namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jasje ja, t is een zomerjasje met smock onderaan, 86/92
kzie net een heull leuk jasje op kleertjes.com, kan beeb 2.0 ook weer aan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, ik heb er geen foto van
anyway voor 5 incl verz. mag je m hebben
Jawel... maar voor gewoon zo vinnik 'm te sjiekjes voor Lotte, dus ik merk dat ze 'm nooit aan heeft. Zonde om te laten verstoffen dan als iemand anders 'm wel aandoet. Hij is gemaakt door de mama van Innepinquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Ssserpente het volgende:
Past ze dat blauwe stippeltjesjurkje niet meer, Lin?
PMquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@linda jurkjes maat 80 graag+ bodywarmer maat 74+ mailoits wat kost het en kan het in 2 enveloppen?
In maat 80 bedoel je? Blauw roze is lange mouw, de andere 2 (als je tenminste die aan de linkerkant van de foto bedoelt) zijn korte mouw.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
@Linda mag ik de blauw-wit gestreepte shirtje, het groene en blauw roze. Zijn het korte of lange mouw? Oeeeh dat jurkje 86 is wel een mooie verjaardagsjurk! Hebben!
Tuurlijk, een niet gedragen Innepins-mama original. Wie wil dat nou niet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef innepin het volgende:
Wel de hoofdprijs voor t jurkje vragen hoor Linda
De maillotjes zijn voor FR.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef bitterend het volgende:
Linda maillots!! welke maat ongeveer?? heeft ferrari ze allemaal over genomen? anders willen we er wel 2 van! en sokjes willen we ook denk ik!
maat 62 ik zie iets blauw met bloemen! hebbie een foto van dichterbij? lijkt me ook leuk!
Pastda?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:43 schreef Kleurdoos het volgende:
enveloppen zijn overrated, plasticzakken!
Juist! Lekker groot maar plat houden en alles vrij los erin doen. Dan past het prima door de brievenbus!quote:
Super! Ik heb ook E, dus vraag me idd af of hij past en staat. Ik zal je even mijn gegevens pmmen. Dan kun je hem opsturen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben 1.80cm en bij mij komt de jurk op mijn enkel.. Maat 14 komt overheen met een maat 42. Ik had een grote cup E en dat paste er niet in, dat was bij orea ook het probleem volgens mij. Ik wil hem anders ook wel opsturen? Als ie niet goed is stuur je hem terug?
ooo ik houd me aanbevolen voor het kleine spul van Lena!!!! die maat wilde ik toch nog aanvullenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even moed verzamelen en dan alles wat hier nog ligt op de foto zetten.Dat is een boel 56-62 van Lena, nog een klein beetje in die maten van Ivan en ik vermoed 80-86 van Ivan.
Jij hebt al genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Vlinder raaskalt, luister maar niet naar haar
heb jij geen dingen voor Polle waar je inmiddels al spijt van hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Kleurdoos het volgende:
true
maar ik kan al dat moois niet zomaar aan mijn neus voorbij laten gaan eh
Toevallig ook Ivan broeken maat 86? (of zit hij zelf ook nog in die maat) Dan heb ik interesse!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even moed verzamelen en dan alles wat hier nog ligt op de foto zetten.Dat is een boel 56-62 van Lena, nog een klein beetje in die maten van Ivan en ik vermoed 80-86 van Ivan.
Deze opmerking is iets te cryptisch voor me.quote:
Ik heb je genoteerd als nr. 2! Maar ik denk dat Kleurdoos hem wel wil, haha.quote:Mocht hij niet doorgaan, mag ie dan naar B2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |