welke maat zoek je?quote:Op maandag 20 juni 2011 06:34 schreef TimeJumper het volgende:
Heeft er nog iemand een tankini oftewel bikini met zo'n shirtje?
Tsja beetje lastig, voordat ik zwanger werd had ik maat 38, dus ik denk dat dat wel past, maar ik denk maat 40 ook wel.quote:
op de vorige pagina heb ik een linkje staan waar broeken 74 instaanquote:Op maandag 20 juni 2011 12:31 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog maat 74 (spijker)broekjes in de aanbieding voor een jongetje?
Ah dat is een mooie prijs, effe over denken hoor of ik er goed aan doe.quote:
Take your timequote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah dat is een mooie prijs, effe over denken hoor of ik er goed aan doe.
Met mijn onzekerheid zit ik straks elke dag uren aan dat ding geplakt dus effe denken of ik er toch verstandig aan doe![]()
Niemand interesse? Is van een oud vrouwtje geweest, heeft altijd binnen gestaan en is keurig onderhouden!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:50 schreef BarbieQ het volgende:
Kan ik iemand nog blijmaken met een pocketveer ledikantmatras (120x60)?
Gratis af te halen, inclusief moltons enzulks :-)
Bedankt voor de tip, zal ik hem daar ook over een poosje neerzetten mocht er hier geen belangstelling zijn (ik kom daar bijna nooit meer, dus bied ik het maar eerst hier aan).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
op D&V is er veel interesse naar!
helemaal vergeten je te laten weten dat ik m af zou slaan (ivm jongen)
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |