welke maat zoek je?quote:Op maandag 20 juni 2011 06:34 schreef TimeJumper het volgende:
Heeft er nog iemand een tankini oftewel bikini met zo'n shirtje?
Tsja beetje lastig, voordat ik zwanger werd had ik maat 38, dus ik denk dat dat wel past, maar ik denk maat 40 ook wel.quote:
op de vorige pagina heb ik een linkje staan waar broeken 74 instaanquote:Op maandag 20 juni 2011 12:31 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog maat 74 (spijker)broekjes in de aanbieding voor een jongetje?
Ah dat is een mooie prijs, effe over denken hoor of ik er goed aan doe.quote:
Take your timequote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah dat is een mooie prijs, effe over denken hoor of ik er goed aan doe.
Met mijn onzekerheid zit ik straks elke dag uren aan dat ding geplakt dus effe denken of ik er toch verstandig aan doe![]()
Niemand interesse? Is van een oud vrouwtje geweest, heeft altijd binnen gestaan en is keurig onderhouden!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:50 schreef BarbieQ het volgende:
Kan ik iemand nog blijmaken met een pocketveer ledikantmatras (120x60)?
Gratis af te halen, inclusief moltons enzulks :-)
Bedankt voor de tip, zal ik hem daar ook over een poosje neerzetten mocht er hier geen belangstelling zijn (ik kom daar bijna nooit meer, dus bied ik het maar eerst hier aan).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
op D&V is er veel interesse naar!
helemaal vergeten je te laten weten dat ik m af zou slaan (ivm jongen)
sorry
Ik heb een tricot slen in dezelfde kleur als op het plaatje. Als je interesse hebt maak ik ff een foto.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Morretje het volgende:
Voor mijn vandaag geboren neefje en zijn ouders ben ik op zoek naar een draagdoek. Omdat zij nog nooit geknoopt hebben, en knopen mij niet zo ligt, denk ik dat ik een rekbare wil. Dan mogen ze zelf na een maand of 2/3 op zoek naar een andereHeeft er iemand van hier nog eentje te koop, liefst in niet te vrouwelijke kleuren?
geen idee, welke maat heeft Mex nu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef Troeta het volgende:
Dan kan ik het beter niet doen, hoe leuk ik hem ook vind, dank je.
Nee dan moet je het niet doen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Troeta het volgende:
ja, daarom vroeg ik hoe die GMK viel, maar ik denk dat ie hem dan niet lang aankan.
SPOILER: doekiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Orea op 23-06-2011 21:42:47 ]
Oke! Veel plezier ervan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:22 schreef Morretje het volgende:
Lenaatje en Troeta, ik heb besloten die van Vanyel over te nemen. Dank jullie wel voor je aanbod!
Welke kleur de unisex kleur? Moet nog even met meneer overleggen maar ben in principe wel geïnteresseerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb twee Pacco Piccolo inbakerdoeken in de aanbieding. Deze zijn voor 4-7 kg. Puck zit inmiddels in de grotere maat![]()
Ik heb er twee in een unisex kleur. ¤35,- excl. verzenden voor beiden zodat je er eentje in bed kan gebruiken en eentje in de was kan doen.
[ [url=http://paccowebshop.nl/l/library/download/72441?height=455&width=615&scaleType=2&opt[color]=255,255,255]afbeelding[/url] ]
2x wit met een ivoren bies zoals op het plaatje. Je hebt ze ook met blauwe en roze biezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Welke kleur de unisex kleur? Moet nog even met meneer overleggen maar ben in principe wel geïnteresseerd
Ze zijn inmiddels verkocht aan Mevr. Mus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk er even over na DML
Ik wikkel ean nu in een badcape maar ik denk dat dat niet lang meer past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |