Super! Ik heb ook E, dus vraag me idd af of hij past en staat. Ik zal je even mijn gegevens pmmen. Dan kun je hem opsturen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben 1.80cm en bij mij komt de jurk op mijn enkel.. Maat 14 komt overheen met een maat 42. Ik had een grote cup E en dat paste er niet in, dat was bij orea ook het probleem volgens mij. Ik wil hem anders ook wel opsturen? Als ie niet goed is stuur je hem terug?
ooo ik houd me aanbevolen voor het kleine spul van Lena!!!! die maat wilde ik toch nog aanvullenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even moed verzamelen en dan alles wat hier nog ligt op de foto zetten.Dat is een boel 56-62 van Lena, nog een klein beetje in die maten van Ivan en ik vermoed 80-86 van Ivan.
Jij hebt al genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Vlinder raaskalt, luister maar niet naar haar
heb jij geen dingen voor Polle waar je inmiddels al spijt van hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Kleurdoos het volgende:
true
maar ik kan al dat moois niet zomaar aan mijn neus voorbij laten gaan eh
Toevallig ook Ivan broeken maat 86? (of zit hij zelf ook nog in die maat) Dan heb ik interesse!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even moed verzamelen en dan alles wat hier nog ligt op de foto zetten.Dat is een boel 56-62 van Lena, nog een klein beetje in die maten van Ivan en ik vermoed 80-86 van Ivan.
Deze opmerking is iets te cryptisch voor me.quote:
Ik heb je genoteerd als nr. 2! Maar ik denk dat Kleurdoos hem wel wil, haha.quote:Mocht hij niet doorgaan, mag ie dan naar B2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |