Zoek dan ff op MP, daar staat de wereld met dat spul. Sommige nog gratis ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef DJMO het volgende:
hij is tof Karin! Maar om eerlijk te zijn, vind ik 'm net wat te drukik bedoel echt zo'n simpel ding
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar, maar dan niet van sophie de griaf(mij te duur dat merkspul)
Die werd me laatst aangeraden door een vriendin! Voor 30 euro incl. verzenden een deal?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Fannetje het volgende:
Te koop:
Speelkleed/babygym van Fisher Price met licht en geluid. Anne is er te groot voor en 't ding staat me in de weg. Vraagprijs: ¤25 (duur ding...)
Reclameplaatje:
[ afbeelding ]
Eigen plaatje (ja, erg geïnteresseerd kijkt ze er niet naar, maar ze vond 'm wel echt leuk hoor)
[ afbeelding ]
dat rokje met bretels bedoel je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:40 schreef Sorbootje het volgende:
Kddddddddddd ik wil het! Dat overgooiertje en dat spijkerjasje en dat shirtje met dat spijkdinggeval dr over!
Kostda?
groter zelfs! 98/104 zie ik net, hij valt als een 98 dus van t winter kan senna m sowieso aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef miss_sly het volgende:
KD, die trui met kol, is die gebreid? en 86/92 of 92/98?
En dat witte shirtje hierboven vind ik leuk! De foto eronder ziet er ook leuk uit, maar is wel wat onduidelijk...wat is het precies?
En wat is je vraagprijs enzo?
wat wil je voor al die dingen bij elkaar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
groter zelfs! 98/104 zie ik net, hij valt als een 98 dus van t winter kan senna m sowieso aan
de foto eronder, is een shirtje (lichtblauw met kersen erop van name it)
een longsleeve van de hema zalmkleur
en een lichtroze shirt met lange mouwen van de h&M
jasje ja, t is een zomerjasje met smock onderaan, 86/92quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat turquiose is dat een jasje??? en specs?
Deal! Plus verzendkosten, neem ik aanquote:
heb je ook een aan-foto? ik zoek eigenlijk nog een jasje voor dr bij namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jasje ja, t is een zomerjasje met smock onderaan, 86/92
kzie net een heull leuk jasje op kleertjes.com, kan beeb 2.0 ook weer aan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, ik heb er geen foto van
anyway voor 5 incl verz. mag je m hebben
Jawel... maar voor gewoon zo vinnik 'm te sjiekjes voor Lotte, dus ik merk dat ze 'm nooit aan heeft. Zonde om te laten verstoffen dan als iemand anders 'm wel aandoet. Hij is gemaakt door de mama van Innepinquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Ssserpente het volgende:
Past ze dat blauwe stippeltjesjurkje niet meer, Lin?
PMquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@linda jurkjes maat 80 graag+ bodywarmer maat 74+ mailoits wat kost het en kan het in 2 enveloppen?
In maat 80 bedoel je? Blauw roze is lange mouw, de andere 2 (als je tenminste die aan de linkerkant van de foto bedoelt) zijn korte mouw.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
@Linda mag ik de blauw-wit gestreepte shirtje, het groene en blauw roze. Zijn het korte of lange mouw? Oeeeh dat jurkje 86 is wel een mooie verjaardagsjurk! Hebben!
Tuurlijk, een niet gedragen Innepins-mama original. Wie wil dat nou niet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef innepin het volgende:
Wel de hoofdprijs voor t jurkje vragen hoor Linda
De maillotjes zijn voor FR.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef bitterend het volgende:
Linda maillots!! welke maat ongeveer?? heeft ferrari ze allemaal over genomen? anders willen we er wel 2 van! en sokjes willen we ook denk ik!
maat 62 ik zie iets blauw met bloemen! hebbie een foto van dichterbij? lijkt me ook leuk!
Pastda?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:43 schreef Kleurdoos het volgende:
enveloppen zijn overrated, plasticzakken!
Juist! Lekker groot maar plat houden en alles vrij los erin doen. Dan past het prima door de brievenbus!quote:
Super! Ik heb ook E, dus vraag me idd af of hij past en staat. Ik zal je even mijn gegevens pmmen. Dan kun je hem opsturen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben 1.80cm en bij mij komt de jurk op mijn enkel.. Maat 14 komt overheen met een maat 42. Ik had een grote cup E en dat paste er niet in, dat was bij orea ook het probleem volgens mij. Ik wil hem anders ook wel opsturen? Als ie niet goed is stuur je hem terug?
ooo ik houd me aanbevolen voor het kleine spul van Lena!!!! die maat wilde ik toch nog aanvullenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even moed verzamelen en dan alles wat hier nog ligt op de foto zetten.Dat is een boel 56-62 van Lena, nog een klein beetje in die maten van Ivan en ik vermoed 80-86 van Ivan.
Jij hebt al genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Vlinder raaskalt, luister maar niet naar haar
heb jij geen dingen voor Polle waar je inmiddels al spijt van hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Kleurdoos het volgende:
true
maar ik kan al dat moois niet zomaar aan mijn neus voorbij laten gaan eh
Toevallig ook Ivan broeken maat 86? (of zit hij zelf ook nog in die maat) Dan heb ik interesse!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even moed verzamelen en dan alles wat hier nog ligt op de foto zetten.Dat is een boel 56-62 van Lena, nog een klein beetje in die maten van Ivan en ik vermoed 80-86 van Ivan.
Deze opmerking is iets te cryptisch voor me.quote:
Ik heb je genoteerd als nr. 2! Maar ik denk dat Kleurdoos hem wel wil, haha.quote:Mocht hij niet doorgaan, mag ie dan naar B2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |