Of niet. Je inbox is volquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gereserveerd, ik zal je zo pm-en
Ik heb drie rompers met lange mouwen voor je in maat 74.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenskleding maat 74. Ik heb pas drie kledingstukken in die maat dus alles is welkom. Zowel korte als lange mouw en korte en lange broeken. Rompers zoek ik ook
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef mefke79 het volgende:
Positiekleding in de aanbieding!
voor foto's: zie hier
• ik heb bij de meeste dingen de maat staan, shirts zijn allemaal of l of xl of xxl. Wil je weten welke maat een specifiek shirt is, gil even!
• nette broek van Esprit heb ik maar 2 keer aan gehad
• alles is nog een keer uitgewassen
• prijzen zonder verzendkosten
• ophalen kan ook, regio Eindhoven
• Bij belangstelling graag pm.
Oja, er volgt nog een lading waarschijnlijk, maar ik moet nog even kijken welke spullen uit mijn eigen kast ik al pas, dan weet ik ook wat er nog meer weg kan.
Ik zou graag al die 5 rompertjes van Frendz willen (maat 62/68), maar wat ik me afvraag ons knulletje word geboren half november.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb hier ook nog kleren maat 74 staan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=AURQZ3LG
oh en 68 ook nog het een en ander.
http://www.mijnalbum.nl/Album=PBPD3YXU
Dat was ik die dat vond! Ik zag de aanbieding van vier met print voor 5 euro van de week op hun site nog voorbij komen! Die vond ik beter dan de allergoedkoopste effen witte die de hema heeft. MAAR dat is voor mij persoonlijk omdat wij geen droger hebben en die goedkoopste stug van de lijn komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef bitterend het volgende:
Bij onze Hema hebben ze alleen witte hydrofieltjes...maar ik las hier ergens dat iemand de gekleurde van de Hema beter vond! op hun site kan ik ook geen gekleurde vinden trouwens...zou die nog bestaan??
Maat 50 graagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:58 schreef Poppedein het volgende:
Tegen verzendkosten:
Gekregen en gedragen, maar nog prima uitziende unisex (overslag)rompertjes, voornamelijk maat 50 en 50-56...Wie maak ik er blij mee en kan ze goed gebruiken? Ik denk dat t met een beetje kunst en vliegwerk wel in een grote envelop past
Ohwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:
De hema TJ!
Serieus... je moest eens weten wat mensen allemaal met die doekjes doen!Gewoon nieuwe kopen zou ik adviseren
jaaaaa jij was het DML!!! je bent geweldigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat was ik die dat vond! Ik zag de aanbieding van vier met print voor 5 euro van de week op hun site nog voorbij komen! Die vond ik beter dan de allergoedkoopste effen witte die de hema heeft. MAAR dat is voor mij persoonlijk omdat wij geen droger hebben en die goedkoopste stug van de lijn komen.
Hier te vinden, ook in blauw http://www.hema.nl/winkel(...)oeken-%2833390020%29
Nee dat was ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Had jij nou laatst gepost dat die Indio nog warmer is dan de Zara?
Als hij het draagt lukt dat niet neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef bitterend het volgende:
hoe haal je katten van de buurt van de kleding?? hier zou dat nooooit lukken...Billy onze kater laat haren echt overal liggen!
Helaasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat was ik nietmaar het is wel een feit dat de Indio dikker is dan de Zara.
Ik heb al een bondolino die Mr.DML gebruikt en ik pak alleen de Zara. Ik blijk niet een hele stash nodig te hebben en het geld wel degelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ja tis goedIk heb al een Zara, die lijkt me meer dan warm genoeg voor de winter.
Doe je 'm weg omdat ie voor jou niet lekker werkt? Of is ie te warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |