ik heb een rode en een zwarte van H&M liggen in 38 of 40quote:Op maandag 27 juni 2011 13:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh die ziet er wel leuk uit. Ik heb er pas 1 twweedehands gekocht maar eigenlijk wat een flodderding, voel me al niet lekker als ik eruit zie als een michelinmannetje, en die broek maakt het nog erger![]()
Maar normaal heb ik maat 38, misschien nu wel 40, maar de maat is denk ik dus helaas te groot![]()
Of valt die heel klein?
dat rokje is idd leuk; ik zal eens kijken of ik een foto heb waar ik hem aan heb, heb je een idee welke lengte het is.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef TimeJumper het volgende:
Die zien er wel leuk uit Beessie-Jen, hoeveel vraag je voor die broekjes.
Ook zie spijkerrok is leuk en niet zo lang zo te zien, sluit die onder je buik? of zit daar ook zo'n flapje aan? En wat vraag je daarvoor?
Ik heb er nu 1, miskoop van het jaar, die komt tot haast boven mijn knie.
Dat wil ik niet , ik wil een minirok die ook een minirok is, moet natuurlijk niet gelijk onder mijn billen eindigenmaar ook geen kilometers eronder
![]()
Ja potverdrie, zoiets zocht ik vandaag dus voor die begrafenis van morgen. Gewone, nette schoentjes, maar niet te tuttig en zonder stootbumper. Nergens te krijgen in Goes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Poppedein het volgende:
Dan gooi ik er ook nog even een paar schoentjes tegenaan:
Ballerina'tjes/Mary-janes, hoe noem je die dingen, van Bardossa, maat 22 met flex-zool, in nette staat! vraagprijs 10 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me nog eens een fijne kast, kun je er beetje veel in kwijt Be?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Foto even gepikt van MP, want op mijn werk en foto' vergeten, maar voor ik het weer 3 avonden vergeet.
Gymkast van Ikea
[ afbeelding ]
Bovenklep (is een kussen met een zacht stofje)opent naar boven. Tussen-klep opent naar boven en de onderste bak is, zoals te zien is, een la.
Prijs? 10 Eur.
Ja, maar daar heeft Driekus niet in gezeten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn tummytub was maar 12 euro bij de prenatal
en op marktplaats heb je ze tweedehands voor een euro of 5quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn tummytub was maar 12 euro bij de prenatal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |