quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik hoop voor jou dat hij niet bedoelt dat jij dat mag doenquote:
Nee, ik kijk wel toe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat hij niet bedoelt dat jij dat mag doen
Nu krijg ik het bukkake verhaal van gisteren weer in gedachtenquote:
O hemel, jij bent wel telkens enorm gevat he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
Piet Paulusma is ook gek op voorspellen.....
Huh? Ik had toch niet al te veel verteld van gisternacht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu krijg ik het bukkake verhaal van gisteren weer in gedachten
Mja, ik vond die van MeraViglioSa beter.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
O hemel, jij bent wel telkens enorm gevat he?
StAng3lquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Ik had toch niet al te veel verteld van gisternacht?
Heb je de xxxx-jes goed geraden?!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Ik had toch niet al te veel verteld van gisternacht?
Heb je de xxxx-jes goed geraden?!
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
* rival ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een Bukkake is nl met meerdere personen om je heen en hij heeft me gewoon in z'n eentje van top tot teen bemetseld met mannenspecie. Geen bukakke dus, dat was een grapje.quote:
als ie het er daarna maar afpistquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Bukkake is nl met meerdere personen om je heen en hij heeft me gewoon in z'n eentje van top tot teen bemetseld met mannenspecie. Geen bukakke dus, dat was een grapje.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
Sommige dingen wil je helemaal niet weten...
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekquote:
Je hebt me door.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte... toch?
TMIquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekBen van ellende halverwege maar in de sling boven 't bed gaan slapen.
Omdat hij in jullie vijver vist zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt me door.Ik wil een 'reversed Ang3l' op Ang3l toepassen
Ja, dát zal 'm leren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat hij in jullie vijver vist zeker?
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekBen van ellende halverwege maar in de sling boven 't bed gaan slapen.
zeg dat wel....quote:
O jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoek
U heeft ervaring?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoek
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....quote:
Dat is bij jou nooit helemaal duidelijk he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....
Het staat op de intarwebz dus het is waar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is bij jou nooit helemaal duidelijk he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Het staat op de intarwebz dus het is waar!
Ja, sorry, jullie lijken zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?Ik ben StBaby niet!
Nou, qua rans zijn jullie soms echt een match made in heavenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?Ik ben StBaby niet!
Kan niet kijken hier maar moest lachen om de titelquote:
Jij bent gewoon bang ooit 'de hetero' te worden.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vakantie is geplandOngeveer dan
Nu het ticket nog
Dat is jouw baantje he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan niet kijken hier maar moest lachen om de titel
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang ooit 'de hetero' te worden.
Lekker, geniet ervan!quote:
Truth vs Fictionquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, qua rans zijn jullie soms echt een match made in heaven
Nice.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.quote:
2008 heeft gebeld, het wil zijn social meedia communicatie terug.quote:
Ik heb gister met hetero de film get Real gekeken. Zet ie "Die heb ik al ooit gezien".quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.
En?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister met hetero de film get Real gekeken. Zet ie "Die heb ik al ooit gezien".
Waaaaarom keek jij een homo film?"Nou... moet zeggen dat ie me nu wel iets meer aanspreekt!"
Sukkel!
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2008 heeft gebeld, het wil zijn social meedia communicatie terug.
FAIL!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.
Ten tweede: dude, you're a DUDE.Dat zag ik effe niet...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een complimentje, zo zo, deed het pijn bij hem?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Het ging heel moeizaam en duidelijk onwennig, maar ik geloof dat ik net een complimentje van boss man heb gekregen
Ach, de loop van een shotgun in je kruis doet wonderen he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een complimentje, zo zo, deed het pijn bij hem?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, de loop van een shotgun in je kruis doet wonderen he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
Mja.quote:
quote:
Ben jij er zo´n eentje?quote:
Mondelinge afspraak is toch ook bindend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef rival het volgende:
zucht.
discussie met de vloerenboer, ik zeg dat hij mij alles voor 2000 heeft aangeboden. hij zegt dat hij niet lager kan dan 2150.
nu moet ik ergens anders mijn vloer zoeken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij er zo´n eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:
ja leuk maar heb een offerte waar een hoger bedrag op staat ik had hem het moeten laten opschrijven..... weer zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mondelinge afspraak is toch ook bindend.
Lekker lullig van hem wel
Focus op het geweer Steephje... focus op het geweer!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij er zo´n eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is een beetje ditquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Goh, vorige week mail gehad van werk. Blijkbaar hebben ze elk jaar een Dag van (bedrijf). Dus alle medewerkers krijgen een leuk presentje als dank voor de inzet.
Zojuist kreeg ik het binnen...het is een opblaasbal.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Goh, vorige week mail gehad van werk. Blijkbaar hebben ze elk jaar een Dag van (bedrijf). Dus alle medewerkers krijgen een leuk presentje als dank voor de inzet.
Ach ja.. Gaat toch om het idee? Ookal heb je er niks aanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Oh, ja hoor. Ik wist niet van een dergelijke dag af. Maar een opblaasbal is wel beetje suf. Eens kijken of het iemand kan geven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ach ja.. Gaat toch om het idee? Ookal heb je er niks aan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een beetje dit
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
wat ik in mijn hoofd heb. En nooit gemixed, altijd één van de twee
Ik wist wel dat ik te gul was voor mijn personeel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ach ja.. Gaat toch om het idee? Ookal heb je er niks aan
Voor een kledder?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Ik wist niet van een dergelijke dag af. Maar een opblaasbal is wel beetje suf. Eens kijken of het iemand kan geven.
Ook leuk, bijna net zo leuk als onze attentiesquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Omdat je gewoon fucking thuis had moeten blijven!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom komt de postbode altijd als ik net even naar de winkel ben
Nee geef ze allemaal een ballon (excl. lucht).. Zo'n bal kost toch echt wel 2 euroquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik te gul was voor mijn personeel.
Volgende keer geef ik ze ook een bal van een euro.
Een I-ball.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk, bijna net zo leuk als onze attenties.
Doen ze express, die postbode heeft net zolang in de bosjes liggen wachten totdat jij weg ging.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom komt de postbode altijd als ik net even naar de winkel ben
Oh ja, nog beter, ballonnen heb ik nog genoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee geef ze allemaal een ballon (excl. lucht).. Zo'n bal kost toch echt wel 2 euro
Een condoom is ook klein, maar daar past 17 liter lucht in! Dus niet zo ondankbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:13 schreef vencodark het volgende:
Het is zo klein, het paste in de enveloppe.
quote:
Is dat de mannelijke of de vrouwelijk versiequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een condoom is ook klein, maar daar past 17 liter lucht in! Dus niet zo ondankbaar
De mannelijke.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Is dat de mannelijke of de vrouwelijk versie
Wat is dat nu weer voor vergelijking!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een condoom is ook klein, maar daar past 17 liter lucht in! Dus niet zo ondankbaar
Dat het pakketje niks zegt over de grootte van de balquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor vergelijking!
Een ring is ook klein, daar hoor je ze dan meestal weer niet over zeurenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil weer ringen maar kan geen leuke vindenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ring is ook klein, daar hoor je ze dan meestal weer niet over zeuren
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, zo borderlinerig ben ik helemaal niet
waarom weet jij dit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet er wel een mooie (of grote) steen in/op zitten..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ik krijg doorgaans geen ring van mijn werk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wetenquote:
Pain Game!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg doorgaans geen ring van mijn werk.
Ik ben altijd heul lief, tot op het vervelende af. Dus dimmen met dat eisende toontje jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief doen dus. Voor ik boos word
Ging ie ook op zijn knieen voor je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel weer eens gehad, als kerstcadeautje van de baas.
aha, kon ik wel om lachen... zag er een groepje asopurmerenders vorige keerquote:
quote:
Verdorie, had ik hm gister nu maar gehad!quote:
Zo lief klink je anders niet nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben altijd heul lief, tot op het vervelende af. Dus dimmen met dat eisende toontje jij
EN VERGEET BRITT NIET!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
aha, kon ik wel om lachen... zag er een groepje asopurmerenders vorige keer
zag ook al 2 vrienden in face it, purmerend komt op tv
Is ie soms in de overgang? Dat zou die stemmingswisselingen wel verklaren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Is weer eens wat anders dan dat hij de hele tijd chagrijnig is
Onvoorstelbaar!!quote:
Kut, Als ik dat had geweten had ik je geen pm gestuurdquote:
Ik had al een hele lieve reply getypt, die heb ik maar weggekliktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut, Als ik dat had geweten had ik je geen pm gestuurd
Dat is gemeenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had al een hele lieve reply getypt, die heb ik maar weggeklikt
Pretty fucking please, with sugar on top, effe dimmen met dat eisende toontje jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo lief klink je anders niet nu
Ik ook nietquote:
enjoyquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er genoeg van, ik ga sporten! Fijne avond allemaal!
Owja sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
vanwege dat vloerverhaal..... noujah chagrijnig, ik ben een beetje boos op mezelf
DAT snap ik het ging me ook meer om mijn reactie erop. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
iets in de trant van....
ik hoef niks over eva te horen
Leuk geshopt welquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Dit ziet er best wel dom uit
http://www.manbabies.com/
Succes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
Nou, op naar de tapas-kookcursus..
Teambuilding, gotta love it.
Hij is er oud genoeg voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Is ie soms in de overgang? Dat zou die stemmingswisselingen wel verklaren.
Oh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Je begeeft je nu wel op glad ijs en zo.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Last van stemmingswisselingen, Techno?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is anders bij mannenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Jullie zijn toch dezelfde leeftijd?
[..]
Ik heb die fase al gehad.
Vroegah, toen ik nog zo rond de 35/36 was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef Barbusse het volgende:
Last van stemmingswisselingen, Techno?
Waar is YipYip ofzo eigenlijk? Dat was toch je rollatorracemaatjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Jullie zijn toch dezelfde leeftijd?
[..]
Ik heb die fase al gehad.
Goede vraag. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is YipYip ofzo eigenlijk? Dat was toch je rollatorracemaatje
Zo lang geleden ja?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog zo rond de 35/36 was.
Onder de gordel maar toch ook nietquote:
Nee hoorquote:
BedoelTquote:
Iets met pot, ketel en zwartquote:
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puberquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon zorgen dat je die niet hebt, kan het ook niet onder de gordel zijn
Dat gebeurd toch niet dus helaasquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puber
Gebeurt!quote:
Wat is er zo lief aan dan?quote:
Dus jij vind een buikje mannelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puber
BuikJE schatquote:
Ben ietsjes aangekomen. Niet veel maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
Jouw buikje valt ook wel mee toch Tech?
Oh oh...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ietsjes aangekomen. Niet veel maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik kan het me niet voorstellenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh oh...
Mja, m'n 6 pakje ben ik kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen dacht ik vast nog dat ik vlees zou krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt gezegd dat het meeviel, en dat het inderdaad aan die foto lag.
quote:
Toch ben je schattig als je zo onzeker doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt gezegd dat het meeviel, en dat het inderdaad aan die foto lag.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, m'n 6 pakje ben ik kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hield hij je een worst voor dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Toen dacht ik vast nog dat ik vlees zou krijgen
quote:
En wat kreeg ik uiteindelijk? Een gevulde champignonquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, positieve is wel dat dit veel zachter is/ligt.
Niet zeuren, jij had in ieder geval nog cocktails, ik zat aan de ijstheequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat kreeg ik uiteindelijk? Een gevulde champignon
quote:
Zolang ie maar lekker neuktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen of mijn vent zacht ligt?!
Dat waren toch alcoholloze cocktails?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij had in ieder geval nog cocktails, ik zat aan de ijsthee
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
zo dat was tentamen 2 and now we wait
Eh we hebben het over Royco, wat weet ik daarvan?quote:
Ben je bl0ndT vandaag, MissB?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God nee, dan was ik die avond nooit doorgekomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat waren toch alcoholloze cocktails?
Dus ik moet afvallen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Nee, ikquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh we hebben het over Royco, wat weet ik daarvan?
Jouw vent is royco?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ik geloof dat we die memo allebei gemist hebbenquote:
Afwachten is altijd kut ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ging wel oke maar kan beide kanten op gaan dus ik juich niet te vroeg
wat heb ik hiermee te maken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat we die memo allebei gemist hebben
ieuwquote:
Net zo veel als ik!quote:
Drink jij cocktails zonder mij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God nee, dan was ik die avond nooit doorgekomen
quote:
Je hoeft ook niet altijd te drinkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk hoor een koter die van alles moet doen, maar mama moet hem heen en weer rijden dus ik kan geen eens een borrel doen
Mijn hart, wat doe je?quote:
Ik heb nu gewoon trek in een borrel.quote:
Jij hebt dus wel een six pack neem ik aan? En rukken op het werk, ik ga er maar van uit dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef JoeyT het volgende:
Buikjes is gewoon niet tof... Lui gedoe van mensen... Rukken kon ik daarentegen niet laten op t werk... Toch 1 dag volgehouden...
Ja hallo, ik moest een avond met Royco doorkomen, zonder het mij beloofde vlees. Een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijnquote:
En ik zat met missb opgescheept zonder vlees en drank.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moest een avond met Royco doorkomen, zonder het mij beloofde vlees. Een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn
Welke vraag?quote:
En dan neem je haar niet eens even mee uit eten en zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
En ik zat met missb opgescheept zonder vlees en drank.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan neem je haar niet eens even mee uit eten en zo?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan neem je haar niet eens even mee uit eten en zo?
Als jij niet op voorhand al heel veel restaurants had afgekeurd was het helemaal goed gekomen.quote:
Ik weet niet wat je onder sixpack verstaat, maar mn buikspieren zie je. Daar zijn ze ook voor...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel een six pack neem ik aan? En rukken op het werk, ik ga er maar van uit dat je een grapje maakt
Oh ja, ik heb smaak, sue mequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij niet op voorhand al heel veel restaurants had afgekeurd was het helemaal goed gekomen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder sixpack verstaat, maar mn buikspieren zie je. Daar zijn ze ook voor...
Wbt t rukken... Nergens lekkerder dan op t werk...
Wat een player ben jij ook zegquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik zat met missb opgescheept zonder vlees en drank.
De aankleding van het restaurant was wel leuk
Ja het was net alsof je lekker gemaakt was met steak, maar uiteindelijk vleesloze hapjes kreeg.. oh wachtquote:
Dus door jouw smaak zaten jullie in dat restaurant vol met hartjes enz?quote:
Als dat zo was, had ik iig nog vlees gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je had de keus uit Broodje van Kootje, Hap Snap, de Mac, KFC of Burger King?
Ja waarom zijn we eigenlijk niet langs de kfc gegaan daarna missb?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je had de keus uit Broodje van Kootje, Hap Snap, de Mac, KFC of Burger King?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waarom zijn we eigenlijk niet langs de kfc gegaan daarna missb?
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Als dat zo was, had ik iig nog vlees gehad
Ik volg t niet... Jullie hebben een (mislukte) date gehad?quote:
Pun intended?quote:
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik volg t niet... Jullie hebben een (mislukte) date gehad?
Sowieso is t een ongelooflijke belediging als een meisje zegt dat je buikje meevalt
Dat kan best goed zijn, ik weet nog wel een goede Spanjaard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
We kregen tapa's, en niet alleen als voorgerecht
quote:
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzatquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.
Oh boy wat was ik blij dat er iig cocktails waren
Heerlijkquote:
Tapas zijn dan ook geen voorgerecht..m Tapas zijn tapas...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kregen tapa's, en niet alleen als voorgerecht
Ik had ook gewoon gelijk, sap en siroop was hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzat
Ja duh, het gaat dan ook niet om de cocktail he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzat
Ja ze kunnen niet tippen aan de hoeveelheid alcohol die jij zelf bij je cola doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon gelijk, sap en siroop was het
Ik had dat toch wel anders aangepakt hoor...vleeschquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het was net alsof je lekker gemaakt was met steak, maar uiteindelijk vleesloze hapjes kreeg.. oh wacht
Heeft hij wel betaald?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.
Oh boy wat was ik blij dat er iig cocktails waren
Ik vind dat je in een cocktail toch tenminste iets van alcohol moet proeven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen niet tippen aan de hoeveelheid alcohol die jij zelf bij je cola doet
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat je in een cocktail toch tenminste iets van alcohol moet proeven.
Helemaal niet!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
Ze had anders maar wat graag de smaak van vleesch in haar mond gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneuktquote:
Hihi heeft MissB daar niks over te zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneukt
Want dat is bijna hetzelfde?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |