quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik hoop voor jou dat hij niet bedoelt dat jij dat mag doenquote:
Nee, ik kijk wel toe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat hij niet bedoelt dat jij dat mag doen
Nu krijg ik het bukkake verhaal van gisteren weer in gedachtenquote:
O hemel, jij bent wel telkens enorm gevat he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
Piet Paulusma is ook gek op voorspellen.....
Huh? Ik had toch niet al te veel verteld van gisternacht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu krijg ik het bukkake verhaal van gisteren weer in gedachten
Mja, ik vond die van MeraViglioSa beter.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
O hemel, jij bent wel telkens enorm gevat he?
StAng3lquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Ik had toch niet al te veel verteld van gisternacht?
Heb je de xxxx-jes goed geraden?!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Ik had toch niet al te veel verteld van gisternacht?
Heb je de xxxx-jes goed geraden?!
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
* rival ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een Bukkake is nl met meerdere personen om je heen en hij heeft me gewoon in z'n eentje van top tot teen bemetseld met mannenspecie. Geen bukakke dus, dat was een grapje.quote:
als ie het er daarna maar afpistquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Bukkake is nl met meerdere personen om je heen en hij heeft me gewoon in z'n eentje van top tot teen bemetseld met mannenspecie. Geen bukakke dus, dat was een grapje.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
Sommige dingen wil je helemaal niet weten...
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekquote:
Je hebt me door.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte... toch?
TMIquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekBen van ellende halverwege maar in de sling boven 't bed gaan slapen.
Omdat hij in jullie vijver vist zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt me door.Ik wil een 'reversed Ang3l' op Ang3l toepassen
Ja, dát zal 'm leren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat hij in jullie vijver vist zeker?
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekBen van ellende halverwege maar in de sling boven 't bed gaan slapen.
zeg dat wel....quote:
O jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoek
U heeft ervaring?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoek
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....quote:
Dat is bij jou nooit helemaal duidelijk he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....
Het staat op de intarwebz dus het is waar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is bij jou nooit helemaal duidelijk he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Het staat op de intarwebz dus het is waar!
Ja, sorry, jullie lijken zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?Ik ben StBaby niet!
Nou, qua rans zijn jullie soms echt een match made in heavenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?Ik ben StBaby niet!
Kan niet kijken hier maar moest lachen om de titelquote:
Jij bent gewoon bang ooit 'de hetero' te worden.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vakantie is geplandOngeveer dan
Nu het ticket nog
Dat is jouw baantje he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan niet kijken hier maar moest lachen om de titel
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang ooit 'de hetero' te worden.
Lekker, geniet ervan!quote:
Truth vs Fictionquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, qua rans zijn jullie soms echt een match made in heaven
Nice.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.quote:
2008 heeft gebeld, het wil zijn social meedia communicatie terug.quote:
Ik heb gister met hetero de film get Real gekeken. Zet ie "Die heb ik al ooit gezien".quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.
En?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister met hetero de film get Real gekeken. Zet ie "Die heb ik al ooit gezien".
Waaaaarom keek jij een homo film?"Nou... moet zeggen dat ie me nu wel iets meer aanspreekt!"
Sukkel!
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2008 heeft gebeld, het wil zijn social meedia communicatie terug.
FAIL!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.
Ten tweede: dude, you're a DUDE.Dat zag ik effe niet...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een complimentje, zo zo, deed het pijn bij hem?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Het ging heel moeizaam en duidelijk onwennig, maar ik geloof dat ik net een complimentje van boss man heb gekregen
Ach, de loop van een shotgun in je kruis doet wonderen he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een complimentje, zo zo, deed het pijn bij hem?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, de loop van een shotgun in je kruis doet wonderen he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
Mja.quote:
quote:
Ben jij er zo´n eentje?quote:
Mondelinge afspraak is toch ook bindend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef rival het volgende:
zucht.
discussie met de vloerenboer, ik zeg dat hij mij alles voor 2000 heeft aangeboden. hij zegt dat hij niet lager kan dan 2150.
nu moet ik ergens anders mijn vloer zoeken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij er zo´n eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:
ja leuk maar heb een offerte waar een hoger bedrag op staat ik had hem het moeten laten opschrijven..... weer zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mondelinge afspraak is toch ook bindend.
Lekker lullig van hem wel
Focus op het geweer Steephje... focus op het geweer!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij er zo´n eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is een beetje ditquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Goh, vorige week mail gehad van werk. Blijkbaar hebben ze elk jaar een Dag van (bedrijf). Dus alle medewerkers krijgen een leuk presentje als dank voor de inzet.
Zojuist kreeg ik het binnen...het is een opblaasbal.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Goh, vorige week mail gehad van werk. Blijkbaar hebben ze elk jaar een Dag van (bedrijf). Dus alle medewerkers krijgen een leuk presentje als dank voor de inzet.
Ach ja.. Gaat toch om het idee? Ookal heb je er niks aanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |