Ach, de loop van een shotgun in je kruis doet wonderen he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een complimentje, zo zo, deed het pijn bij hem?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, de loop van een shotgun in je kruis doet wonderen he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.
Ten tweede: dude, you're a DUDE.Dat zag ik effe niet...
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
Mja.quote:
quote:
Ben jij er zo´n eentje?quote:
Mondelinge afspraak is toch ook bindend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef rival het volgende:
zucht.
discussie met de vloerenboer, ik zeg dat hij mij alles voor 2000 heeft aangeboden. hij zegt dat hij niet lager kan dan 2150.
nu moet ik ergens anders mijn vloer zoeken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij er zo´n eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:
ja leuk maar heb een offerte waar een hoger bedrag op staat ik had hem het moeten laten opschrijven..... weer zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mondelinge afspraak is toch ook bindend.
Lekker lullig van hem wel
Focus op het geweer Steephje... focus op het geweer!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij er zo´n eentje?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is een beetje ditquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Goh, vorige week mail gehad van werk. Blijkbaar hebben ze elk jaar een Dag van (bedrijf). Dus alle medewerkers krijgen een leuk presentje als dank voor de inzet.
Zojuist kreeg ik het binnen...het is een opblaasbal.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
Goh, vorige week mail gehad van werk. Blijkbaar hebben ze elk jaar een Dag van (bedrijf). Dus alle medewerkers krijgen een leuk presentje als dank voor de inzet.
Ach ja.. Gaat toch om het idee? Ookal heb je er niks aanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |