Nou, qua rans zijn jullie soms echt een match made in heavenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?Ik ben StBaby niet!
Kan niet kijken hier maar moest lachen om de titelquote:
Jij bent gewoon bang ooit 'de hetero' te worden.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vakantie is geplandOngeveer dan
Nu het ticket nog
Dat is jouw baantje he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan niet kijken hier maar moest lachen om de titel
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang ooit 'de hetero' te worden.
Lekker, geniet ervan!quote:
Truth vs Fictionquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, qua rans zijn jullie soms echt een match made in heaven
Nice.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.quote:
2008 heeft gebeld, het wil zijn social meedia communicatie terug.quote:
Ik heb gister met hetero de film get Real gekeken. Zet ie "Die heb ik al ooit gezien".quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.
En?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wed dat 'de hetero' dat ook ooit heeft gezegd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister met hetero de film get Real gekeken. Zet ie "Die heb ik al ooit gezien".
Waaaaarom keek jij een homo film?"Nou... moet zeggen dat ie me nu wel iets meer aanspreekt!"
Sukkel!
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2008 heeft gebeld, het wil zijn social meedia communicatie terug.
FAIL!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.
Ten tweede: dude, you're a DUDE.Dat zag ik effe niet...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ten eerste: dude, ik woon in Twente.
Ten tweede: dude, you're a DUDE.Dat zag ik effe niet...
[ afbeelding ]
Een complimentje, zo zo, deed het pijn bij hem?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Het ging heel moeizaam en duidelijk onwennig, maar ik geloof dat ik net een complimentje van boss man heb gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |