* rival ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een Bukkake is nl met meerdere personen om je heen en hij heeft me gewoon in z'n eentje van top tot teen bemetseld met mannenspecie. Geen bukakke dus, dat was een grapje.quote:
als ie het er daarna maar afpistquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Bukkake is nl met meerdere personen om je heen en hij heeft me gewoon in z'n eentje van top tot teen bemetseld met mannenspecie. Geen bukakke dus, dat was een grapje.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
Sommige dingen wil je helemaal niet weten...
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekquote:
Je hebt me door.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte... toch?
TMIquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekBen van ellende halverwege maar in de sling boven 't bed gaan slapen.
Omdat hij in jullie vijver vist zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt me door.Ik wil een 'reversed Ang3l' op Ang3l toepassen
Ja, dát zal 'm leren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat hij in jullie vijver vist zeker?
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al had ie wel ff een zeiltje kunnen neerleggen want nu sliep ik de hele nacht op de natte plek en als ik zeg natte plek dan bedoel ik dus in dit geval zeiknatte plekBen van ellende halverwege maar in de sling boven 't bed gaan slapen.
zeg dat wel....quote:
O jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoek
U heeft ervaring?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jongeuh, dan pak je toch een badhanddoek
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....quote:
Dat is bij jou nooit helemaal duidelijk he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....
Het staat op de intarwebz dus het is waar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag hopen dat jullie snappen dat ik niet serieus ben....
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is bij jou nooit helemaal duidelijk he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Het staat op de intarwebz dus het is waar!
Ja, sorry, jullie lijken zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik hier ooooit serieus verteld over pissex, zaad wat uit m'n oren komt en anaalhechtingen die ik heb moeten laten zetten?Ik ben StBaby niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |