quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn tekenleraar draaide vanmorgen Underworld, Moby en Faithless.
was zelfs vroeg op de avond.. maar ik had een heel zwaar weekend... (05:30 - 03:30 - 02:30 en 01:30) en telkens vroeg eruit..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die keihard binnen zijn gekomen dan zeker?
of waren het 2 heule grote glazen?
dit zijn de begin- en eindtijden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
was zelfs vroeg op de avond.. maar ik had een heel zwaar weekend... (05:30 - 03:30 - 02:30 en 01:30) en telkens vroeg eruit..
neequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een goede titel voor een kaartspel waar de symbolen (harten etc.) zijn vervangen door een boor, schroevendraaier, schroef en plug?
de eindtijdenquote:
boringquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een goede titel voor een kaartspel waar de symbolen (harten etc.) zijn vervangen door een boor, schroevendraaier, schroef en plug?
music & lights maakten het lang..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom had jij zo'n lang weekend dan?
Jij wel misschien maar al die japanners nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:12 schreef FUFR het volgende:
Waarom zou ik GPS in mijn camera willen hebben?
Ik weet toch waar ik die foto heb gemaakt en anders zie je dat toch aan die foto
dat dus, does waquote:
Ik zou niet laten merken dat je een ziek konijntje bent... dan eindig je als slangenvoer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef r8v2 het volgende:
Over arbeidsethos gesproken he. Ik zit te snotteren, ben zo duf als een konijn en stierf vanochtend van de hoofdpijn, maar toch ben ik een middag komen werken.
Ik heb wel eens bevroren babymuisjes gehad bij de kassa.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou niet laten merken dat je een ziek konijntje bent... dan eindig je als slangenvoer.
Mens, verwond je niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap de ophef over de konijntjes niet zo. Zijn ze bij de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming blijven steken op het ontwikkelingsniveau van een 10-jarig meisje en denken ze dat carnivoren slecht zijn en herbivoren goed?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bevroren babymuisjes gehad bij de kassa.
Mja ze moeten toch iets met die beesten doen. Zo wordt er nog iets nuttigs mee gedaan, getraumatiseerd laten leven is ook geen pretje voor ze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik snap de ophef over de konijntjes niet zo. Zijn ze bij de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming blijven steken op het ontwikkelingsniveau van een 10-jarig meisje en denken ze dat carnivoren slecht zijn en herbivoren goed?
maar om nu zieke konijnen te geven...quote:
Ik zag er laatst ook eentjequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Levitation het volgende:
De ijscoman is weer in de straat... die heeft zo'n ontzettend vervelend deuntje op z'n wagen dat in je hoofd blijft hangen.Ergste is dat je vervolgens trek in ijs krijgt terwijl je weet dat je het toch niet haalt, hij is altijd al weg voor de de 2 etages naar beneden hebt kunnen lopen/rennen.
jaja, 2x gewoon niet onder de wielen geweest zeker...quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:21 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben een keer 3x met mijn ex-huisgenoot over een konijn heen moeten rijden voordat ie dood was.
daar heb ik die italiaan turk mongool bij ons ook eens op aangesproken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Levitation het volgende:
De ijscoman is weer in de straat... die heeft zo'n ontzettend vervelend deuntje op z'n wagen dat in je hoofd blijft hangen.Ergste is dat je vervolgens trek in ijs krijgt terwijl je weet dat je het toch niet haalt, hij is altijd al weg voor de de 2 etages naar beneden hebt kunnen lopen/rennen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Levitation het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, 2x gewoon niet onder de wielen geweest zeker...
een 5.5quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN 5.5 WOOOOOOOOOOOOOOOOO GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
Heel efficient, precies hard genoeg gestudeerd! Netjes!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN 5.5 WOOOOOOOOOOOOOOOOO GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel efficient, precies hard genoeg gestudeerd! Netjes!
Ah, project, had ik gemist. Maar toch netjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]zo werkt dat niet bij project, maar bedankt.
Een ekte baas had het beest natuurlijk een harde trap in de nek gegeven, snel en effectiefquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee.
1ste keer: was de initiele klap, konden we niets aan doen want het beest scheurde zo de weg op. Daarna was ie zielig met pootje aan het stuiken (die hadden we ws. geraakt). Dat vonden we kut en dood zou ie toch gaan, dus toen maar de;
2de keer: kutbeest liep op het laatst toch net weg onder het wiel dus we raakten hem weer verkeerd. Nu was het echt heel zielig, want hij was het soort van epilepsieën. Dus toen maar nog een keer;
3de keer: was scheepsrecht.
Het was maar goed dat ik niet reed, mij was het niet gelukt.
Volgende keer even met de MagLite uitstappenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een ekte baas had het beest natuurlijk een harde trap in de nek gegeven, snel en effectief
Of het beestje opgepakt, ingeleverd bij een dierenarts/dierenambulance die het pootje zet en het beestje weer uitzet als het genezen is...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een ekte baas had het beest natuurlijk een harde trap in de nek gegeven, snel en effectief
als je met een auto van 1500 kilo tegen een beest van 3 kilo rijdt is het einde oefening hoor... zelfs een dierenarts euthanaseert het dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Of het beestje opgepakt, ingeleverd bij een dierenarts/dierenambulance die het pootje zet en het beestje weer uitzet als het genezen is...
En ja, linkse hobby etc., maar dat zou ik doen
r8listisch blijven Inu..quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Of het beestje opgepakt, ingeleverd bij een dierenarts/dierenambulance die het pootje zet en het beestje weer uitzet als het genezen is...
En ja, linkse hobby etc., maar dat zou ik doen
Nergens leeft maar 1 konijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef -moppie- het volgende:
wie heeft het nou ineens weer over een konijnenplaag
bij ons in de tuin leeft er op het moment maar 1
Of voert 'm aan de slangquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je met een auto van 1500 kilo tegen een beest van 3 kilo rijdt is het einde oefening hoor... zelfs een dierenarts euthanaseert het dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Kan de rest het dak op?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
maar het gezegde dan? Als er 1 schaap over de dam is...
Knijntquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar het nieuws van de dag is toch wel dat Joran vader wordt.
Vermoord ie dat kind als het 16 is ook?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar het nieuws van de dag is toch wel dat Joran vader wordt.
dat mag geen probleem zijn, hobbel de hobbel en inu kan weer naar de DAquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef r8v2 het volgende:
Overigens probeer ik tegenwoordig wel konijnen goed te raken. Met m'n 940 dan, met de scooter ontwijk ik ze liever.
18 hequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Vermoord ie dat kind als het 16 is ook?
En alleen als het een meisje is.quote:
Gaan we een keer naar Flight Forum? Gegarandeerd prijs, urenlangquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag geen probleem zijn, hobbel de hobbel en inu kan weer naar de DA
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Gaan we een keer naar Flight Forum? Gegarandeerd prijs, urenlang.
Ik heb zo hard gewerkt ervoor om het nog te halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, project, had ik gemist. Maar toch netjes.![]()
Kut he, verplichtingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gewerkt ervoor om het nog te halen.En ik dacht 'als k het niet hal neem ik een tussenjaar'. Maar nu wil ik nog steeds een tussenjaar.
Maar dan heb ik het iig geprobeerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
r8listisch blijven Inu..
ja hoor mevrouw, bedankt he!
je draait je om en zij draaien m de nek om..
niemand is gebaat bij een konijnenplaag.
Je hebt toch bijna vakantie? Dan kom je vast weer lekker bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gewerkt ervoor om het nog te halen.En ik dacht 'als k het niet hal neem ik een tussenjaar'. Maar nu wil ik nog steeds een tussenjaar.
Ja, dat doe ik dus niet met die Windows updates hequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef -moppie- het volgende:
Gewoon de uit knop langer ingedrukt houden
jij snapt het.mop zou wellicht een nieuwe windows mogen installerenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus niet met die Windows updates he
kom r aanquote:
berlijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef -moppie- het volgende:
Tussenjaar klinkt niet goed en daarbij, wat wil je in dat jaar gaan doen?!
Ik laat gewoon mijn laptop staan dan, duw op de vergrendelknop zet beeldscherm uit en ga lekker naar huisquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij snapt het.mop zou wellicht een nieuwe windows mogen installeren
en ik maar aanbellenquote:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier,quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, het is weer Guus @ PSV stadion tijd komende paar dagenm.
Gaat weer lekker gezellig worden in de trein morgen.
tokkies voor tokkies ..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier,
Het wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier.
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug,
Geniet met volle teugen, zulke tijd komt nooit terug.
und?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, het is weer Guus @ PSV stadion tijd komende paar dagenm.
Gaat weer lekker gezellig worden in de trein morgen.
Kei gaaf manquote:
das war BBquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
und?
alleen plebs gaan met de.trein
jij kan op de fiets er heen
Daarom hebben wij allemaal een SSD-schijf. Kun je de laptop gewoon in je tas stoppen terwijl hij nog aan het installeren is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef Inu het volgende:
Wij hebben de komende twee weken de kermis voor de deur, oh joy..
en laptop moest mee naar huis, want ga lekker thuis werken vrijdagmaar updates waren binnen half uur wel klaar
je hebt het overleefdquote:
dat woord ken ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daarom hebben wij allemaal een SSD-schijf. Kun je de laptop gewoon in je tas stoppen terwijl hij nog aan het installeren is.
oorzaak - gevolgquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
dat woord ken ik nietmaar het is ook gewoon mn eigen prive laptop, omdat we niks mogen op werk pc's en de software die ontwikkeld wordt in ons project moet wel ergens op geinstalleerd worden...
zit nu dus met mn laptop en extra scherm, plus de gewone pc, die eigenlijk alleen outlook aan heeft..
ik zit in de trein naar amsterdam en er zit al sinds leiden iemand voor me keihard te huilen...
troost hem/haar dan,quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
dat woord ken ik nietmaar het is ook gewoon mn eigen prive laptop, omdat we niks mogen op werk pc's en de software die ontwikkeld wordt in ons project moet wel ergens op geinstalleerd worden...
zit nu dus met mn laptop en extra scherm, plus de gewone pc, die eigenlijk alleen outlook aan heeft..
ik zit in de trein naar amsterdam en er zit al sinds leiden iemand voor me keihard te huilen...
Maar we willen wel weten waarom!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef -moppie- het volgende:
janken in de trein, iemand die aandacht nodig heeft.
houwe we niet van
wait...what?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
koffie doet wonderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef -moppie- het volgende:
Artic, wat goed opgemerkt.
Inu vertel eens...
[..]
Ja, want dat kan met een normale laptop-schijf nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daarom hebben wij allemaal een SSD-schijf. Kun je de laptop gewoon in je tas stoppen terwijl hij nog aan het installeren is.
vrouwen en ict...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, want dat kan met een normale laptop-schijf niet.
ICTquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Vreselijk Irritant Pleuriswijf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ICThet moet gewoon werken en als het niet werkt dan moet iemand zorgen dat het wel weer gaat werken. Ik sta op de VIP lijst bij mijn vrienden van de servicedesk.
ik loldequote:
Je zit vaak onder het bureau?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ICThet moet gewoon werken en als het niet werkt dan moet iemand zorgen dat het wel weer gaat werken. Ik sta op de VIP lijst bij mijn vrienden van de servicedesk.
Alles om niet in je buurt te hoeven komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onder mijn eigen inderdaad, ze kunnen van alles op afstand!
Ze komen bij niemand in de buurt, nerds bij nerds. Helemaal in een eigen kantoorpand.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles om niet in je buurt te hoeven komen
met de deur op slot en de gordijnen dichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze komen bij niemand in de buurt, nerds bij nerds. Helemaal in een eigen kantoorpand.
Zou kunnen, ziet toch niemand!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met de deur op slot en de gordijnen dicht
Naja, is wat risicovoller, draaiende schijf enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
mijn schijf zit gewoon vast met schroefjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, is wat risicovoller, draaiende schijf enzo.
Wow! Vet! Shocking!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onder mijn eigen inderdaad, ze kunnen van alles op afstand!
ja manquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn schijf zit gewoon vast met schroefjes
je moet er ook niet mee gooien..quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, is wat risicovoller, draaiende schijf enzo.
Vanaf vanmiddag is het alweer droogquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
iemand heeft buiten het licht uitgedaan
Dat wordt geen camping dit weekend!
Het is nu hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
iemand heeft buiten het licht uitgedaan
Dat wordt geen camping dit weekend!
jaha maar er wordt meer verwacht. ga sowieso wel ff kijken en vrouw heeft dr sleutelbos nog in de caravan liggen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vanaf vanmiddag is het alweer droog
ja maar alleen ekte ekte sukkols denken dat spacecake groen is..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
net de collega's uitgenodigd voor blauwe cake volgende week. Heb als twee reacties met: toch geen spacecake???
Sukkols, spacecake is groen!
dazzen goede reden verdoeme!quote:
opperblowmasterquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar alleen ekte ekte sukkols denken dat spacecake groen is..
echte spacecake merk je tijdens het eten NIKS van, geen weedsmaak, gewoon pure cakesmaak.
na 1,5 uur wordt het dan pas echt leuk..
trapexpertquote:
it is all in your mind...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik vind van niet, cake hoort niet blauw te zijn.
Gekke kleuren zijn tof.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik vind van niet, cake hoort niet blauw te zijn.
Voor kinderen die cake of koekjes oid mogen bakken ja..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gekke kleuren zijn tof.![]()
Tenzij je ADHD collega's hebt die niet tegen kleurstoffen kunnen en de rest van de dag stuiteren.
gratis bier?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor Strijp-S. Reden voor een feestje
ik heb wel eens zwarte mensen gezienquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
blauwe, groene en rode aardappels heb ik ook wel eens langs zien komen
"Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger!"quote:
Goh lijkt me wel, anders kom je nooit buiten, je woont notabene in Helmondquote:
snap ik, helmond he..quote:
begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh lijkt me wel, anders kom je nooit buiten, je woont notabene in Helmond
ze had gelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:26 schreef FUFR het volgende:
ik heb een neger gehad op kantoor..
komt een vriendin voorbij, absoluut niet racistisch (zou ook raar zijn als italo), gaat weer weg en zegt...
Dag neger!
kom dan in eindhoofs wonen!quote:
ik ben niet dikquote:
waar stond Eindhoven op de ranglijst van steden met de meeste criminaliteit?quote:
ha! ergens onder helmond!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar stond Eindhoven op de ranglijst van steden met de meeste criminaliteit?
je weet hoe die statistieken gemaakt worden, dat gaat op basis van aantal aangiften bij de politie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar stond Eindhoven op de ranglijst van steden met de meeste criminaliteit?
mooi verwoord SQquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe die statistieken gemaakt worden, dat gaat op basis van aantal aangiften bij de politie.
Dat heb je in helmond niet. Een kat schijt ook niet in zijn eigen tuin
SQ is van de dikke zwarte palenquote:
ja ik ben er ook niet zo van.quote:
Met onze burgemeester?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe die statistieken gemaakt worden, dat gaat op basis van aantal aangiften bij de politie.
Dat heb je in helmond niet. Een kat schijt ook niet in zijn eigen tuin
neequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef FUFR het volgende:
eh meisjes, vrijgezellenparty, eerst Pballen en dan eten met muziek achteraf (ja natuurlijk draai ik)
dan is het toch normaal dat ieder zijn eigen drank meeneemt of niet?
okay... maar wie betaald het dan?quote:
Ik wist wel dat je homo bent.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Fragiele blonde meisjes die door enorme negers genomen worden.
'rawrquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Fragiele blonde meisjes die door enorme negers genomen worden.
neen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef FUFR het volgende:
eh meisjes, vrijgezellenparty, eerst Pballen en dan eten met muziek achteraf (ja natuurlijk draai ik)
dan is het toch normaal dat ieder zijn eigen drank meeneemt of niet?
jaha, tuurlijk betaald die niets. Ik betaal zelfs zijn whiskey zelf/quote:
psies, zelfs SQ denkt met dr doos..quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met homo te maken. Wat SQ zegt, come outside your box!
een fragiel meisje tov een enorm dikke negerlul... wat valt dan het meeste op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met homo te maken. Wat SQ zegt, come outside your box!
jijquote:
oh nee dan is het goedquote:
dan ben ik snel weg!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies, zelfs SQ denkt met dr doos..
of zoiets
ik kom ookquote:
Jouw bekrompenheid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een fragiel meisje tov een enorm dikke negerlul... wat valt dan het meeste op.
1 burgervader tegenover 200.000 burgers... dat leg je afquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met onze burgemeester?
die doet overal aangifte van...zelfs als mensen een foto van hem maken
je gaat ook mee boerenpaintballen?quote:
welnee zo bekromps ben je niet. valt reuze mee.quote:
luister, het is hier Fok en niet het echte leven....quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee zo bekromps ben je niet. valt reuze mee.
soms
ja duh like ik dat niet snap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister, het is hier Fok en niet het echte leven....
het gegil van het meisjequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een fragiel meisje tov een enorm dikke negerlul... wat valt dan het meeste op.
dat valt reuze mee, het lijkt wel of ze geselecteerd worden op de ruimte die er beschikbaar is voor de negert.quote:
Natuurlijk snap jij dat! Niet zo mieuwen dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja duh like ik dat niet snap.
IRL ben ik ook niet dik enzo.
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het latenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat valt reuze mee, het lijkt wel of ze geselecteerd worden op de ruimte die er beschikbaar is voor de negert.
sjonge jonge!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk snap jij dat! Niet zo mieuwen dan!
ja dat weet ik wel...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het laten.
jep, maar nu even nietquote:
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het laten.
Ja, en dan die neger zo van ha ha haquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!
er kan nog meer bij!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!
Je gaat me toch niet vertellen dat jji daar een harde snikkel van krijgt he...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
er kan nog meer bij!
Zag er laatst eentje die speelde met 4 VIER FIER negers verstoppertje!
zag er niet zo comfortabel uit
nee maar ik hou wel van een tikkeltje geil en pervers tegelijkertijd..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jji daar een harde snikkel van krijgt he...
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succesquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat ook mee boerenpaintballen?
Gentlemen, we have a victim
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
er kan nog meer bij!
Zag er laatst eentje die speelde met 4 VIER FIER negers verstoppertje!
zag er niet zo comfortabel uit
Goed bezig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succes
wij hebben verfgranaten jonguhquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succes
wrong pc, i look it up!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
vier negers in 1 fragiel bleek vrouwtje?![]()
![]()
linkje?![]()
kill it.quote:
ik denk fallussen en ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
waren het ook goeie negers? Van die brede m'buntoes met kolossale fallussen? Of moet ik dan falli zeggen?
geen negersquote:
leuk, maar jij bent dit niet.quote:
Een laatste:quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
kappen mexicano, da's niet tof op een Nokia
ah, ik vind hier een 10MB fotoquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
kappen mexicano, da's niet tof op een Nokia
grote witte palen?quote:
I wish dat ik dat wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
leuk, maar jij bent dit niet.
Weet die dame dat je haar foto gebruikt?
nee, biquote:
ze geven afquote:
de lengte heb je, de haarkleur ook, over de rest mag ik van rechtswege niets zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I wish dat ik dat was![]()
Vast niet. Staat op Tumblr.
op die fotoquote:
nee natuurlijk niet, tenzij Colt eigenlijk R....A heetquote:
toevallig zeg, ik ook!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoef geen sex met een vrouw maar ik vind een vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam.
Behalve een mooie gespierde (niet overgespierd) mannenrug, kan geen vrouw tegenop.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoef geen sex met een vrouw maar ik vind een vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam.
oeh, mag ik dan filmen? pretty please?quote:
Hoeveel links moet je hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
vier negers in 1 fragiel bleek vrouwtje?![]()
![]()
linkje?![]()
Fierlpotquote:
waar staat ze voor?quote:
voor mij juist een turn-on...moet het wel iets fatsoenlijks zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
het enige, nou ja een van de dingen, waar ik van af kan knapselen:
Tatoewaasjes! op een vrouw.
Nou ik vind een kleintje op haar lichaam best wel sexyquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
het enige, nou ja een van de dingen, waar ik van af kan knapselen:
Tatoewaasjes! op een vrouw.
je hebt gewoon zitten wachten tot het begon te regenenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme, wil ik zo naar de TU gaan fietsen, gaat het net regenen.
tja, we snappen dat hoor..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor mij juist een turn-on...moet het wel iets fatsoenlijks zijn
En waar moet die zitten dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor mij juist een turn-on...moet het wel iets fatsoenlijks zijn
ik wil een tattooquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En waar moet die zitten dan?
Ik vind het niks en meestal zijn het een bepaald soort vrouwmensen.
daar waar het goed staatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En waar moet die zitten dan?
Ik vind het niks en meestal zijn het een bepaald soort vrouwmensen.
no weequote:
onder m'n voet! alleen dat slijt nogal snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rijksdag over de hele breedte van je rug?quote:
Doe haar de groetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef FUFR het volgende:
zo, genoeg gezeverd.
ik ga naar huis, dochter moet turnen...
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
onder m'n voet! alleen dat slijt nogal snel
niet als je binnen blijft omdat het regentquote:
en op schoenen naar buiten gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet als je binnen blijft omdat het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |