ik kom ookquote:
Jouw bekrompenheid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een fragiel meisje tov een enorm dikke negerlul... wat valt dan het meeste op.
1 burgervader tegenover 200.000 burgers... dat leg je afquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met onze burgemeester?
die doet overal aangifte van...zelfs als mensen een foto van hem maken
je gaat ook mee boerenpaintballen?quote:
welnee zo bekromps ben je niet. valt reuze mee.quote:
luister, het is hier Fok en niet het echte leven....quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee zo bekromps ben je niet. valt reuze mee.
soms
ja duh like ik dat niet snap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister, het is hier Fok en niet het echte leven....
het gegil van het meisjequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een fragiel meisje tov een enorm dikke negerlul... wat valt dan het meeste op.
dat valt reuze mee, het lijkt wel of ze geselecteerd worden op de ruimte die er beschikbaar is voor de negert.quote:
Natuurlijk snap jij dat! Niet zo mieuwen dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja duh like ik dat niet snap.
IRL ben ik ook niet dik enzo.
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het latenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat valt reuze mee, het lijkt wel of ze geselecteerd worden op de ruimte die er beschikbaar is voor de negert.
sjonge jonge!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk snap jij dat! Niet zo mieuwen dan!
ja dat weet ik wel...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het laten.
jep, maar nu even nietquote:
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het laten.
Ja, en dan die neger zo van ha ha haquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!
er kan nog meer bij!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!
Je gaat me toch niet vertellen dat jji daar een harde snikkel van krijgt he...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
er kan nog meer bij!
Zag er laatst eentje die speelde met 4 VIER FIER negers verstoppertje!
zag er niet zo comfortabel uit
nee maar ik hou wel van een tikkeltje geil en pervers tegelijkertijd..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jji daar een harde snikkel van krijgt he...
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succesquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat ook mee boerenpaintballen?
Gentlemen, we have a victim
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
er kan nog meer bij!
Zag er laatst eentje die speelde met 4 VIER FIER negers verstoppertje!
zag er niet zo comfortabel uit
Goed bezig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |