En alleen als het een meisje is.quote:
Gaan we een keer naar Flight Forum? Gegarandeerd prijs, urenlangquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag geen probleem zijn, hobbel de hobbel en inu kan weer naar de DA
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Gaan we een keer naar Flight Forum? Gegarandeerd prijs, urenlang.
Ik heb zo hard gewerkt ervoor om het nog te halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, project, had ik gemist. Maar toch netjes.![]()
Kut he, verplichtingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gewerkt ervoor om het nog te halen.En ik dacht 'als k het niet hal neem ik een tussenjaar'. Maar nu wil ik nog steeds een tussenjaar.
Maar dan heb ik het iig geprobeerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
r8listisch blijven Inu..
ja hoor mevrouw, bedankt he!
je draait je om en zij draaien m de nek om..
niemand is gebaat bij een konijnenplaag.
Je hebt toch bijna vakantie? Dan kom je vast weer lekker bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gewerkt ervoor om het nog te halen.En ik dacht 'als k het niet hal neem ik een tussenjaar'. Maar nu wil ik nog steeds een tussenjaar.
Ja, dat doe ik dus niet met die Windows updates hequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef -moppie- het volgende:
Gewoon de uit knop langer ingedrukt houden
jij snapt het.mop zou wellicht een nieuwe windows mogen installerenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus niet met die Windows updates he
kom r aanquote:
berlijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef -moppie- het volgende:
Tussenjaar klinkt niet goed en daarbij, wat wil je in dat jaar gaan doen?!
Ik laat gewoon mijn laptop staan dan, duw op de vergrendelknop zet beeldscherm uit en ga lekker naar huisquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij snapt het.mop zou wellicht een nieuwe windows mogen installeren
en ik maar aanbellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |