jij snapt het.mop zou wellicht een nieuwe windows mogen installerenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus niet met die Windows updates he
kom r aanquote:
berlijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef -moppie- het volgende:
Tussenjaar klinkt niet goed en daarbij, wat wil je in dat jaar gaan doen?!
Ik laat gewoon mijn laptop staan dan, duw op de vergrendelknop zet beeldscherm uit en ga lekker naar huisquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij snapt het.mop zou wellicht een nieuwe windows mogen installeren
en ik maar aanbellenquote:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier,quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, het is weer Guus @ PSV stadion tijd komende paar dagenm.
Gaat weer lekker gezellig worden in de trein morgen.
tokkies voor tokkies ..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier,
Het wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier.
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug,
Geniet met volle teugen, zulke tijd komt nooit terug.
und?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, het is weer Guus @ PSV stadion tijd komende paar dagenm.
Gaat weer lekker gezellig worden in de trein morgen.
Kei gaaf manquote:
das war BBquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
und?
alleen plebs gaan met de.trein
jij kan op de fiets er heen
Daarom hebben wij allemaal een SSD-schijf. Kun je de laptop gewoon in je tas stoppen terwijl hij nog aan het installeren is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef Inu het volgende:
Wij hebben de komende twee weken de kermis voor de deur, oh joy..
en laptop moest mee naar huis, want ga lekker thuis werken vrijdagmaar updates waren binnen half uur wel klaar
je hebt het overleefdquote:
dat woord ken ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daarom hebben wij allemaal een SSD-schijf. Kun je de laptop gewoon in je tas stoppen terwijl hij nog aan het installeren is.
oorzaak - gevolgquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
dat woord ken ik nietmaar het is ook gewoon mn eigen prive laptop, omdat we niks mogen op werk pc's en de software die ontwikkeld wordt in ons project moet wel ergens op geinstalleerd worden...
zit nu dus met mn laptop en extra scherm, plus de gewone pc, die eigenlijk alleen outlook aan heeft..
ik zit in de trein naar amsterdam en er zit al sinds leiden iemand voor me keihard te huilen...
troost hem/haar dan,quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
dat woord ken ik nietmaar het is ook gewoon mn eigen prive laptop, omdat we niks mogen op werk pc's en de software die ontwikkeld wordt in ons project moet wel ergens op geinstalleerd worden...
zit nu dus met mn laptop en extra scherm, plus de gewone pc, die eigenlijk alleen outlook aan heeft..
ik zit in de trein naar amsterdam en er zit al sinds leiden iemand voor me keihard te huilen...
Maar we willen wel weten waarom!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef -moppie- het volgende:
janken in de trein, iemand die aandacht nodig heeft.
houwe we niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |