quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn tekenleraar draaide vanmorgen Underworld, Moby en Faithless.
was zelfs vroeg op de avond.. maar ik had een heel zwaar weekend... (05:30 - 03:30 - 02:30 en 01:30) en telkens vroeg eruit..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die keihard binnen zijn gekomen dan zeker?
of waren het 2 heule grote glazen?
dit zijn de begin- en eindtijden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
was zelfs vroeg op de avond.. maar ik had een heel zwaar weekend... (05:30 - 03:30 - 02:30 en 01:30) en telkens vroeg eruit..
neequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een goede titel voor een kaartspel waar de symbolen (harten etc.) zijn vervangen door een boor, schroevendraaier, schroef en plug?
de eindtijdenquote:
boringquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een goede titel voor een kaartspel waar de symbolen (harten etc.) zijn vervangen door een boor, schroevendraaier, schroef en plug?
music & lights maakten het lang..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom had jij zo'n lang weekend dan?
Jij wel misschien maar al die japanners nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:12 schreef FUFR het volgende:
Waarom zou ik GPS in mijn camera willen hebben?
Ik weet toch waar ik die foto heb gemaakt en anders zie je dat toch aan die foto
dat dus, does waquote:
Ik zou niet laten merken dat je een ziek konijntje bent... dan eindig je als slangenvoer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef r8v2 het volgende:
Over arbeidsethos gesproken he. Ik zit te snotteren, ben zo duf als een konijn en stierf vanochtend van de hoofdpijn, maar toch ben ik een middag komen werken.
Ik heb wel eens bevroren babymuisjes gehad bij de kassa.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou niet laten merken dat je een ziek konijntje bent... dan eindig je als slangenvoer.
Mens, verwond je niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap de ophef over de konijntjes niet zo. Zijn ze bij de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming blijven steken op het ontwikkelingsniveau van een 10-jarig meisje en denken ze dat carnivoren slecht zijn en herbivoren goed?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bevroren babymuisjes gehad bij de kassa.
Mja ze moeten toch iets met die beesten doen. Zo wordt er nog iets nuttigs mee gedaan, getraumatiseerd laten leven is ook geen pretje voor ze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik snap de ophef over de konijntjes niet zo. Zijn ze bij de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming blijven steken op het ontwikkelingsniveau van een 10-jarig meisje en denken ze dat carnivoren slecht zijn en herbivoren goed?
maar om nu zieke konijnen te geven...quote:
Ik zag er laatst ook eentjequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Levitation het volgende:
De ijscoman is weer in de straat... die heeft zo'n ontzettend vervelend deuntje op z'n wagen dat in je hoofd blijft hangen.Ergste is dat je vervolgens trek in ijs krijgt terwijl je weet dat je het toch niet haalt, hij is altijd al weg voor de de 2 etages naar beneden hebt kunnen lopen/rennen.
jaja, 2x gewoon niet onder de wielen geweest zeker...quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:21 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben een keer 3x met mijn ex-huisgenoot over een konijn heen moeten rijden voordat ie dood was.
daar heb ik die italiaan turk mongool bij ons ook eens op aangesproken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Levitation het volgende:
De ijscoman is weer in de straat... die heeft zo'n ontzettend vervelend deuntje op z'n wagen dat in je hoofd blijft hangen.Ergste is dat je vervolgens trek in ijs krijgt terwijl je weet dat je het toch niet haalt, hij is altijd al weg voor de de 2 etages naar beneden hebt kunnen lopen/rennen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Levitation het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, 2x gewoon niet onder de wielen geweest zeker...
een 5.5quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN 5.5 WOOOOOOOOOOOOOOOOO GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
Heel efficient, precies hard genoeg gestudeerd! Netjes!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN 5.5 WOOOOOOOOOOOOOOOOO GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel efficient, precies hard genoeg gestudeerd! Netjes!
Ah, project, had ik gemist. Maar toch netjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]zo werkt dat niet bij project, maar bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |