geen negersquote:
leuk, maar jij bent dit niet.quote:
Een laatste:quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
kappen mexicano, da's niet tof op een Nokia
ah, ik vind hier een 10MB fotoquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
kappen mexicano, da's niet tof op een Nokia
grote witte palen?quote:
I wish dat ik dat wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
leuk, maar jij bent dit niet.
Weet die dame dat je haar foto gebruikt?
nee, biquote:
ze geven afquote:
de lengte heb je, de haarkleur ook, over de rest mag ik van rechtswege niets zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I wish dat ik dat was![]()
Vast niet. Staat op Tumblr.
op die fotoquote:
nee natuurlijk niet, tenzij Colt eigenlijk R....A heetquote:
toevallig zeg, ik ook!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoef geen sex met een vrouw maar ik vind een vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam.
Behalve een mooie gespierde (niet overgespierd) mannenrug, kan geen vrouw tegenop.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoef geen sex met een vrouw maar ik vind een vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam.
oeh, mag ik dan filmen? pretty please?quote:
Hoeveel links moet je hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
vier negers in 1 fragiel bleek vrouwtje?![]()
![]()
linkje?![]()
Fierlpotquote:
waar staat ze voor?quote:
voor mij juist een turn-on...moet het wel iets fatsoenlijks zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
het enige, nou ja een van de dingen, waar ik van af kan knapselen:
Tatoewaasjes! op een vrouw.
Nou ik vind een kleintje op haar lichaam best wel sexyquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
het enige, nou ja een van de dingen, waar ik van af kan knapselen:
Tatoewaasjes! op een vrouw.
je hebt gewoon zitten wachten tot het begon te regenenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme, wil ik zo naar de TU gaan fietsen, gaat het net regenen.
tja, we snappen dat hoor..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor mij juist een turn-on...moet het wel iets fatsoenlijks zijn
En waar moet die zitten dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor mij juist een turn-on...moet het wel iets fatsoenlijks zijn
ik wil een tattooquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En waar moet die zitten dan?
Ik vind het niks en meestal zijn het een bepaald soort vrouwmensen.
daar waar het goed staatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En waar moet die zitten dan?
Ik vind het niks en meestal zijn het een bepaald soort vrouwmensen.
no weequote:
onder m'n voet! alleen dat slijt nogal snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rijksdag over de hele breedte van je rug?quote:
Doe haar de groetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef FUFR het volgende:
zo, genoeg gezeverd.
ik ga naar huis, dochter moet turnen...
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
onder m'n voet! alleen dat slijt nogal snel
niet als je binnen blijft omdat het regentquote:
en op schoenen naar buiten gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet als je binnen blijft omdat het regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |