ICTquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, want dat kan met een normale laptop-schijf niet.
Vreselijk Irritant Pleuriswijf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ICThet moet gewoon werken en als het niet werkt dan moet iemand zorgen dat het wel weer gaat werken. Ik sta op de VIP lijst bij mijn vrienden van de servicedesk.
ik loldequote:
Je zit vaak onder het bureau?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ICThet moet gewoon werken en als het niet werkt dan moet iemand zorgen dat het wel weer gaat werken. Ik sta op de VIP lijst bij mijn vrienden van de servicedesk.
Alles om niet in je buurt te hoeven komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onder mijn eigen inderdaad, ze kunnen van alles op afstand!
Ze komen bij niemand in de buurt, nerds bij nerds. Helemaal in een eigen kantoorpand.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles om niet in je buurt te hoeven komen
met de deur op slot en de gordijnen dichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze komen bij niemand in de buurt, nerds bij nerds. Helemaal in een eigen kantoorpand.
Zou kunnen, ziet toch niemand!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met de deur op slot en de gordijnen dicht
Naja, is wat risicovoller, draaiende schijf enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, want dat kan met een normale laptop-schijf niet.
mijn schijf zit gewoon vast met schroefjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, is wat risicovoller, draaiende schijf enzo.
Wow! Vet! Shocking!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onder mijn eigen inderdaad, ze kunnen van alles op afstand!
ja manquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn schijf zit gewoon vast met schroefjes
je moet er ook niet mee gooien..quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, is wat risicovoller, draaiende schijf enzo.
Vanaf vanmiddag is het alweer droogquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
iemand heeft buiten het licht uitgedaan
Dat wordt geen camping dit weekend!
Het is nu hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
iemand heeft buiten het licht uitgedaan
Dat wordt geen camping dit weekend!
jaha maar er wordt meer verwacht. ga sowieso wel ff kijken en vrouw heeft dr sleutelbos nog in de caravan liggen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vanaf vanmiddag is het alweer droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |