SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Wat had je haar ge-sms't?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:17 schreef pl4kkie het volgende:
Vandaag nog geen reactie terug op me 2de smsje. Probeer me gedachten niet teveel op hol te laten slaan want anders draai ik door. Morgen sms ik der wel of ze zin heeft int weekend en/of ze zin heeft om mee naar de kroeg tegaan.
Deelnemer was wazige posts aan het maken, en die zijn nu verwijdert maar hij begon net vrolijk overnieuw.quote:
Ben geen held in smsen maar dit had ik terug gestuurd.quote:
Deelnemer? Onze zweverige held? Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Deelnemer was wazige posts aan het maken, en die zijn nu verwijdert maar hij begon net vrolijk overnieuw.
Dan is het niet zo heel raar dat ze niet reageert, je stelt verder ook geen vraag waar ze op kan reageren dus ze liet het daar maar bij denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ben geen held in smsen maar dit had ik terug gestuurd.
Mooizo. Ja ook wel. Alleen wel een beetje moe. Begin nu wel weer een beetje bij te komen op me werk:). Xx
Dan zou ik haar morgen een sms sturen. Als je elke dag uit jezelf eentje stuurt, loopt het geheid spaak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ben geen held in smsen maar dit had ik terug gestuurd.
Mooizo. Ja ook wel. Alleen wel een beetje moe. Begin nu wel weer een beetje bij te komen op me werk:). Xx
Met de uitnodiging om naar die kroeg komen?quote:
Ja, wat zou niet weten wat ik anders zou moeten sturen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met de uitnodiging om naar die kroeg komen?
Ja, prima tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef pl4kkie het volgende:
Ja, wat zou niet weten wat ik anders zou moeten sturen.
Oh, da's wel handig ja. Ik moet nog steeds flink seinen met mijn wenkbrauw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
oohw cockblocks zijn nooit leuk, ik doe het onbewust ook wel is. Codewoord voor afgesproken, en nu geen last meer van.
Beter! Heb je ook al een motor staan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, da's wel handig ja. Ik moet nog steeds flink seinen met mijn wenkbrauw.![]()
Ik ben geslaagd voor motor!
Nog niet, die moet ik nog uit gaan zoeken. Is ook geen strafquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter! Heb je ook al een motor staan?
Zeker niet, mijne stond al een paar maanden te wachten voordat ik mijn rijbewijs had, dat was meer een straf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog niet, die moet ik nog uit gaan zoeken. Is ook geen straf
Binnenkort newbe-rit, ga je mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeker niet, mijne stond al een paar maanden te wachten voordat ik mijn rijbewijs had, dat was meer een straf.
Zo gek is het niet dat je niks terug krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef pl4kkie het volgende:
Deelnemer's schrijfstijl (en ontopic).quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Gebaseerd op lanter's schrijfstijl?
Niet echt een cockblock, die gast heeft gewoon een vriendin. Maar hij is de enige van de groep die niet danst op de muziek dus wat 'ie dan gaat doen is gewoon hele lange gesprekken voeren met dezelfde persoon. Doet 'ie eigenlijk altijd, kennelijk is 'ie heel interessant want hij kan vrouwen echt 4 uur aan de praat houden lijkt hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
oohw cockblocks zijn nooit leuk, ik doe het onbewust ook wel is. Codewoord voor afgesproken, en nu geen last meer van.
Misschien moet hij maar eens wat tips komen geven hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Catbert het volgende:
Niet echt een cockblock, die gast heeft gewoon een vriendin. Maar hij is de enige van de groep die niet danst op de muziek dus wat 'ie dan gaat doen is gewoon hele lange gesprekken voeren met dezelfde persoon. Doet 'ie eigenlijk altijd, kennelijk is 'ie heel interessant want hij kan vrouwen echt 4 uur aan de praat houden lijkt hetMaar het is niet iets wat 'ie expres deed, en op den duur heb ik gewoon ingegrepen
nu ik er over na denk wel ja.. Hier kan ik zeker wat mee, thanks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo gek is het niet dat je niks terug krijgt.
Draai het eens om, stel jij krijgt zo een smsje. Wat stuur jij terug dan?
Zorg er voor dat ze leuk kan reageren op een smsje. Eindig bv met een vraag.
En wat je morgen kan sturen?
Of ze nog leuke plannen heeft voor het weekend.
Krijg je vast wat terug met de vraag wat jik gaat doen.
Kan je mooi op reageren, en eindigen met wie weet zien we elkaar wel. Krijg je een lekker drankje van me om te proosten op het weekend!
Als je haar tegen komt in het weekend heb je direct een opening om te praten tegen haar. Want je hebt de belofte van een drankje staan.
Enz enz enz
Hehquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
Misschien moet hij maar eens wat tips komen geven hier.
Nouja, tussen m'n teamgenoten en ik gaat het iets anders, daar zijn we veel bewuster bezig met iemand die een meid leuk vindt zo te positioneren dat ze elkaar wel vinden zegmaar. Zo hebben we op een toernooi een keer een meid bij een teamgenoot in de tent gekregen. Maar die vriend 'ziet' dat gewoon niet zo, die is alleen bezig met zichzelf (waar op zich niks mis mee is) en daar moet je dus zelf wat harder ingrijpen. Normaal hou ik er niet van in een gesprek in te breken, maar bij hem heb je geen keus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken 2 vrienden en eentje is gewoon getrouwd en gaat zonder haar stappen, en de andere is gewoon vrijgezel en regelmatig word die gecockblocked door zijn getrouwde vriend, die het vaak niet eens door heeft
Je hoeft ook niet perse iedere keer een vraag te stellen he, je wil niet het idee geven dat je d'r aan het SMSen houdt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef pl4kkie het volgende:
nu ik er over na denk wel ja.. Hier kan ik zeker wat mee, thanks!
Say whut??quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij was het gisteren toch volle maan, de bizarste avond ooit , had een slaapwandelaar op mijn kamer , die lag naast mijn bed hoe die erin gekomen weet ik niet??
Dat is geen versiertip die ik iedereen aanraad schok me de tering hem wakker gemaakt , hij schrok zich ook wezenloos dat die in mijn huis was en op de grond lag te slapen.
Het is dat ik op een balkon en verhoogd woon maar mijn slaapkamer gaat vanaf nu op slot.
Huh WTF?!?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij was het gisteren toch volle maan, de bizarste avond ooit , had een slaapwandelaar op mijn kamer , die lag naast mijn bed hoe die erin gekomen weet ik niet??
Dat is geen versiertip die ik iedereen aanraad schok me de tering hem wakker gemaakt , hij schrok zich ook wezenloos dat die in mijn huis was en op de grond lag te slapen.
Het is dat ik op een balkon en verhoogd woon maar mijn slaapkamer gaat vanaf nu op slot.
Wassie wel knap enzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
Hij schrok ook ontzettend , hij is gewoon mijn balkon schijnbaar opgeklommen en zo binnen gekomen. Ik had hem wakker gemaakt en wist ook niet hoe snel die weg moest komen . Hij scheen bij ons in de buurt te wonen. Je bent te verward trouwens om koffie te gaan geven , juist omdat het zo bizar is . Gelukkig ben ik ook gewoon ok , wel erg geschrokken.
Nou nee , niet echt was een redelijk jonge gast , die ook nog eens heel erg naar joints rook. Kat was ook erg geschrokken die durfde niet meer naar de slaapkamer, vanochtend even meegenomen en die ging ook extra naast het bed kijken waar die lag. Het is voor mij ook een volledig raadsel waar ik nog steeds niets van snap. Ik kan er niet over uit iemand gaat gewoon balkonklimmen en ligt gewoon naast je bed te slapen .quote:
Dan had die 5 liter bloed niet meer in je lichaam gezeten waarschijnlijk als je in zo'n film zat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens voelde me wel net alsof ik een slechte hollywoodfilm zat
Ik zeg wachten tot die het weer doet, ik heb anders nog wel een schuur tot beschikking...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aan de andere kant ook wel weer jammer dat je hem hebt laten gaan...had je je offer gehad voor je vollemaan love potion
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik zeg wachten tot die het weer doet, ik heb anders nog wel een schuur tot beschikking...
Precies, en als 'ie het koud krijgt, kan 'ie altijd nog een fiets over zich heen trekkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik zeg wachten tot die het weer doet, ik heb anders nog wel een schuur tot beschikking...
Dit noemen we maar een mislukte versierpoging , die je liever niet uit kan proberenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:57 schreef Catbert het volgende:
Maarem, er is net vanochtend een hoop offtopic meuk verwijderd, laten we het bij versieren enzo houden
Je moet er wel een eigen draai aan geven he. Het gaat om het ideequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
nu ik er over na denk wel ja.. Hier kan ik zeker wat mee, thanks!
Bij mij is het dichtklappen niet zo'n probleem (behalve als ik haar ECHT leuk vind)...tis meer een kwestie van na een uurtje luisteren naar die vloedgolf van verhaaltjes uhm...een beetje doodmoe wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef ook_gek het volgende:
En over 4uur metbeen vrouw lullen. Ik kan een hele dag door brengen gezellig met een vrouw.
Of met een vrouw die ik niet goed ken ruim een uur bellen. Geen enkel probleem
Het is niet zo moeilijk. Als je lang kan lullen met een vriend kan dat ook met een vrouw.
Alleen de meeste klappen dicht omdat het een vrouw is, en dat is onzin!
Ik klap niet dicht, ik vind het interessanter om met 4 man een uur te praten dan andersom.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef ook_gek het volgende:
En over 4uur metbeen vrouw lullen. Ik kan een hele dag door brengen gezellig met een vrouw.
Het is niet zo moeilijk. Als je lang kan lullen met een vriend kan dat ook met een vrouw.
Daar postte net iemand ook een link over. En dat is ook logisch, over het algemeen loop je meer blauwtjes dan dat je successen hebt. Tenzij je nooit risico's neemt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ha maar zelfs Hugh Hefner is afgewezen , bruid rende weg 5 dagen voor huwelijk ,dus zelfs de grootste versierders lopen blauwtjes.
Ik denk dat Sinatra een betere versierder was dan Hefner.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ha maar zelfs Hugh Hefner is afgewezen , bruid rende weg 5 dagen voor huwelijk ,dus zelfs de grootste versierders lopen blauwtjes.
Dat kan ik wel met vrienden, maar ook niet met onbekenden hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef ook_gek het volgende:
Nog erger vind ik als je een gesprekje aanknoopt met iemand en die persoon inene begint te praten als brugman over allerlij dingetjes die je echt voor geen ene meter interesseren of meteen hun hele hart beginnen uit te storten over dat ze niet aan de vrouw kunnen komen en zo -_-quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat kan ik wel met vrienden, maar ook niet met onbekenden hoor
Een vriend van me had dat ook wel eens, maar toen ging het om een meisje waar hij al seks mee had gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
het enige wat ik gedaan heb was een arm om de verkeerde blonde meid slaan, maar dat was niet eens zo erg vond ze.. dus het kan wel, maar klein beginnen
Vond het wel even grappig , hij heeft altijd zijn huis vol bunnies maar dit ging even foutquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik klap niet dicht, ik vind het interessanter om met 4 man een uur te praten dan andersom.
[..]
Daar postte net iemand ook een link over. En dat is ook logisch, over het algemeen loop je meer blauwtjes dan dat je successen hebt. Tenzij je nooit risico's neemt.
Edit: Dat was jij. Wil je het graag over Hugh hebben?
Dat heb je ook, van die vastklampers, vermoeiend. En wat je ook regelmatig hebt zijn meiden die gewoon zelf weinig te vertellen hebben, dan wordt 't zo'n monoloog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nog erger vind ik als je een gesprekje aanknoopt met iemand en die persoon inene begint te praten als brugman over allerlij dingetjes die je echt voor geen ene meter interesseren of meteen hun hele hart beginnen uit te storten over dat ze niet aan de vrouw kunnen komen en zo -_-
Misschien ging het wel fout doordat hij al die bunnies in huis heeft ronddartelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vond het wel even grappig , hij heeft altijd zijn huis vol bunnies maar dit ging even foutZo zie je maar
Ja, die vastklampers...ik noem die mensen altijd kling-ons, want ze klampen zich aan je vast en willen meteen dat je hun beste vriend wordt, en ze hebben net zoveel tact als een klingonquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat heb je ook, van die vastklampers, vermoeiend. En wat je ook regelmatig hebt zijn meiden die gewoon zelf weinig te vertellen hebben, dan wordt 't zo'n monoloog.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, die vastklampers...ik noem die mensen altijd kling-ons, want ze klampen zich aan je vast en willen meteen dat je hun beste vriend wordt, en ze hebben net zoveel tact als een klingon
Waarom niet? Zo lang er maar een onderwerp is die jullie beiden interesant vinden moet dat geen probleem zijn tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat kan ik wel met vrienden, maar ook niet met onbekenden hoor
Ik heb nooit wat geprobeerd en ik sta toch 1-0 achter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik klap niet dicht, ik vind het interessanter om met 4 man een uur te praten dan andersom.
[..]
Daar postte net iemand ook een link over. En dat is ook logisch, over het algemeen loop je meer blauwtjes dan dat je successen hebt. Tenzij je nooit risico's neemt.
Edit: Dat was jij. Wil je het graag over Hugh hebben?
Gelukkig zijn er ook nog meer meiden die ook over dat soort 'mannenonderwerpen' praten, je moet ze alleen net kennen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn dat van die meiden die heel erg over meiden dingen waar je bij voorbaat al zoiets hebt van huh ???
Voor mij is het altijd makkelijk praten met mannen omdat ik toch ook wel niet heel vrouwelijke interesses heb, ik praat makkelijk over actiefilms, rockmuziek , fantasyfilms enzo en dat praat wat makkelijker dan meiden die heel graag over kinderwens , hun nieuwe make-up etc praten.
Oudersquote:
Dat zijn geen meiden meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Supersoep het volgende:
Ga eens in OUD kijken, je schrikt je rot.
Had je me niet even kunnen waarschuwen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Supersoep het volgende:
Ga eens in OUD kijken, je schrikt je rot.
Nee wanhopige vrouwen met een tikkende biologische klok, of moeders met een slaapgebrek die onder de kots en stront zitten.quote:
Das geen tikkende klok meer hoor, meer een loeiende waarschuwings sirenequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee wanhopige vrouwen met een tikkende biologische klok, of moeders met een slaapgebrek die onder de kots en stront zitten.
Was jij militair trouwens? Of heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Juist heb nu ook weer een foutje door...
Ik ben zo'n iemand die hele-maal los gaat als iemand zegt goh American football leuk- of goh muziek van die en die band .. leuk.
Foutje
Yep, dat was ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was jij militair trouwens? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Ach dan weet je in ieder geval meteen waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
En dan te bedenken dat er meiden zijn die jongs af aan al zo zijn en juist op 1e date al vragen hoeveel kinderen je zou willen, wat de toekomstige namen zijn en het bij wijze al helemaal gepland hebben brrrrrr
Ga je wel eens uit met je collega's? Wat ik zoal van militairen hoor is dat het hele militair zijn op zich al vrouwen aantrekt.quote:
Ik ben de vriendin van een militair dus ik weet waar ik over praat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan ook afstoten hoor, de broer van Martin is militair en daar werkt het niet bij omdat die ook weleens uitgezonden wordt en daar moet je als vrouw ook maar tegen kunnen , en door de weeks is die op de basis en in weekend thuis.
Ik denk dat je als vriendin van een militair goed stevig in je schoenen moet staan.
Ja dat doet het ook wel, en als ik met mijn team uitga dan heb ik weer van die meiden die dat intressant vinden.. Ik trek ook wel vrouwen aan. Alleen niet de goede, en als ik dan leuke zie. Dan durf ik niks. Das een beetje het probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit met je collega's? Wat ik zoal van militairen hoor is dat het hele militair zijn op zich al vrouwen aantrekt.
Gelukkig zijn lang niet alle vrouwen van die makeup-artists hoor, zijn er zat waarmee je wel een fatsoenlijk gesprekje mee kunt hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet niet wat voor vrouwen jullie kennen. Maar ik heb veel vrouwen in me vriendenkring zitten en kan daar uren mee lullen. En dat gaat altijd over algemenen dingen.
Ik heb soms het idee dat mensen schreeuwen dat ze niet ove meiden dingen willen en kunnn praten, terwijl ze niet eens uberhout met een vrouw durven te praten, al gaat het maar over muziek.
En zich dan maar schermen met, ja nee kan niet praten over vrouwen dingen hoor
ah ok dat wist ik niet , is die ook al uitgezonden geweest ???quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben de vriendin van een militair dus ik weet waar ik over praat.
Nou dat scheelt al iets dat je wel kansen krijgt, nu alleen nog zover komen dat je ze ook durft te aan te grijpen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja dat doet het ook wel, en als ik met mijn team uitga dan heb ik weer van die meiden die dat intressant vinden.. Ik trek ook wel vrouwen aan. Alleen niet de goede, en als ik dan leuke zie. Dan durf ik niks. Das een beetje het probleem.
De communicatie hapert
Nee nog niet, maar het speelt al wel. Ik heb ook meerdere vrienden die al wel uitgezonden zijn geweest, en ook mijn oom en opa's hebben in het leger gezeten. En ook een ex die een relatie onderhouden erg moeilijk vond omdat hij in het leger zit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah ok dat wist ik niet , is die ook al uitgezonden geweest ???
Dan ben je er wel mee opgegroeid dus is het niet volslagen onbekend terrein. Toen ik Martin net kende is zijn broer naar Afghanistan geweest , hij gaat er uiteindelijk weg wegens rugproblemen en is de uitzendingen ook redelijk zat . Hij heeft al wat uitzendingen achter de rug.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar het speelt al wel. Ik heb ook meerdere vrienden die al wel uitgezonden zijn geweest, en ook mijn oom en opa's hebben in het leger gezeten. En ook een ex die een relatie onderhouden erg moeilijk vond omdat hij in het leger zit.
Mijn ex had het met 20 al enorm moeilijk ermee, mijn huidige vriend kan het allemaal veel beter van elkaar scheiden gelukkig. Hij is ook juist degene die vaak over huisje boompje beestje praat van ons twee, dus dat is ook wel een goed teken denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Is ook moeilijker, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het is..
Als je beide 20 bent gaat het wel maar als je al wat ouder bent dan wil de ene huisje boompje beestje en de andere zit dus in een ander wereldje
Nouja mijn familie was al lang het leger uit toen ik opgroeide, pas sinds een aantal jaar zit ik meer in het wereldje met vrienden en een ex in het leger, en nu dus ook mijn huidige vriend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan ben je er wel mee opgegroeid dus is het niet volslagen onbekend terrein. Toen ik Martin net kende is zijn broer naar Afghanistan geweest , hij gaat er uiteindelijk weg wegens rugproblemen en is de uitzendingen ook redelijk zat . Hij heeft al wat uitzendingen achter de rug.
Oh jij hosselaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Krijg ik net een smsje van een meid of ik morgenaaf een biertje bij der kom drinken
Kijk en zo doe je dat dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Krijg ik net een smsje van een meid of ik morgenaaf een biertje bij der kom drinken
Ik heb wel al een naam in mijn hoofd trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
En dan te bedenken dat er meiden zijn die jongs af aan al zo zijn en juist op 1e date al vragen hoeveel kinderen je zou willen, wat de toekomstige namen zijn en het bij wijze al helemaal gepland hebben brrrrrr
Boks, respect, props, tik em aan ouwequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Haha nou nee hoorquote:
Oh dan nog meer respect, nog meer props, nog meer boks en nog meer tik em aan ouwe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha nou nee hoor. Maar dat aanbod sla ik niet af. Ondanks dat het geen relatie materiaal is voor mij.
heel stiekem moes is hard lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan nog meer respect, nog meer props, nog meer boks en nog meer tik em aan ouwe.
Zo grappig was het ook weer niet.quote:
quote:
Treur niet er zijn tenminste vrouwen die met jou een alcoholische versnapering wil nuttigen.quote:
dit.. tevens bro-fist en niiicequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Boks, respect, props, tik em aan ouwe
Nee , mijn scharrel waar ik ruzie mee had maar nu weer mee on speaking terms benquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef Arthur_Dent het volgende:
Wie de ongenode slaapgast, (dan wel eentje met het thema slumber-party)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Als je weet waar die woont op de stoep staan met een fles wijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.
Ik nog steeds geen reactie. Ga nu twijfelen of hij wel met sociale media om kan gaan. Hij is echt niet actief daar. Maar hoe moet het anders nu.
heb je hem een bericht op hyves gestuur ofzo? Dan heb je inderdaad kans dat hij niet daarop kijktquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik nog steeds geen reactie. Ga nu twijfelen of hij wel met sociale media om kan gaan. Hij is echt niet actief daar. Maar hoe moet het anders nu.
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
heb je hem een bericht op hyves gestuur ofzo? Dan heb je inderdaad kans dat hij niet daarop kijkt
De meeste mensen zetten die functie uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?
Ahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten die functie uit.
ik lees de krabbels vaak in me mail en verwijder ze daarna. 9 van de 10 x vergeet ik om dan om qat terug te sturen. Dus zo gek is het niet dat je nix van hem hoortquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten die functie uit.
Niet. Gewoon vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aha
Oke. Heel leuk. Maar hoe de hel moet ik hem dan bereiken?![]()
Nummer heb ik net niet door wegrijdende trein enz.
kijk op Hyves wie zijn vrienden zijn, als het vrienden zijn die ook bevriend zijn met jou aan hun z'n nummer vragen.. En anders toch maar gaan stalken. Tis niet andersquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eh iemand nog een idee dan? Random met uitgaan gaat niet lukken hoor.
In mijn ervaring werkt een compliment onder zijn profielfoto het best.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aha
Oke. Heel leuk. Maar hoe de hel moet ik hem dan bereiken?![]()
Nummer heb ik net niet door wegrijdende trein enz.
Da's lastig als je geen nummer hebt hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef Godshand het volgende:
Social media is gewoon stom. Als iemand wil weten hoe het is om met mij te feesten, bellen ze maar ipv de foto's de day after aan te gapen op Facebook/Hyves/Partyflock...
Dat ligt aan de mensen, niet aan het berichtensysteem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
vriendschapsverzoek is al geaccepteerd
geen verdere contactgegevens
...
Maarja ik weet nu wel dat dat berichtjessysteem niet zo eh.. hoe zeg je dat.. functioneert. Ik heb maandag ook iets gestuurd naar een vage kennis, ook geen reactie. En daarvoor weleens naar andere vage vriendinnen. Ook geen reacties. Één keer kwam zo'n meisje wel: "oh ja, ik had je berichtje inderdaad een aantal dagen gelezen"...
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.quote:Onderwerp: Sorry
Ha Dyna,
Sorry dat ik niet meer gereageerd heb... Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw mailtje per ongeluk verwijderd had en toen ik laatst mijn prullenbak leegde, m tegen kwam. Hemelvaartsdag was toen al weer voorbij. Sowieso had ik toen niet gekund maar goed, t was wel slordig v mij dus bij deze excuus.
Zullen we binnenkort andere datum prikken?
Fijn weekeinde, groet,
L.
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.quote:Hallo L.,
ik kan dat best begrijpen hoor. Mijn inbox wil soms ook wel eens overlopen met teveel berichten, vooral als ik eventjes druk ben of op vakantie ben geweest.
Ik had je nog geprobeerd te bellen, maar het lijkt erop dat ik alleen je zakelijke nummer heb. Ik kreeg je dus helaas niet te pakken.
Maar goed om te horen dat je het niet vergeten was. Alhoewel, vrouwen met een geheugenstoornis zijn best aantrekkelijk, dan worden al mijn wandaden ook weer snel vergeten.
Laten we een nieuwe datum prikken en dan hopen dat je dit mailtje niet per ongeluk verwijdert
Als ik mij goed herinner zijn vrijdag en zaterdag jouw drukke dagen? Anders zou op een vrijdag erg geschikt zijn.
In het week-end lijkt mij verder ideaal, echter mijn eerste vrije weekend is pas 10 juli.
Hoe zit jij met je agenda?
Hoe is het trouwens met je blessure afgelopen, moet je nog steeds rustig aan doen?
Of kun je nu weer helemaal lekker los gaan?
Groeten,
Dyna
Alles weghalen, der nummer vragen en der bellen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
Damn, ik moet nog steeds reageren op het mailtje van dat meisje wat ik mee uit gevraagd had (en die pas 3 weken later met het volgende bericht reageerde).
[..]
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.
[..]
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.
quote:Hai Dyna!
Waarschijnlijk ben ik er volgende week vrijdag weer bij. De dinsdag is voor mij moeilijk vast te leggen, omdat ik momenteel vaak moet overwerken, zo ook vandaag. Tot de volgende keer.
Doegies,
S
En dit berichtje heb ik klaar staan om naar een ander leuk sportief meisje te sturen bij mij in de stad. Eens kijken of ze wat wil gaan drinken.quote:Hoi S,
je vertelde inderdaad al dat het vaak druk is bij je op het werk. (of was het nou dat jij je vooral druk maakt?
Ik hoop dat deze vrijdag door gaat. Het weer ziet er nog een beetje onzeker uit. Mocht het nou niet doorgaan, zullen we anders een drankje gaan drinken in de stad?
Lijkt me gezellig.
groeten,
Dyna
Leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
Damn, ik moet nog steeds reageren op het mailtje van dat meisje wat ik mee uit gevraagd had (en die pas 3 weken later met het volgende bericht reageerde).
[..]
[..]
Ligt eraan, je hoeft toch niet meteen in te breken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
ok ik heb nu wel een soort van vermoedelijk adres gevonden
maar dat gaat echt te ver hah
Dude! Goed beziiigquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef dyna18 het volgende:
En dit berichtje heb ik klaar staan om naar een ander leuk sportief meisje te sturen bij mij in de stad. Eens kijken of ze wat wil gaan drinken.
Ow grappig. Tegen mij werd juist altijd gezegd (door mijn moederquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leuk!Maar wel een beetje lang van stof, denk ik.
Aan de andere kant, je moet wel jezelf blijven natuurlijk.
Je kunt lekker kletsen en heel direct ben je niet van jezelf, dus een superkort to-the-point berichtje zou niet bij je passen... Maar een beetje inkorten mag wel, vooral de eerste alinea.
Bewust geen smiley neergezet. Laat er maar lekker wat verwarring ontstaan of ik nou serieus was of nietquote:Tweede alinea is leuk, nonchalant grapje werkt altijd wel
Zou er wel een smiley (of
) achter zetten, anders lijkt het zo serieus.
Je wil toch niet hebben dat ze echt gaat denken dat er wandaden plaats gaan vinden he.
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Shit happens. Lijkt me leuk, wanneer heb je tijd?
Groetjes,
Dyna
Speltip 1: Vergeet wat je moeder heeft gezegd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Tegen mij werd juist altijd gezegd (door mijn moeder) dat ik te kort in mijn berichten ben en dat zij graag juist wat meer leest.
Grappig voor mensen die je al kennen misschien, maar dat gaat toch niet op voor een potentiele date?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Maar het is dus grappig dat ik normaal dus juist superkort van stof ben. Dat zou juist beter bij me passen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Groetjes,
Dyna
Oh! Oke.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow grappig. Tegen mij werd juist altijd gezegd (door mijn moeder) dat ik te kort in mijn berichten ben en dat zij graag juist wat meer leest. Vandaar dat ik inderdaad bewust gezocht heb naar meer tekst om het langer te maken.
Niet goed dus?
[..]
Bewust geen smiley neergezet. Laat er maar lekker wat verwarring ontstaan of ik nou serieus was of niet. Dat kan vast geen kwaad lijkt me.
Maar het is dus grappig dat ik normaal dus juist superkort van stof ben. Dat zou juist beter bij me passen
Dat ligt er een beetje aan. Misschien herinnert ze zich dat stukje later en interpreteert ze je acties daardoor verkeerd. Of misschien leest ze er compleet overheen, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bewust geen smiley neergezet. Laat er maar lekker wat verwarring ontstaan of ik nou serieus was of niet. Dat kan vast geen kwaad lijkt me.
Ja nee handig, beginnen over eventuele wandaden.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Het is MIJN nummer. Niet 'me'. Nooit doen, zulke fouten maken in contact-leg-mailtjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nee handig, beginnen over eventuele wandaden.....
Stuur gewoon het volgende.
Hey......
Ah joh kan gebeuren dat je het mailtje per ongeluk verwijderd hebt.
Maar ik heb een beter idee. Hier is me nummer en stuur me even een smsje. Dan bel ik je en kunnen we direct onze agenda's naast elkaar leggen ipv op en neer mailen.
Groetjes
Dus....
Ik zou het zelf wat minder goedpraten dat ze niet gereageerd heeft, ik bedoel, het is wel een beetje slordig van haar om zo lang niet te reageren op een mailtje, dat wil je toch niet vaker hebben (kan gebeuren, tuurlijk, maar je hoeft het wat mij betreft niet goed te praten). Ik zou daarbij ook een beetje bang zijn over te komen als een softie (maar ik weet niet in hoeverre dat voor jou geldt).quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Neee! ahah.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt eraan, je hoeft toch niet meteen in te breken?
Zou je een briefje door de bus durven gooien?
Ja, lastig om de juiste balans te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het zelf wat minder goedpraten dat ze niet gereageerd heeft, ik bedoel, het is wel een beetje slordig van haar om zo lang niet te reageren op een mailtje, dat wil je toch niet vaker hebben (kan gebeuren, tuurlijk, maar je hoeft het wat mij betreft niet goed te praten). Ik zou daarbij ook een beetje bang zijn over te komen als een softie (maar ik weet niet in hoeverre dat voor jou geldt).
Verder wel een geod teken dat ze gelijk voorstelt een nieuwe datum te prikken.
gewoon iets luchtigs over zeggen, doe ik ook altijd (of daar streef ik iig naarquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, lastig om de juiste balans te vinden.
Ene kant wil ik haar wel iets op haar nummer zetten voor het kwijt raken van mijn uitnodiging.
Aan de andere kant wil ik wel aardig overkomen.
Tja, ik maak ook best veel spelling fouten hoor. Daarom lees ik alles wat ik post toch nog even een keer na.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is MIJN nummer. Niet 'me'. Nooit doen, zulke fouten maken in contact-leg-mailtjes.![]()
Gelukkig heeft Dyna dat wel onder de knie.
Overigens is het nog een slecht idee ook. Haar vragen te smssen zodat jij kunt bellen?![]()
Zeg dan gewoon 'bel me'. Of doe een concreet voorstel en voeg dan je nummer toe voor het geval ze wil bellen oid.
Dat komt wel goed joh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
Echter beiden zijn nog helemaal niets he. Eerst maar eens een date zien te krijgen (wat dan trouwens mijn 1e date ooit wordt).
Das idd het beste, ik ben er nu ook heel hard mee aan het werk.. Met wisselend succes, maar het is iig bemoedigend dat jij aan het mailen ed bent, en ik daadwerkelijk wat zeg tegen de dames.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
Ja, zoals eerder aangegeven door o.a. de mensen op de meet en catbert moet ik gewoon meer doen (en minder denken).
En ondanks dat het niet altijd zo lijkt, probeer ik wel degelijk de adviezen die hier gegeven worden op te volgen.
Dus inderdaad speltip 7: spreid je kansen
Echter beiden zijn nog helemaal niets he. Eerst maar eens een date zien te krijgen (wat dan trouwens mijn 1e date ooit wordt).
Inderdaad goed bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Das idd het beste, ik ben er nu ook heel hard mee aan het werk.. Met wisselend succes, maar het is iig bemoedigend dat jij aan het mailen ed bent, en ik daadwerkelijk wat zeg tegen de dames.
Ah ok...quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh! Oke.Naja het is ook wel een kwestie van smaak natuurlijk.
En van je moeder moet je geen versiertips aannemen he?? Die kan sowieso geen genoeg van je krijgen, dus niet gek dat ze je berichtjes te kort vindt.
Maar een lange tekst in zo'n vroeg stadium lijkt mij minder effectief.
Kort is niets mis mee, zolang het maar niet emotieloos is.
Dat is allemaal oplichterij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik wil echt naar een waarzegger of ik nog bericht ga krijgen. Ik ben zo verliefd. Ik zal elke dag wachten op bericht.
Misschien nog korter?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, ik maak ook best veel spelling fouten hoor. Daarom lees ik alles wat ik post toch nog even een keer na.
Ik heb de 1e zin wat aangepast. Wat vinden jullie van:
"ik kan dat best begrijpen hoor. Ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Ik had je nog geprobeerd te bellen, maar het lijkt erop dat ik alleen je zakelijke nummer heb. Ik kreeg je dus helaas niet te pakken."
Toch even wat minder soft gemaakt.
Laat nou gaan, meid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar even serieus. Tot en met vrijdag bestaat er nog een reëeëele kans dat hij iets van zich laat horen? School en zo. Al neemt die kans met de dag steeds verder af
Hope so.quote:
Ach, daar zou ik me niet zo druk over maken. Al gaat het een keertje fout, er zijn meer dan genoeg andere leuke vrouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef dyna18 het volgende:
Hope so.
Ik had dit voor dit topic S. echt niet zo een berichtje durven sturen.
Veel te bang om het (beetje leuke) contact dat ik met haar heb te verliezen.
Geldt ook voor L. trouwens. Ik ben erg benieuwd of dit niet verkeerd afloopt.
Nee. Dit was een heel unieke en potentiële situatie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat nou gaan, meid.
Hoewel dit gedrag goed bij jouw leeftijd past
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
hihi nu zie ik lanter al helemaal voor me smachtend voor de computer .
Ik ben weer bijgeslapenvrij van vreemde mannen naast me bed
Dit is zo herkenbaar... Vooral toen ik niet in telefoons geloofde, maar er wel één had en mijn mail eens per maand checkte. Ik had echt iets van god damn, als ik 2 maanden na meegevraagd te worden pas het smsje lasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Soms gaat het fout, maar meestal niet. Als het fout gaat dan weet je waar je staat, en dan kan je desnoods altijd nog vrienden blijven. Proberen ftw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hope so.
Ik had dit voor dit topic S. echt niet zo een berichtje durven sturen.
Veel te bang om het (beetje leuke) contact dat ik met haar heb te verliezen.
Geldt ook voor L. trouwens. Ik ben erg benieuwd of dit niet verkeerd afloopt.
Hoe vertel ligt er dan altijd een vreemde man naast je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
hihi nu zie ik lanter al helemaal voor me smachtend voor de computer .
Ik ben weer bijgeslapenvrij van vreemde mannen naast me bed
Hij was toch actief geweest op hyves zei je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?
En ik weet niet PRECIES waar die woont... "ongeveer", een gebied. Dan zou ik daar hele dagen moeten stalken/ hondjes uitlaten/ "de weg zoeken"/ toevallig boodschappen doen. Gaat te ver ghehe.
Ja, maar iets heel simpels. Iets geaccepteerd, 1 klikje dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was toch actief geweest op hyves zei je?
en ehh ik denk nu maar dat ik dit ga doen^quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog iets bedacht. Familie van hem toevoegen die ik wel even heb gezien.
Optie? Die zijn al íets actiever op de Soziale Media.
Kort maar krachtig werkt in zulke gevallen meestal beter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Groetjes,
Dyna
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe vertel ligt er dan altijd een vreemde man naast je?
Rest mijn een vraag haha was het een leuke man?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.
Maareh, ik denk dat hij z'n inbox dan ook wel even heeft gechecked. Als hij interesse in je had, zou hij dat wel hebben gedaan denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar iets heel simpels. Iets geaccepteerd, 1 klikje dus.
Nee , en hij stond heel erg naar wietquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rest mijn een vraag haha was het een leuke man?
mmm dat is niet echt een prequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , en hij stond heel erg naar wiet![]()
hahaha wtfquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.
M'n zusje had het zelfde probleem, maar dan met scheikunde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef minibeer het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn vrije tijd tot de zomervakantie compleet is verneukt...
Ik moet alle opgaven van datastructuren schriftelijk inleveren bij de docent, wil ik het vak halen...
(het ergste is nog dat ik het ga proberen en het niet ga halen...)
Schijkunde?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n zusje had het zelfde probleem, maar dan met schijkunde.
Heeft 't uiteindelijk opgelost door met hem te flirten
Ik heb ook wel eens (ok, meer dan eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , en hij stond heel erg naar wiet![]()
Gelukkig was ik beter in scheikunde dan in Nederlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk Schijtkunde.
Moet straks effe boodschappen halen, lang leve uitzending gemistquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
Kom er nu pas achter dat Gerrie op TV is.
Nou ja het is een herhaling van vorig jaar dus ik heb het al gezien volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet straks effe boodschappen halen, lang leve uitzending gemist
Scheikunde was makkelijk en leuk. Jammer genoeg op de MAVO weinig praktijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig was ik beter in scheikunde dan in Nederlands.
20 boeken lezen voor je examen...bleh, heb lekker alleen maar uittreksels gelezen en met een zesje door zonder ook maar 1 boek aangeraakt te hebben!
Dan had je VWO moeten doen, net als ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scheikunde was makkelijk en leuk. Jammer genoeg op de MAVO weinig praktijk
Euh dat is iets te hoog gegrepenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je VWO moeten doen, net als ik
Maar of 't praktischer was?...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n zusje had het zelfde probleem, maar dan met scheikunde.
Heeft 't uiteindelijk opgelost door met hem te flirten
Nou ik merk ik het in de klas dat dat zeker het geval is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik heb wel het idee dat docenten altijd makkelijker zijn tegenover (knappe) meiden. Bewust of niet.
(ach, ik heb nog niet geprobeerd te flirten, misschien zit ie in de kast)
Daar is de MAVO ook niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scheikunde was makkelijk en leuk. Jammer genoeg op de MAVO weinig praktijk
Wattis?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een depressieve kutdag vandaag.
Daarna genoeg scheikunde in de praktijk mogen brengenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is de MAVO ook niet voor bedoeld.
Geen flauw idee. Maar ik heb nergens zin in, zelfs de verschijning van Gerrie kon me niet opvrolijken.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een depressieve kutdag vandaag.
Misschien heb je gewoon een baaldag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik heb nergens zin in, zelfs de verschijning van Gerrie kon me niet opvrolijken.
Geen flauw idee, misschien omdat ik een bak popcorn naar binnen heb gewerkt die viel niet zo lekker. Maar voor de rest geen flauw idee, op school gaat het kut maar dat is al het hele jaar zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon een baaldag?
Mijn ervaring is dat als ik me "zomaar" rot voel, dat er altijd wel een reden is waarom ik me rot voel.
Waarom voel jij je rot?
Wat gaat er dan kut op school? Ik bedoel het niet lullig, maar als bv. de cijfers tegenvallen kun je misschien beter wat minder tijd spenderen aan Fok en wat meer aan het bestuderen van de lesstof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien omdat ik een bak popcorn naar binnen heb gewerkt die viel niet zo lekker. Maar voor de rest geen flauw idee, op school gaat het kut maar dat is al het hele jaar zo.
Kan zijn dat je je breekpunt aan het berijken bent oid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien omdat ik een bak popcorn naar binnen heb gewerkt die viel niet zo lekker. Maar voor de rest geen flauw idee, op school gaat het kut maar dat is al het hele jaar zo.
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Zet een feel good filmpje op dat werkt bij mij. Ik ben brak van gisteren gewoon he![]()
Trouwens wel lief , kwam er achter dat Martin dit weekend naar Duinrell gaat met vriendengroep en hij mij waarschijnlijk voor het weekend wilde zienDat maakt het wel even specialer
Wederom bedoel ik het niet lullig, maar als je telkens om 6 uur 's ochtends op moet en de avond vantevoren vaak tot 02.00 uur op internet zit, dan slaap je te weinig en kom je jezelf vroeg of laat een keertje tegen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan zijn dat je je breekpunt aan het berijken bent oid.
Zou dat kunnen denk je?
Tsja school is een chaos en het gaat bij iedereen fout.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat gaat er dan kut op school? Ik bedoel het niet lullig, maar als bv. de cijfers tegenvallen kun je misschien beter wat minder tijd spenderen aan Fok en wat meer aan het bestuderen van de lesstof.
Ja, dat is op zich wel zo, maar dat helpt net zoveel als tegen een dikkerd zeggen dat 'ie gewoon minder moet gaan eten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wederom bedoel ik het niet lullig, maar als je telkens om 6 uur 's ochtends op moet en de avond vantevoren vaak tot 02.00 uur op internet zit, dan slaap je te weinig en kom je jezelf vroeg of laat een keertje tegen.
Nou ja ik blijf altijd wat langer hangen want als ik om 22:00 ga slapen kom ik echt niet mijn bed meer uit dan ben ik s'ochtends een stuk vermoeider dan als ik om een uurtje of 1 ga slapen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wederom bedoel ik het niet lullig, maar als je telkens om 6 uur 's ochtends op moet en de avond vantevoren vaak tot 02.00 uur op internet zit, dan slaap je te weinig en kom je jezelf vroeg of laat een keertje tegen.
Dat klinkt tegenstrijdigquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik blijf altijd wat langer hangen want als ik om 22:00 ga slapen kom ik echt niet mijn bed meer uit dan ben ik s'ochtends een stuk vermoeider dan als ik om een uurtje of 1 ga slapen.
Alleen is dat toch wel te doen? Bij projecten heb je altijd het risico dat er mensen wegvallen, op bv. het HBO is dat helemaal een drama met al die dropouts. Op de werkvloer loop je er ook tegenaan. Genoeg projecten waar veel druk op staat, waar dan mensen wegvallen i.v.m. burnouts of andere redenen om thuis te blijven zitten. Dan zul je toch een stapje extra moeten zetten om het project tot een goed einde te brengen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja school is een chaos en het gaat bij iedereen fout.
Ik moet dit project doen met een projectpartner en die is weg om wat voor reden dan ook. Nou dan heb je probleem maar een ander meisje had dat probleem ook nou dan zou je denken case solved, Niet volgens school want ik moest het maar alleen doen en mocht maar een ding overslaan integenstelling tot de rest. En de opdracht is dat je met een interactieve CD op de proppen moet komen. Nou prima maar we krijgen pas morgen uitgelegd hoe dat moet in een script wat amper te begrijpen is en ook amper is uitgelegd dus zodra je een error hebt loop je alsnog vast omdat niet voldoende is uitgelegd over het script.
Nou zodoende heb ik het maar een beetje opgegeven en probeer het beste van te maken maar echt mijn best doe ik niet. Ook omdat ik na de zomer waarschijnlijk iets anders ga doen. En ik voldoende excuses heb om het waarschijnlijk dramatisch slecht rapport goed te praten.
Daarnaast speelt er nog veel meer op school en ook thuis. Maar de conclusie is gewoon ik ben nodig toe aan vakantie om even goed uit te rusten en alles op zijn plek te zetten. Lekker vakantie een beetje werken en dan wat anders op een andere school zonder (hopelijk) incapabele leraren.
Toch is het zo, dan ben ik s'ochtends mijn bed niet meer uit te krijgen.quote:
Of je 's ochtends nu vermoeider bent of niet, 'n moment van de dag krijg je de rekening gepresteerd van slechts 4 uur slapen i.p.v. 8 uur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik blijf altijd wat langer hangen want als ik om 22:00 ga slapen kom ik echt niet mijn bed meer uit dan ben ik s'ochtends een stuk vermoeider dan als ik om een uurtje of 1 ga slapen.
Tja, wat moet je dan zeggen? Blijf maar tot 04.00 uur i.p.v. 02.00 uur op internet zitten of tegen die dikkerd: eet nog maar een McDonalds-menu extra?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich wel zo, maar dat helpt net zoveel als tegen een dikkerd zeggen dat 'ie gewoon minder moet gaan eten.
M.a.w., niet
Ik heb zelf ook geregeld last van slapeloosheid, en er is achteraf altijd wel een reden voor geweest.
Qua bioritme heb ik dan ook alles de revue zien passeren
Als mij dat zou overkomen, zou ik een week lang als een stresskip door m'n huis blijven ijsberen. Echt moet er niet-aan-den-ken!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn slapeloosheid gisteren was gegrondDenk dat iedereen wel raar slaapt nadat er een vreemde kerel naast je bed ligt
![]()
En als het nou een droomkerel was , had het wel leuk geweest maar nee dit was een vage gast die stond naar wiet
Er zijn grofweg 2 redenen waarom iemand in zo'n valkuil blijft trappen, namelijk 1)gewoonte en 2)onvermogen om met bepaalde (vaak psychische) problemen om te kunnen gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan zeggen? Blijf maar tot 04.00 uur i.p.v. 02.00 uur op internet zitten of tegen die dikkerd: eet nog maar een McDonalds-menu extra?
Als je structureel nachten 'doorhaalt' verandert er wat in je bioritme en zul je, behalve als je bekaf bent, niet zo makkelijk om 23.00 uur in slaap vallen.
Tsja negen pagina's maken plus intro met een werkende navigatie in een script wat heel slecht wordt uitgelegd en waar ik amper kennis van heb lukt al de meeste niet die wel gewoon compleet zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen is dat toch wel te doen? Bij projecten heb je altijd het risico dat er mensen wegvallen, op bv. het HBO is dat helemaal een drama met al die dropouts. Op de werkvloer loop je er ook tegenaan. Genoeg projecten waar veel druk op staat, waar dan mensen wegvallen i.v.m. burnouts of andere redenen om thuis te blijven zitten. Dan zul je toch een stapje extra moeten zetten om het project tot een goed einde te brengen.
Ik zou dan eens beginnen met je best te doen. Iets goed afsluiten geeft altijd een beter gevoel dan tegen de ene na de andere onvoldoende aanlopen en als je iets anders gaat doen straks, komt het ritme van studeren wel weer van pas. Je hebt straks nog de zomervakantie en doet er nu al niet veel aan (tenminste, dat begrijp ik zo uit je woorden)... Ik zou proberen weer in een ritme van studeren te komen, anders kan ook dat iets anders straks nog lastig genoeg worden.
Gewoonte kun je doorbreken. Lukt je dat niet, dan is het wellicht tijd om hulp te gaan zoeken. Tenminste, als je er last van hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn grofweg 2 redenen waarom iemand in zo'n valkuil blijft trappen, namelijk 1)gewoonte en 2)onvermogen om met bepaalde (vaak psychische) problemen om te kunnen gaan
Gelukkig blijf ik redelijk kalm, ja het is raar maar was ook meteen nadat die wegging even snel wat gaan drinken en toen weer naar bed gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen, zou ik een week lang als een stresskip door m'n huis blijven ijsberen. Echt moet er niet-aan-den-ken!
Ik zou echt compleet in paniek raken hoor
Is er op internet niets te vinden over dat script? Zijn er geen mensen die je kent en die je wellicht zouden kunnen helpen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja negen pagina's maken plus intro met een werkende navigatie in een script wat heel slecht wordt uitgelegd en waar ik amper kennis van heb lukt al de meeste niet die wel gewoon compleet zijn.
De man raast er door heen door te stukken script te tikken als of het niets is en verwacht dat je dan in een moordtempo alles over neemt en meteen snapt. Door simpelweg een keer na te doen snap een een complex script nou eenmaal niet.
Als het nou een website was geweest had ik gewoon een stapje harder kunnen werken omdat ik het begrijp. Maar ja nu begrijp ik er niks van moet ik alles weer gaan navragen bij die man en alles op rolletjes laten lopen tijdens het weekend. Ik zal mijn best doen maar als ik het niet haal moeten ze niet verbaasd zijn.
Tsja het is altijd kut als het niet goed wordt uitgelegd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja negen pagina's maken plus intro met een werkende navigatie in een script wat heel slecht wordt uitgelegd en waar ik amper kennis van heb lukt al de meeste niet die wel gewoon compleet zijn.
De man raast er door heen door te stukken script te tikken als of het niets is en verwacht dat je dan in een moordtempo alles over neemt en meteen snapt. Door simpelweg een keer na te doen snap een een complex script nou eenmaal niet.
Als het nou een website was geweest had ik gewoon een stapje harder kunnen werken omdat ik het begrijp. Maar ja nu begrijp ik er niks van moet ik alles weer gaan navragen bij die man en alles op rolletjes laten lopen tijdens het weekend. Ik zal mijn best doen maar als ik het niet haal moeten ze niet verbaasd zijn.
Er is een jongen die kan me prima helpen. Maar tijdens het vorige project heb ik en het hele projectgroepje hem continu om hulp gevraagd omdat hij daadwerkelijk verstand heeft van het programma wat we gebruiken. En ik heb geen zin om die jongen nu weer te gaan lastigvallen waardoor ie bijna zijn eigen werk verwaarloost.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is er op internet niets te vinden over dat script? Zijn er geen mensen die je kent en die je wellicht zouden kunnen helpen?
Actionscript in combinatie met Flash.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tsja het is altijd kut als het niet goed wordt uitgelegd.
En wat voor script gaat het over dan?
Gek...bij bijvoorbeeld een ongeluk of zo ben ik juist altijd de laatste die in paniek raakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best vaag want in bizarre omstandigheden blijf ik redelijk kalm
Hij hoeft het niet voor je te maken, als hij je maar even op weg kan helpen. Desnoods scharrel je wat mensen die het ook niet snappen bij elkaar en vraag je hem om het en groupe 'n keertje goed en duidelijk uit te leggen. Kan iedereen weer verder en wordt die jongen niet door iedereen apart bestookt met vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een jongen die kan me prima helpen. Maar tijdens het vorige project heb ik en het hele projectgroepje hem continu om hulp gevraagd omdat hij daadwerkelijk verstand heeft van het programma wat we gebruiken. En ik heb geen zin om die jongen nu weer te gaan lastigvallen waardoor ie bijna zijn eigen werk verwaarloost.
En daarnaast heb ik daar een leraar voor lijkt me toch. Dus die zal ik morgen erop aanspreken met mijn problemen. Niet dat ik daar veel mee opschiet want hij zal de hele klas met dezelfde problemen moeten helpen in twee uur tijd omdat die randdebiel veel te laat begint aan deze stof.
Ok, ik dacht misschien javascript, daar kon ik je wel mee helpen, maar actionscript kan ik niet zo veel mee...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Actionscript in combinatie met Flash.
Ja vind het eigenlijk ook behoorlijk vaag hoor , maar het is wel een plusquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek...bij bijvoorbeeld een ongeluk of zo ben ik juist altijd de laatste die in paniek raakt.
Doet me beetje aan de Bijlmerramp denken, ik was zo'n beetje de enige die niet in shock was
Geen dank! Gaarne het uurtarief a ¤2400 per kwartier overmaken op de girorekening van "Help magnetronkoffie de zomer door"quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
Nou ik voel me een stuk beter, werkt therapeutisch dat schrijven.
Je komt dan in een neerwaartse spiraal terecht. Je zit niet lekker in je vel, geen diploma betekent verminderde kansen op de arbeidsmarkt, dat perkt de versierkansen ook weer aardig in...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef minibeer het volgende:
en als daniel langskomt zijn we heloef met zijn studie aan het helpen, want als het met studie niet goed gaat kan hij al helemaal geen chickies hosselen
Rekeningnummer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen dank! Gaarne het uurtarief a ¤2400 per kwartier overmaken op de girorekening van "Help magnetronkoffie de zomer door"
Hij hoeft het niet voor me te maken natuurlijk, maar hij kan het tenminste duidelijk en rustig vooral dat laatste want hij legt uit alsof hij de trein nog moet halen. Ik zal het morgen eens centraal in de les vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet voor je te maken, als hij je maar even op weg kan helpen. Desnoods scharrel je wat mensen die het ook niet snappen bij elkaar en vraag je hem om het en groupe 'n keertje goed en duidelijk uit te leggen. Kan iedereen weer verder en wordt die jongen niet door iedereen apart bestookt met vragen.
Ja, je hebt een leraar, maar uit eigen ervaring weet ik dat niet elke leraar dingen even goed uit kan leggen.
Ik wil er heus wel aan werken hoor. Maar dit is het enige wat nog moet gebeuren en ik snap er dus niks van. Hopelijk kan ik morgen eindelijk fatsoenlijk aan het werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef misschien een tip wat minder hier laat blijven en wat meer aan schoolwerk besteden ???? Het is de bedoeling dat deze reeks mensen helpt niet , niet slechter maakt.
Ik voel me niet slapper overdag gek genoeg. Niet anders dan uit de tijd dat ik een uur later begon en dus elke dag een uurtje of 7 sliep. Mijn lichaam houdt me inderdaad voor de gek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zeg ook niet dat je dat niet wil , maar ik zou gewoon als ik al zou merken dat schoolwerk eronder gaat leiden even een stapje terug doen en het wat minder laat maken.
Heb je ook wat meer energie enzo.
Ja, laten we hopen dat of de leraar of die jongen die het snapt het goed uit kan leggen, zodat je weer aan de slag kunt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil er heus wel aan werken hoor. Maar dit is het enige wat nog moet gebeuren en ik snap er dus niks van. Hopelijk kan ik morgen eindelijk fatsoenlijk aan het werk.
Spannend man, ik duim voor je!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef dyna18 het volgende:
Ok, mailtje verstuurd aan L.
Ik hoop echt dat dit een date wordt.
Al vraag ik me nog af of zij wel door heeft dat ik het als een date zie...
En wat nou als ze dat anders ziet?
Spannend allemaal.
Kan prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje is dit plaatje te gewaagd voor een verjaardagskaart ??? Het lijkt me namelijk leuk hem een pin-up te sturen voor zijn verjaardag http://www.allposters.com/-sp/Pin-Up-Girl-Posters_i2569756_.htm
Op de link klikken en dan zie je de poster
Kan best hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje is dit plaatje te gewaagd voor een verjaardagskaart ??? Het lijkt me namelijk leuk hem een pin-up te sturen voor zijn verjaardag http://www.allposters.com/-sp/Pin-Up-Girl-Posters_i2569756_.htm
Dat hangt helemaal van de persoon af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou het leuk vinden om te krijgen in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Gaat echt veel veel veel veel te ver.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hoor, hij's leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Hoeft niet toch? Kan je je-weet-wel lekker chanteren. Maar hoe kom je daar nou weer bij? Wel vetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben meegevraagd voor het BNN schoolreisje soort van ledendag van hun. Wat gaat dit akward worden.
Nee, ik transformeer alleen in een beer als de volle maan zichtbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Er was niet alleen volle maan maar ook maansverduistering vanavond, nog wat spannends gebeurt?
Het is wel leuk hoor, maar mijn maag draait zich een beetje om bij de gedachte Geraldine weer te zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoeft niet toch? Kan je je-weet-wel lekker chanteren. Maar hoe kom je daar nou weer bij? Wel vet.
Kijk naar pagina twee , ik heb een nachtelijke bezoeker gehad , een slaapwandelaar die naast mijn bed lag te slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Er was niet alleen volle maan maar ook maansverduistering vanavond, nog wat spannends gebeurt?
Dus die rariteiten stonden in de lucht geschreven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kijk naar pagina twee , ik heb een nachtelijke bezoeker gehad , een slaapwandelaar die naast mijn bed lag te slapen
Dat had ik gelezen ja, maar dat telt niet want dat was gisteren!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kijk naar pagina twee , ik heb een nachtelijke bezoeker gehad , een slaapwandelaar die naast mijn bed lag te slapen
Hij was als het goed is zichtbaar maar dan met een rode gloed eroverheen. Wat voor beer wordt je dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, ik transformeer alleen in een beer als de volle maan zichtbaar is.
Waarschijnlijk wel, net ouders gebeld en eerlijk verteld wat er gebeurd was . Pa moest lachen en gaat het aan ma vertellen , maar dat is een ander verhaal want die is zo bezorgd als een kweet niet wat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus die rariteiten stonden in de lucht geschreven.
Wat was er precies gebeurd dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, net ouders gebeld en eerlijk verteld wat er gebeurd was . Pa moest lachen en gaat het aan ma vertellen , maar dat is een ander verhaal want die is zo bezorgd als een kweet niet wat.
Flash.quote:
WTF?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben gisternacht wakker geworden, terwijl er een vreemde kerel naast mijn bed lag te slapen . Hij is over mijn balkon geklommen en naast mijn bed in slaap gevallen. Een gevalletje slaapwandelaar.
Ik heb hem wakker gemaakt en hij schrok dat die in mijn slaapkamer was en wist niet hoe snel die hier weg moest komen.
Moet je je lamp aandoenquote:
Ik zit nu in een lange zwarte tunnelquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zit nu in een lange zwarte tunnel
aan het einde is inderdaad wel licht natuurlijk
maar niet van die jongen![]()
het is zo onbegrijpelijk want het was zo geweldig
en nu zijn mijn Eerste Toenaderingen in iets geweldigs mislukt?? ik snap het niet![]()
bah ik moet bijna kotsen
Lijkt me erg vet, om met de bnn mensen ergens heen te gaan. Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor, maar mijn maag draait zich een beetje om bij de gedachte Geraldine weer te zien.
Dat gebeurd nu eenmaal, soms. De volgende keer beter is de insteek die je zou kunnen nemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zit nu in een lange zwarte tunnel
aan het einde is inderdaad wel licht natuurlijk
maar niet van die jongen![]()
het is zo onbegrijpelijk want het was zo geweldig
en nu zijn mijn Eerste Toenaderingen in iets geweldigs mislukt?? ik snap het niet![]()
bah ik moet bijna kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |