quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Krijg ik net een smsje van een meid of ik morgenaaf een biertje bij der kom drinken
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Krijg ik net een smsje van een meid of ik morgenaaf een biertje bij der kom drinken
Als je weet waar die woont op de stoep staan met een fles wijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.
Ik nog steeds geen reactie. Ga nu twijfelen of hij wel met sociale media om kan gaan. Hij is echt niet actief daar. Maar hoe moet het anders nu.
heb je hem een bericht op hyves gestuur ofzo? Dan heb je inderdaad kans dat hij niet daarop kijktquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.
Ik nog steeds geen reactie. Ga nu twijfelen of hij wel met sociale media om kan gaan. Hij is echt niet actief daar. Maar hoe moet het anders nu.
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
heb je hem een bericht op hyves gestuur ofzo? Dan heb je inderdaad kans dat hij niet daarop kijkt
De meeste mensen zetten die functie uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?
Ahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten die functie uit.
ik lees de krabbels vaak in me mail en verwijder ze daarna. 9 van de 10 x vergeet ik om dan om qat terug te sturen. Dus zo gek is het niet dat je nix van hem hoortquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten die functie uit.
Niet. Gewoon vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aha
Oke. Heel leuk. Maar hoe de hel moet ik hem dan bereiken?![]()
Nummer heb ik net niet door wegrijdende trein enz.
kijk op Hyves wie zijn vrienden zijn, als het vrienden zijn die ook bevriend zijn met jou aan hun z'n nummer vragen.. En anders toch maar gaan stalken. Tis niet andersquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eh iemand nog een idee dan? Random met uitgaan gaat niet lukken hoor.
In mijn ervaring werkt een compliment onder zijn profielfoto het best.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aha
Oke. Heel leuk. Maar hoe de hel moet ik hem dan bereiken?![]()
Nummer heb ik net niet door wegrijdende trein enz.
Da's lastig als je geen nummer hebt hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef Godshand het volgende:
Social media is gewoon stom. Als iemand wil weten hoe het is om met mij te feesten, bellen ze maar ipv de foto's de day after aan te gapen op Facebook/Hyves/Partyflock...
Dat ligt aan de mensen, niet aan het berichtensysteem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
vriendschapsverzoek is al geaccepteerd
geen verdere contactgegevens
...
Maarja ik weet nu wel dat dat berichtjessysteem niet zo eh.. hoe zeg je dat.. functioneert. Ik heb maandag ook iets gestuurd naar een vage kennis, ook geen reactie. En daarvoor weleens naar andere vage vriendinnen. Ook geen reacties. Één keer kwam zo'n meisje wel: "oh ja, ik had je berichtje inderdaad een aantal dagen gelezen"...
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.quote:Onderwerp: Sorry
Ha Dyna,
Sorry dat ik niet meer gereageerd heb... Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw mailtje per ongeluk verwijderd had en toen ik laatst mijn prullenbak leegde, m tegen kwam. Hemelvaartsdag was toen al weer voorbij. Sowieso had ik toen niet gekund maar goed, t was wel slordig v mij dus bij deze excuus.
Zullen we binnenkort andere datum prikken?
Fijn weekeinde, groet,
L.
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.quote:Hallo L.,
ik kan dat best begrijpen hoor. Mijn inbox wil soms ook wel eens overlopen met teveel berichten, vooral als ik eventjes druk ben of op vakantie ben geweest.
Ik had je nog geprobeerd te bellen, maar het lijkt erop dat ik alleen je zakelijke nummer heb. Ik kreeg je dus helaas niet te pakken.
Maar goed om te horen dat je het niet vergeten was. Alhoewel, vrouwen met een geheugenstoornis zijn best aantrekkelijk, dan worden al mijn wandaden ook weer snel vergeten.
Laten we een nieuwe datum prikken en dan hopen dat je dit mailtje niet per ongeluk verwijdert
Als ik mij goed herinner zijn vrijdag en zaterdag jouw drukke dagen? Anders zou op een vrijdag erg geschikt zijn.
In het week-end lijkt mij verder ideaal, echter mijn eerste vrije weekend is pas 10 juli.
Hoe zit jij met je agenda?
Hoe is het trouwens met je blessure afgelopen, moet je nog steeds rustig aan doen?
Of kun je nu weer helemaal lekker los gaan?
Groeten,
Dyna
Alles weghalen, der nummer vragen en der bellen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
Damn, ik moet nog steeds reageren op het mailtje van dat meisje wat ik mee uit gevraagd had (en die pas 3 weken later met het volgende bericht reageerde).
[..]
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.
[..]
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.
quote:Hai Dyna!
Waarschijnlijk ben ik er volgende week vrijdag weer bij. De dinsdag is voor mij moeilijk vast te leggen, omdat ik momenteel vaak moet overwerken, zo ook vandaag. Tot de volgende keer.
Doegies,
S
En dit berichtje heb ik klaar staan om naar een ander leuk sportief meisje te sturen bij mij in de stad. Eens kijken of ze wat wil gaan drinken.quote:Hoi S,
je vertelde inderdaad al dat het vaak druk is bij je op het werk. (of was het nou dat jij je vooral druk maakt?
Ik hoop dat deze vrijdag door gaat. Het weer ziet er nog een beetje onzeker uit. Mocht het nou niet doorgaan, zullen we anders een drankje gaan drinken in de stad?
Lijkt me gezellig.
groeten,
Dyna
Leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
Damn, ik moet nog steeds reageren op het mailtje van dat meisje wat ik mee uit gevraagd had (en die pas 3 weken later met het volgende bericht reageerde).
[..]
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.
[..]
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.
Ligt eraan, je hoeft toch niet meteen in te breken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
ok ik heb nu wel een soort van vermoedelijk adres gevonden
maar dat gaat echt te ver hah
Dude! Goed beziiigquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef dyna18 het volgende:
En dit berichtje heb ik klaar staan om naar een ander leuk sportief meisje te sturen bij mij in de stad. Eens kijken of ze wat wil gaan drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |