Ow grappig. Tegen mij werd juist altijd gezegd (door mijn moederquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leuk!Maar wel een beetje lang van stof, denk ik.
Aan de andere kant, je moet wel jezelf blijven natuurlijk.
Je kunt lekker kletsen en heel direct ben je niet van jezelf, dus een superkort to-the-point berichtje zou niet bij je passen... Maar een beetje inkorten mag wel, vooral de eerste alinea.
Bewust geen smiley neergezet. Laat er maar lekker wat verwarring ontstaan of ik nou serieus was of nietquote:Tweede alinea is leuk, nonchalant grapje werkt altijd wel
Zou er wel een smiley (of
) achter zetten, anders lijkt het zo serieus.
Je wil toch niet hebben dat ze echt gaat denken dat er wandaden plaats gaan vinden he.
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Shit happens. Lijkt me leuk, wanneer heb je tijd?
Groetjes,
Dyna
Speltip 1: Vergeet wat je moeder heeft gezegd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Tegen mij werd juist altijd gezegd (door mijn moeder) dat ik te kort in mijn berichten ben en dat zij graag juist wat meer leest.
Grappig voor mensen die je al kennen misschien, maar dat gaat toch niet op voor een potentiele date?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Maar het is dus grappig dat ik normaal dus juist superkort van stof ben. Dat zou juist beter bij me passen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Groetjes,
Dyna
Oh! Oke.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow grappig. Tegen mij werd juist altijd gezegd (door mijn moeder) dat ik te kort in mijn berichten ben en dat zij graag juist wat meer leest. Vandaar dat ik inderdaad bewust gezocht heb naar meer tekst om het langer te maken.
Niet goed dus?
[..]
Bewust geen smiley neergezet. Laat er maar lekker wat verwarring ontstaan of ik nou serieus was of niet. Dat kan vast geen kwaad lijkt me.
Maar het is dus grappig dat ik normaal dus juist superkort van stof ben. Dat zou juist beter bij me passen
Dat ligt er een beetje aan. Misschien herinnert ze zich dat stukje later en interpreteert ze je acties daardoor verkeerd. Of misschien leest ze er compleet overheen, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bewust geen smiley neergezet. Laat er maar lekker wat verwarring ontstaan of ik nou serieus was of niet. Dat kan vast geen kwaad lijkt me.
Ja nee handig, beginnen over eventuele wandaden.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
Damn, ik moet nog steeds reageren op het mailtje van dat meisje wat ik mee uit gevraagd had (en die pas 3 weken later met het volgende bericht reageerde).
[..]
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.
[..]
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.
Het is MIJN nummer. Niet 'me'. Nooit doen, zulke fouten maken in contact-leg-mailtjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nee handig, beginnen over eventuele wandaden.....
Stuur gewoon het volgende.
Hey......
Ah joh kan gebeuren dat je het mailtje per ongeluk verwijderd hebt.
Maar ik heb een beter idee. Hier is me nummer en stuur me even een smsje. Dan bel ik je en kunnen we direct onze agenda's naast elkaar leggen ipv op en neer mailen.
Groetjes
Dus....
Ik zou het zelf wat minder goedpraten dat ze niet gereageerd heeft, ik bedoel, het is wel een beetje slordig van haar om zo lang niet te reageren op een mailtje, dat wil je toch niet vaker hebben (kan gebeuren, tuurlijk, maar je hoeft het wat mij betreft niet goed te praten). Ik zou daarbij ook een beetje bang zijn over te komen als een softie (maar ik weet niet in hoeverre dat voor jou geldt).quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef dyna18 het volgende:
Damn, ik moet nog steeds reageren op het mailtje van dat meisje wat ik mee uit gevraagd had (en die pas 3 weken later met het volgende bericht reageerde).
[..]
Wat zou ik haar sturen? Ik zat zelf aan zo iets te denken.
[..]
Feedback is gewenst, ik verstuur hem later pas.
Neee! ahah.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt eraan, je hoeft toch niet meteen in te breken?
Zou je een briefje door de bus durven gooien?
Ja, lastig om de juiste balans te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het zelf wat minder goedpraten dat ze niet gereageerd heeft, ik bedoel, het is wel een beetje slordig van haar om zo lang niet te reageren op een mailtje, dat wil je toch niet vaker hebben (kan gebeuren, tuurlijk, maar je hoeft het wat mij betreft niet goed te praten). Ik zou daarbij ook een beetje bang zijn over te komen als een softie (maar ik weet niet in hoeverre dat voor jou geldt).
Verder wel een geod teken dat ze gelijk voorstelt een nieuwe datum te prikken.
gewoon iets luchtigs over zeggen, doe ik ook altijd (of daar streef ik iig naarquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, lastig om de juiste balans te vinden.
Ene kant wil ik haar wel iets op haar nummer zetten voor het kwijt raken van mijn uitnodiging.
Aan de andere kant wil ik wel aardig overkomen.
Tja, ik maak ook best veel spelling fouten hoor. Daarom lees ik alles wat ik post toch nog even een keer na.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is MIJN nummer. Niet 'me'. Nooit doen, zulke fouten maken in contact-leg-mailtjes.![]()
Gelukkig heeft Dyna dat wel onder de knie.
Overigens is het nog een slecht idee ook. Haar vragen te smssen zodat jij kunt bellen?![]()
Zeg dan gewoon 'bel me'. Of doe een concreet voorstel en voeg dan je nummer toe voor het geval ze wil bellen oid.
Dat komt wel goed joh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
Echter beiden zijn nog helemaal niets he. Eerst maar eens een date zien te krijgen (wat dan trouwens mijn 1e date ooit wordt).
Das idd het beste, ik ben er nu ook heel hard mee aan het werk.. Met wisselend succes, maar het is iig bemoedigend dat jij aan het mailen ed bent, en ik daadwerkelijk wat zeg tegen de dames.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
Ja, zoals eerder aangegeven door o.a. de mensen op de meet en catbert moet ik gewoon meer doen (en minder denken).
En ondanks dat het niet altijd zo lijkt, probeer ik wel degelijk de adviezen die hier gegeven worden op te volgen.
Dus inderdaad speltip 7: spreid je kansen
Echter beiden zijn nog helemaal niets he. Eerst maar eens een date zien te krijgen (wat dan trouwens mijn 1e date ooit wordt).
Inderdaad goed bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Das idd het beste, ik ben er nu ook heel hard mee aan het werk.. Met wisselend succes, maar het is iig bemoedigend dat jij aan het mailen ed bent, en ik daadwerkelijk wat zeg tegen de dames.
Ah ok...quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh! Oke.Naja het is ook wel een kwestie van smaak natuurlijk.
En van je moeder moet je geen versiertips aannemen he?? Die kan sowieso geen genoeg van je krijgen, dus niet gek dat ze je berichtjes te kort vindt.
Maar een lange tekst in zo'n vroeg stadium lijkt mij minder effectief.
Kort is niets mis mee, zolang het maar niet emotieloos is.
Dat is allemaal oplichterij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik wil echt naar een waarzegger of ik nog bericht ga krijgen. Ik ben zo verliefd. Ik zal elke dag wachten op bericht.
Misschien nog korter?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, ik maak ook best veel spelling fouten hoor. Daarom lees ik alles wat ik post toch nog even een keer na.
Ik heb de 1e zin wat aangepast. Wat vinden jullie van:
"ik kan dat best begrijpen hoor. Ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Ik had je nog geprobeerd te bellen, maar het lijkt erop dat ik alleen je zakelijke nummer heb. Ik kreeg je dus helaas niet te pakken."
Toch even wat minder soft gemaakt.
Laat nou gaan, meid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar even serieus. Tot en met vrijdag bestaat er nog een reëeëele kans dat hij iets van zich laat horen? School en zo. Al neemt die kans met de dag steeds verder af
Hope so.quote:
Ach, daar zou ik me niet zo druk over maken. Al gaat het een keertje fout, er zijn meer dan genoeg andere leuke vrouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef dyna18 het volgende:
Hope so.
Ik had dit voor dit topic S. echt niet zo een berichtje durven sturen.
Veel te bang om het (beetje leuke) contact dat ik met haar heb te verliezen.
Geldt ook voor L. trouwens. Ik ben erg benieuwd of dit niet verkeerd afloopt.
Nee. Dit was een heel unieke en potentiële situatie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat nou gaan, meid.
Hoewel dit gedrag goed bij jouw leeftijd past
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
hihi nu zie ik lanter al helemaal voor me smachtend voor de computer .
Ik ben weer bijgeslapenvrij van vreemde mannen naast me bed
Dit is zo herkenbaar... Vooral toen ik niet in telefoons geloofde, maar er wel één had en mijn mail eens per maand checkte. Ik had echt iets van god damn, als ik 2 maanden na meegevraagd te worden pas het smsje lasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.
Ik nog steeds geen reactie. Ga nu twijfelen of hij wel met sociale media om kan gaan. Hij is echt niet actief daar. Maar hoe moet het anders nu.
Soms gaat het fout, maar meestal niet. Als het fout gaat dan weet je waar je staat, en dan kan je desnoods altijd nog vrienden blijven. Proberen ftw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hope so.
Ik had dit voor dit topic S. echt niet zo een berichtje durven sturen.
Veel te bang om het (beetje leuke) contact dat ik met haar heb te verliezen.
Geldt ook voor L. trouwens. Ik ben erg benieuwd of dit niet verkeerd afloopt.
Hoe vertel ligt er dan altijd een vreemde man naast je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
hihi nu zie ik lanter al helemaal voor me smachtend voor de computer .
Ik ben weer bijgeslapenvrij van vreemde mannen naast me bed
Hij was toch actief geweest op hyves zei je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?
En ik weet niet PRECIES waar die woont... "ongeveer", een gebied. Dan zou ik daar hele dagen moeten stalken/ hondjes uitlaten/ "de weg zoeken"/ toevallig boodschappen doen. Gaat te ver ghehe.
Ja, maar iets heel simpels. Iets geaccepteerd, 1 klikje dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was toch actief geweest op hyves zei je?
en ehh ik denk nu maar dat ik dit ga doen^quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog iets bedacht. Familie van hem toevoegen die ik wel even heb gezien.
Optie? Die zijn al íets actiever op de Soziale Media.
Kort maar krachtig werkt in zulke gevallen meestal beter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Groetjes,
Dyna
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe vertel ligt er dan altijd een vreemde man naast je?
Rest mijn een vraag haha was het een leuke man?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.
Maareh, ik denk dat hij z'n inbox dan ook wel even heeft gechecked. Als hij interesse in je had, zou hij dat wel hebben gedaan denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar iets heel simpels. Iets geaccepteerd, 1 klikje dus.
Nee , en hij stond heel erg naar wietquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rest mijn een vraag haha was het een leuke man?
mmm dat is niet echt een prequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , en hij stond heel erg naar wiet![]()
hahaha wtfquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |