Misschien nog korter?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, ik maak ook best veel spelling fouten hoor. Daarom lees ik alles wat ik post toch nog even een keer na.
Ik heb de 1e zin wat aangepast. Wat vinden jullie van:
"ik kan dat best begrijpen hoor. Ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Ik had je nog geprobeerd te bellen, maar het lijkt erop dat ik alleen je zakelijke nummer heb. Ik kreeg je dus helaas niet te pakken."
Toch even wat minder soft gemaakt.
Laat nou gaan, meid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar even serieus. Tot en met vrijdag bestaat er nog een reëeëele kans dat hij iets van zich laat horen? School en zo. Al neemt die kans met de dag steeds verder af
Hope so.quote:
Ach, daar zou ik me niet zo druk over maken. Al gaat het een keertje fout, er zijn meer dan genoeg andere leuke vrouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef dyna18 het volgende:
Hope so.
Ik had dit voor dit topic S. echt niet zo een berichtje durven sturen.
Veel te bang om het (beetje leuke) contact dat ik met haar heb te verliezen.
Geldt ook voor L. trouwens. Ik ben erg benieuwd of dit niet verkeerd afloopt.
Nee. Dit was een heel unieke en potentiële situatie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat nou gaan, meid.
Hoewel dit gedrag goed bij jouw leeftijd past
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
hihi nu zie ik lanter al helemaal voor me smachtend voor de computer .
Ik ben weer bijgeslapenvrij van vreemde mannen naast me bed
Dit is zo herkenbaar... Vooral toen ik niet in telefoons geloofde, maar er wel één had en mijn mail eens per maand checkte. Ik had echt iets van god damn, als ik 2 maanden na meegevraagd te worden pas het smsje lasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm volgens mij geeft mobiel verkeer meer eh kans.
Ik nog steeds geen reactie. Ga nu twijfelen of hij wel met sociale media om kan gaan. Hij is echt niet actief daar. Maar hoe moet het anders nu.
Soms gaat het fout, maar meestal niet. Als het fout gaat dan weet je waar je staat, en dan kan je desnoods altijd nog vrienden blijven. Proberen ftw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hope so.
Ik had dit voor dit topic S. echt niet zo een berichtje durven sturen.
Veel te bang om het (beetje leuke) contact dat ik met haar heb te verliezen.
Geldt ook voor L. trouwens. Ik ben erg benieuwd of dit niet verkeerd afloopt.
Hoe vertel ligt er dan altijd een vreemde man naast je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
hihi nu zie ik lanter al helemaal voor me smachtend voor de computer .
Ik ben weer bijgeslapenvrij van vreemde mannen naast me bed
Hij was toch actief geweest op hyves zei je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch melding per mail bij het ontvangen van een bericht?
En ik weet niet PRECIES waar die woont... "ongeveer", een gebied. Dan zou ik daar hele dagen moeten stalken/ hondjes uitlaten/ "de weg zoeken"/ toevallig boodschappen doen. Gaat te ver ghehe.
Ja, maar iets heel simpels. Iets geaccepteerd, 1 klikje dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was toch actief geweest op hyves zei je?
en ehh ik denk nu maar dat ik dit ga doen^quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog iets bedacht. Familie van hem toevoegen die ik wel even heb gezien.
Optie? Die zijn al íets actiever op de Soziale Media.
Kort maar krachtig werkt in zulke gevallen meestal beter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
Hoi S,
Shit happens. Lijkt me leuk, wanneer heb je tijd?
Groetjes,
Dyna
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe vertel ligt er dan altijd een vreemde man naast je?
Rest mijn een vraag haha was het een leuke man?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.
Maareh, ik denk dat hij z'n inbox dan ook wel even heeft gechecked. Als hij interesse in je had, zou hij dat wel hebben gedaan denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar iets heel simpels. Iets geaccepteerd, 1 klikje dus.
Nee , en hij stond heel erg naar wietquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rest mijn een vraag haha was het een leuke man?
mmm dat is niet echt een prequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , en hij stond heel erg naar wiet![]()
hahaha wtfquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees even terug op het 3e pagina , ik had gisteren slaapwandelaar in huis naast mijn bed . Redelijk bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |