abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:57:55 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98195465
Maarem, er is net vanochtend een hoop offtopic meuk verwijderd, laten we het bij versieren enzo houden ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98195468
Daar heeft ook wel is een zwerver geslapen. Na de eerste keer schrikken toen ik mijn fiets pakte gaf ik hem daarna altijd een kop koffie en een bammetje.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:58:42 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98195489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ik zeg wachten tot die het weer doet, ik heb anders nog wel een schuur tot beschikking...

:'( ;(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98195522
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ik zeg wachten tot die het weer doet, ik heb anders nog wel een schuur tot beschikking...
Precies, en als 'ie het koud krijgt, kan 'ie altijd nog een fiets over zich heen trekken :9
pi_98195531
Inderdaad voor de "love potion' dingen van Former. Wel op voorspraak dat ik ook wat krijg natuurlijk!
pi_98195553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:57 schreef Catbert het volgende:
Maarem, er is net vanochtend een hoop offtopic meuk verwijderd, laten we het bij versieren enzo houden ;)
Dit noemen we maar een mislukte versierpoging , die je liever niet uit kan proberen _O-
pi_98195679
het enige wat ik gedaan heb was een arm om de verkeerde blonde meid slaan, maar dat was niet eens zo erg vond ze.. dus het kan wel, maar klein beginnen ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:07:01 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98195750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

nu ik er over na denk wel ja.. Hier kan ik zeker wat mee, thanks! :@
Je moet er wel een eigen draai aan geven he. Het gaat om het idee :)

En inderdaad niet blijven door vragen maar blijf op een onderwerp hangen kan je gedurende de dag lekker door smsen.

Wie weet gaat het praten in de kroeg dan wat makkelijker omdat je elkaar iets beter kent :)

Succes er mee :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98195784
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

Binnenkort newbe-rit, ga je mee? :P
Ohja? Dan ik ga even het topic zoeken. :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:09:13 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98195816
En over 4uur metbeen vrouw lullen. Ik kan een hele dag door brengen gezellig met een vrouw.

Of met een vrouw die ik niet goed ken ruim een uur bellen. Geen enkel probleem :)

Het is niet zo moeilijk. Als je lang kan lullen met een vriend kan dat ook met een vrouw.

Alleen de meeste klappen dicht omdat het een vrouw is, en dat is onzin!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98195905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef ook_gek het volgende:
En over 4uur metbeen vrouw lullen. Ik kan een hele dag door brengen gezellig met een vrouw.

Of met een vrouw die ik niet goed ken ruim een uur bellen. Geen enkel probleem :)

Het is niet zo moeilijk. Als je lang kan lullen met een vriend kan dat ook met een vrouw.

Bij mij is het dichtklappen niet zo'n probleem (behalve als ik haar ECHT leuk vind)...tis meer een kwestie van na een uurtje luisteren naar die vloedgolf van verhaaltjes uhm...een beetje doodmoe worden :P
pi_98195948
Ha maar zelfs Hugh Hefner is afgewezen , bruid rende weg 5 dagen voor huwelijk ,dus zelfs de grootste versierders lopen blauwtjes.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:14:42 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98195997
quote:

Ik klap niet dicht, ik vind het interessanter om met 4 man een uur te praten dan andersom.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ha maar zelfs Hugh Hefner is afgewezen , bruid rende weg 5 dagen voor huwelijk ,dus zelfs de grootste versierders lopen blauwtjes.
Daar postte net iemand ook een link over. En dat is ook logisch, over het algemeen loop je meer blauwtjes dan dat je successen hebt. Tenzij je nooit risico's neemt.

Edit: Dat was jij. Wil je het graag over Hugh hebben?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98196018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat Sinatra een betere versierder was dan Hefner. :)
pi_98196044
quote:

Dat kan ik wel met vrienden, maar ook niet met onbekenden hoor :{
Finally, someone let me out of my cage
pi_98196084
Als het een leuke vrouw is kom ik face to face niet verder als hoi.. Laat staan als ik haar moet bellen en weet ik het... Nee niks voor mij.
pi_98196105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nog erger vind ik als je een gesprekje aanknoopt met iemand en die persoon inene begint te praten als brugman over allerlij dingetjes die je echt voor geen ene meter interesseren of meteen hun hele hart beginnen uit te storten over dat ze niet aan de vrouw kunnen komen en zo -_-
pi_98196113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
het enige wat ik gedaan heb was een arm om de verkeerde blonde meid slaan, maar dat was niet eens zo erg vond ze.. dus het kan wel, maar klein beginnen ;)
Een vriend van me had dat ook wel eens, maar toen ging het om een meisje waar hij al seks mee had gehad :')
pi_98196117
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik klap niet dicht, ik vind het interessanter om met 4 man een uur te praten dan andersom.

[..]

Daar postte net iemand ook een link over. En dat is ook logisch, over het algemeen loop je meer blauwtjes dan dat je successen hebt. Tenzij je nooit risico's neemt.

Vond het wel even grappig , hij heeft altijd zijn huis vol bunnies maar dit ging even fout :D Zo zie je maar :D
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:19:39 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98196155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nog erger vind ik als je een gesprekje aanknoopt met iemand en die persoon inene begint te praten als brugman over allerlij dingetjes die je echt voor geen ene meter interesseren of meteen hun hele hart beginnen uit te storten over dat ze niet aan de vrouw kunnen komen en zo -_-
Dat heb je ook, van die vastklampers, vermoeiend. En wat je ook regelmatig hebt zijn meiden die gewoon zelf weinig te vertellen hebben, dan wordt 't zo'n monoloog.
pi_98196157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vond het wel even grappig , hij heeft altijd zijn huis vol bunnies maar dit ging even fout :D Zo zie je maar :D
Misschien ging het wel fout doordat hij al die bunnies in huis heeft ronddartelen.
pi_98196204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat heb je ook, van die vastklampers, vermoeiend. En wat je ook regelmatig hebt zijn meiden die gewoon zelf weinig te vertellen hebben, dan wordt 't zo'n monoloog.
Ja, die vastklampers...ik noem die mensen altijd kling-ons, want ze klampen zich aan je vast en willen meteen dat je hun beste vriend wordt, en ze hebben net zoveel tact als een klingon :P
pi_98196228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, die vastklampers...ik noem die mensen altijd kling-ons, want ze klampen zich aan je vast en willen meteen dat je hun beste vriend wordt, en ze hebben net zoveel tact als een klingon :P
:')
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:22:58 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98196286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Waarom niet? Zo lang er maar een onderwerp is die jullie beiden interesant vinden moet dat geen probleem zijn toch :)
pi_98196355
Zijn dat van die meiden die heel erg over meiden dingen waar je bij voorbaat al zoiets hebt van huh ???
Voor mij is het altijd makkelijk praten met mannen omdat ik toch ook wel niet heel vrouwelijke interesses heb, ik praat makkelijk over actiefilms, rockmuziek , fantasyfilms enzo en dat praat wat makkelijker dan meiden die heel graag over kinderwens , hun nieuwe make-up etc praten.
pi_98196356
Ik kende ook iemand die, als 'ie begon te praten, met overweldigende enthousiasme begon te vertellen over de 2e reserve linksback van Willem II blablablablablaBLAAAAAblablabla -_-
pi_98196386
Dat gaat zelfs mij iets te ver :Y
pi_98196389
Ik praat zelf liever met meiden die meer over jongensdingen praten.
Met m'n zusje ben ik dan ook vrij snel uitgeluld :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:26:16 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98196414
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nooit wat geprobeerd en ik sta toch 1-0 achter.
C'est la vie
pi_98196508
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn dat van die meiden die heel erg over meiden dingen waar je bij voorbaat al zoiets hebt van huh ???
Voor mij is het altijd makkelijk praten met mannen omdat ik toch ook wel niet heel vrouwelijke interesses heb, ik praat makkelijk over actiefilms, rockmuziek , fantasyfilms enzo en dat praat wat makkelijker dan meiden die heel graag over kinderwens , hun nieuwe make-up etc praten.
Gelukkig zijn er ook nog meer meiden die ook over dat soort 'mannenonderwerpen' praten, je moet ze alleen net kennen.
pi_98196541
Ga eens in OUD kijken, je schrikt je rot.
Ron Paul 2012
pi_98196611
OUD?
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:32:39 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98196623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
OUD?
Ouders
C'est la vie
pi_98196640
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Supersoep het volgende:
Dat zijn geen meiden meer. :7
pi_98196667
Juist heb nu ook weer een foutje door...

Ik ben zo'n iemand die hele-maal los gaat als iemand zegt goh American football leuk- of goh muziek van die en die band .. leuk.

Foutje :@
pi_98196677
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Supersoep het volgende:
Had je me niet even kunnen waarschuwen?

:P
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:34:04 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98196680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat zijn geen meiden meer. :7
Nee wanhopige vrouwen met een tikkende biologische klok, of moeders met een slaapgebrek die onder de kots en stront zitten.
C'est la vie
pi_98196717
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee wanhopige vrouwen met een tikkende biologische klok, of moeders met een slaapgebrek die onder de kots en stront zitten.
Das geen tikkende klok meer hoor, meer een loeiende waarschuwings sirene
pi_98196761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Juist heb nu ook weer een foutje door...

Ik ben zo'n iemand die hele-maal los gaat als iemand zegt goh American football leuk- of goh muziek van die en die band .. leuk.

Foutje :@
Was jij militair trouwens? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
pi_98196789
En dan te bedenken dat er meiden zijn die jongs af aan al zo zijn en juist op 1e date al vragen hoeveel kinderen je zou willen, wat de toekomstige namen zijn en het bij wijze al helemaal gepland hebben brrrrrr
pi_98196801
Y
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Was jij militair trouwens? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Yep, dat was ik
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:37:20 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98196809
Ik weet niet wat voor vrouwen jullie kennen. Maar ik heb veel vrouwen in me vriendenkring zitten en kan daar uren mee lullen. En dat gaat altijd over algemenen dingen.

Ik heb soms het idee dat mensen schreeuwen dat ze niet ove meiden dingen willen en kunnn praten, terwijl ze niet eens uberhout met een vrouw durven te praten, al gaat het maar over muziek.

En zich dan maar schermen met, ja nee kan niet praten over vrouwen dingen hoor :{w
pi_98196818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
En dan te bedenken dat er meiden zijn die jongs af aan al zo zijn en juist op 1e date al vragen hoeveel kinderen je zou willen, wat de toekomstige namen zijn en het bij wijze al helemaal gepland hebben brrrrrr
Ach dan weet je in ieder geval meteen waar je aan toe bent.
pi_98196845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Arthur_Dent het volgende:
Y

[..]

Yep, dat was ik
Ga je wel eens uit met je collega's? Wat ik zoal van militairen hoor is dat het hele militair zijn op zich al vrouwen aantrekt. :P
pi_98196906
Het kan ook afstoten hoor, de broer van Martin is militair en daar werkt het niet bij omdat die ook weleens uitgezonden wordt en daar moet je als vrouw ook maar tegen kunnen , en door de weeks is die op de basis en in weekend thuis.
Ik denk dat je als vriendin van een militair goed stevig in je schoenen moet staan.
pi_98196926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan ook afstoten hoor, de broer van Martin is militair en daar werkt het niet bij omdat die ook weleens uitgezonden wordt en daar moet je als vrouw ook maar tegen kunnen , en door de weeks is die op de basis en in weekend thuis.
Ik denk dat je als vriendin van een militair goed stevig in je schoenen moet staan.
Ik ben de vriendin van een militair dus ik weet waar ik over praat. ;)
pi_98196934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ga je wel eens uit met je collega's? Wat ik zoal van militairen hoor is dat het hele militair zijn op zich al vrouwen aantrekt. :P
Ja dat doet het ook wel, en als ik met mijn team uitga dan heb ik weer van die meiden die dat intressant vinden.. Ik trek ook wel vrouwen aan. Alleen niet de goede, en als ik dan leuke zie. Dan durf ik niks. Das een beetje het probleem.

De communicatie hapert
pi_98196936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet niet wat voor vrouwen jullie kennen. Maar ik heb veel vrouwen in me vriendenkring zitten en kan daar uren mee lullen. En dat gaat altijd over algemenen dingen.

Ik heb soms het idee dat mensen schreeuwen dat ze niet ove meiden dingen willen en kunnn praten, terwijl ze niet eens uberhout met een vrouw durven te praten, al gaat het maar over muziek.

En zich dan maar schermen met, ja nee kan niet praten over vrouwen dingen hoor :{w
Gelukkig zijn lang niet alle vrouwen van die makeup-artists hoor, zijn er zat waarmee je wel een fatsoenlijk gesprekje mee kunt hebben :)
pi_98196964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ben de vriendin van een militair dus ik weet waar ik over praat. ;)
ah ok dat wist ik niet , is die ook al uitgezonden geweest ???
pi_98196965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ja dat doet het ook wel, en als ik met mijn team uitga dan heb ik weer van die meiden die dat intressant vinden.. Ik trek ook wel vrouwen aan. Alleen niet de goede, en als ik dan leuke zie. Dan durf ik niks. Das een beetje het probleem.

De communicatie hapert
Nou dat scheelt al iets dat je wel kansen krijgt, nu alleen nog zover komen dat je ze ook durft te aan te grijpen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')