SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Wat had je haar ge-sms't?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:17 schreef pl4kkie het volgende:
Vandaag nog geen reactie terug op me 2de smsje. Probeer me gedachten niet teveel op hol te laten slaan want anders draai ik door. Morgen sms ik der wel of ze zin heeft int weekend en/of ze zin heeft om mee naar de kroeg tegaan.
Deelnemer was wazige posts aan het maken, en die zijn nu verwijdert maar hij begon net vrolijk overnieuw.quote:
Ben geen held in smsen maar dit had ik terug gestuurd.quote:
Deelnemer? Onze zweverige held? Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Deelnemer was wazige posts aan het maken, en die zijn nu verwijdert maar hij begon net vrolijk overnieuw.
Dan is het niet zo heel raar dat ze niet reageert, je stelt verder ook geen vraag waar ze op kan reageren dus ze liet het daar maar bij denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ben geen held in smsen maar dit had ik terug gestuurd.
Mooizo. Ja ook wel. Alleen wel een beetje moe. Begin nu wel weer een beetje bij te komen op me werk:). Xx
Dan zou ik haar morgen een sms sturen. Als je elke dag uit jezelf eentje stuurt, loopt het geheid spaak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ben geen held in smsen maar dit had ik terug gestuurd.
Mooizo. Ja ook wel. Alleen wel een beetje moe. Begin nu wel weer een beetje bij te komen op me werk:). Xx
Met de uitnodiging om naar die kroeg komen?quote:
Ja, wat zou niet weten wat ik anders zou moeten sturen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met de uitnodiging om naar die kroeg komen?
Ja, prima tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef pl4kkie het volgende:
Ja, wat zou niet weten wat ik anders zou moeten sturen.
Oh, da's wel handig ja. Ik moet nog steeds flink seinen met mijn wenkbrauw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
oohw cockblocks zijn nooit leuk, ik doe het onbewust ook wel is. Codewoord voor afgesproken, en nu geen last meer van.
Beter! Heb je ook al een motor staan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, da's wel handig ja. Ik moet nog steeds flink seinen met mijn wenkbrauw.![]()
Ik ben geslaagd voor motor!
Nog niet, die moet ik nog uit gaan zoeken. Is ook geen strafquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter! Heb je ook al een motor staan?
Zeker niet, mijne stond al een paar maanden te wachten voordat ik mijn rijbewijs had, dat was meer een straf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog niet, die moet ik nog uit gaan zoeken. Is ook geen straf
Binnenkort newbe-rit, ga je mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeker niet, mijne stond al een paar maanden te wachten voordat ik mijn rijbewijs had, dat was meer een straf.
Zo gek is het niet dat je niks terug krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef pl4kkie het volgende:
Deelnemer's schrijfstijl (en ontopic).quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Gebaseerd op lanter's schrijfstijl?
Niet echt een cockblock, die gast heeft gewoon een vriendin. Maar hij is de enige van de groep die niet danst op de muziek dus wat 'ie dan gaat doen is gewoon hele lange gesprekken voeren met dezelfde persoon. Doet 'ie eigenlijk altijd, kennelijk is 'ie heel interessant want hij kan vrouwen echt 4 uur aan de praat houden lijkt hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
oohw cockblocks zijn nooit leuk, ik doe het onbewust ook wel is. Codewoord voor afgesproken, en nu geen last meer van.
Misschien moet hij maar eens wat tips komen geven hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Catbert het volgende:
Niet echt een cockblock, die gast heeft gewoon een vriendin. Maar hij is de enige van de groep die niet danst op de muziek dus wat 'ie dan gaat doen is gewoon hele lange gesprekken voeren met dezelfde persoon. Doet 'ie eigenlijk altijd, kennelijk is 'ie heel interessant want hij kan vrouwen echt 4 uur aan de praat houden lijkt hetMaar het is niet iets wat 'ie expres deed, en op den duur heb ik gewoon ingegrepen
nu ik er over na denk wel ja.. Hier kan ik zeker wat mee, thanks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo gek is het niet dat je niks terug krijgt.
Draai het eens om, stel jij krijgt zo een smsje. Wat stuur jij terug dan?
Zorg er voor dat ze leuk kan reageren op een smsje. Eindig bv met een vraag.
En wat je morgen kan sturen?
Of ze nog leuke plannen heeft voor het weekend.
Krijg je vast wat terug met de vraag wat jik gaat doen.
Kan je mooi op reageren, en eindigen met wie weet zien we elkaar wel. Krijg je een lekker drankje van me om te proosten op het weekend!
Als je haar tegen komt in het weekend heb je direct een opening om te praten tegen haar. Want je hebt de belofte van een drankje staan.
Enz enz enz
Hehquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
Misschien moet hij maar eens wat tips komen geven hier.
Nouja, tussen m'n teamgenoten en ik gaat het iets anders, daar zijn we veel bewuster bezig met iemand die een meid leuk vindt zo te positioneren dat ze elkaar wel vinden zegmaar. Zo hebben we op een toernooi een keer een meid bij een teamgenoot in de tent gekregen. Maar die vriend 'ziet' dat gewoon niet zo, die is alleen bezig met zichzelf (waar op zich niks mis mee is) en daar moet je dus zelf wat harder ingrijpen. Normaal hou ik er niet van in een gesprek in te breken, maar bij hem heb je geen keus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken 2 vrienden en eentje is gewoon getrouwd en gaat zonder haar stappen, en de andere is gewoon vrijgezel en regelmatig word die gecockblocked door zijn getrouwde vriend, die het vaak niet eens door heeft
Je hoeft ook niet perse iedere keer een vraag te stellen he, je wil niet het idee geven dat je d'r aan het SMSen houdt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef pl4kkie het volgende:
nu ik er over na denk wel ja.. Hier kan ik zeker wat mee, thanks!
Say whut??quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij was het gisteren toch volle maan, de bizarste avond ooit , had een slaapwandelaar op mijn kamer , die lag naast mijn bed hoe die erin gekomen weet ik niet??
Dat is geen versiertip die ik iedereen aanraad schok me de tering hem wakker gemaakt , hij schrok zich ook wezenloos dat die in mijn huis was en op de grond lag te slapen.
Het is dat ik op een balkon en verhoogd woon maar mijn slaapkamer gaat vanaf nu op slot.
Huh WTF?!?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij was het gisteren toch volle maan, de bizarste avond ooit , had een slaapwandelaar op mijn kamer , die lag naast mijn bed hoe die erin gekomen weet ik niet??
Dat is geen versiertip die ik iedereen aanraad schok me de tering hem wakker gemaakt , hij schrok zich ook wezenloos dat die in mijn huis was en op de grond lag te slapen.
Het is dat ik op een balkon en verhoogd woon maar mijn slaapkamer gaat vanaf nu op slot.
Wassie wel knap enzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
Hij schrok ook ontzettend , hij is gewoon mijn balkon schijnbaar opgeklommen en zo binnen gekomen. Ik had hem wakker gemaakt en wist ook niet hoe snel die weg moest komen . Hij scheen bij ons in de buurt te wonen. Je bent te verward trouwens om koffie te gaan geven , juist omdat het zo bizar is . Gelukkig ben ik ook gewoon ok , wel erg geschrokken.
Nou nee , niet echt was een redelijk jonge gast , die ook nog eens heel erg naar joints rook. Kat was ook erg geschrokken die durfde niet meer naar de slaapkamer, vanochtend even meegenomen en die ging ook extra naast het bed kijken waar die lag. Het is voor mij ook een volledig raadsel waar ik nog steeds niets van snap. Ik kan er niet over uit iemand gaat gewoon balkonklimmen en ligt gewoon naast je bed te slapen .quote:
Dan had die 5 liter bloed niet meer in je lichaam gezeten waarschijnlijk als je in zo'n film zat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens voelde me wel net alsof ik een slechte hollywoodfilm zat
Ik zeg wachten tot die het weer doet, ik heb anders nog wel een schuur tot beschikking...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aan de andere kant ook wel weer jammer dat je hem hebt laten gaan...had je je offer gehad voor je vollemaan love potion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |