Yep, dat was ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was jij militair trouwens? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Ach dan weet je in ieder geval meteen waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
En dan te bedenken dat er meiden zijn die jongs af aan al zo zijn en juist op 1e date al vragen hoeveel kinderen je zou willen, wat de toekomstige namen zijn en het bij wijze al helemaal gepland hebben brrrrrr
Ga je wel eens uit met je collega's? Wat ik zoal van militairen hoor is dat het hele militair zijn op zich al vrouwen aantrekt.quote:
Ik ben de vriendin van een militair dus ik weet waar ik over praat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan ook afstoten hoor, de broer van Martin is militair en daar werkt het niet bij omdat die ook weleens uitgezonden wordt en daar moet je als vrouw ook maar tegen kunnen , en door de weeks is die op de basis en in weekend thuis.
Ik denk dat je als vriendin van een militair goed stevig in je schoenen moet staan.
Ja dat doet het ook wel, en als ik met mijn team uitga dan heb ik weer van die meiden die dat intressant vinden.. Ik trek ook wel vrouwen aan. Alleen niet de goede, en als ik dan leuke zie. Dan durf ik niks. Das een beetje het probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit met je collega's? Wat ik zoal van militairen hoor is dat het hele militair zijn op zich al vrouwen aantrekt.
Gelukkig zijn lang niet alle vrouwen van die makeup-artists hoor, zijn er zat waarmee je wel een fatsoenlijk gesprekje mee kunt hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet niet wat voor vrouwen jullie kennen. Maar ik heb veel vrouwen in me vriendenkring zitten en kan daar uren mee lullen. En dat gaat altijd over algemenen dingen.
Ik heb soms het idee dat mensen schreeuwen dat ze niet ove meiden dingen willen en kunnn praten, terwijl ze niet eens uberhout met een vrouw durven te praten, al gaat het maar over muziek.
En zich dan maar schermen met, ja nee kan niet praten over vrouwen dingen hoor
ah ok dat wist ik niet , is die ook al uitgezonden geweest ???quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben de vriendin van een militair dus ik weet waar ik over praat.
Nou dat scheelt al iets dat je wel kansen krijgt, nu alleen nog zover komen dat je ze ook durft te aan te grijpen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja dat doet het ook wel, en als ik met mijn team uitga dan heb ik weer van die meiden die dat intressant vinden.. Ik trek ook wel vrouwen aan. Alleen niet de goede, en als ik dan leuke zie. Dan durf ik niks. Das een beetje het probleem.
De communicatie hapert
Nee nog niet, maar het speelt al wel. Ik heb ook meerdere vrienden die al wel uitgezonden zijn geweest, en ook mijn oom en opa's hebben in het leger gezeten. En ook een ex die een relatie onderhouden erg moeilijk vond omdat hij in het leger zit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah ok dat wist ik niet , is die ook al uitgezonden geweest ???
Dan ben je er wel mee opgegroeid dus is het niet volslagen onbekend terrein. Toen ik Martin net kende is zijn broer naar Afghanistan geweest , hij gaat er uiteindelijk weg wegens rugproblemen en is de uitzendingen ook redelijk zat . Hij heeft al wat uitzendingen achter de rug.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar het speelt al wel. Ik heb ook meerdere vrienden die al wel uitgezonden zijn geweest, en ook mijn oom en opa's hebben in het leger gezeten. En ook een ex die een relatie onderhouden erg moeilijk vond omdat hij in het leger zit.
Mijn ex had het met 20 al enorm moeilijk ermee, mijn huidige vriend kan het allemaal veel beter van elkaar scheiden gelukkig. Hij is ook juist degene die vaak over huisje boompje beestje praat van ons twee, dus dat is ook wel een goed teken denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Is ook moeilijker, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het is..
Als je beide 20 bent gaat het wel maar als je al wat ouder bent dan wil de ene huisje boompje beestje en de andere zit dus in een ander wereldje
Nouja mijn familie was al lang het leger uit toen ik opgroeide, pas sinds een aantal jaar zit ik meer in het wereldje met vrienden en een ex in het leger, en nu dus ook mijn huidige vriend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan ben je er wel mee opgegroeid dus is het niet volslagen onbekend terrein. Toen ik Martin net kende is zijn broer naar Afghanistan geweest , hij gaat er uiteindelijk weg wegens rugproblemen en is de uitzendingen ook redelijk zat . Hij heeft al wat uitzendingen achter de rug.
Oh jij hosselaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Krijg ik net een smsje van een meid of ik morgenaaf een biertje bij der kom drinken
Kijk en zo doe je dat dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Krijg ik net een smsje van een meid of ik morgenaaf een biertje bij der kom drinken
Ik heb wel al een naam in mijn hoofd trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
En dan te bedenken dat er meiden zijn die jongs af aan al zo zijn en juist op 1e date al vragen hoeveel kinderen je zou willen, wat de toekomstige namen zijn en het bij wijze al helemaal gepland hebben brrrrrr
Boks, respect, props, tik em aan ouwequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
Haha nou nee hoorquote:
Oh dan nog meer respect, nog meer props, nog meer boks en nog meer tik em aan ouwe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha nou nee hoor. Maar dat aanbod sla ik niet af. Ondanks dat het geen relatie materiaal is voor mij.
heel stiekem moes is hard lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan nog meer respect, nog meer props, nog meer boks en nog meer tik em aan ouwe.
Zo grappig was het ook weer niet.quote:
quote:
Treur niet er zijn tenminste vrouwen die met jou een alcoholische versnapering wil nuttigen.quote:
dit.. tevens bro-fist en niiicequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Boks, respect, props, tik em aan ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |