M'n zusje had het zelfde probleem, maar dan met scheikunde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef minibeer het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn vrije tijd tot de zomervakantie compleet is verneukt...
Ik moet alle opgaven van datastructuren schriftelijk inleveren bij de docent, wil ik het vak halen...
(het ergste is nog dat ik het ga proberen en het niet ga halen...)
Schijkunde?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n zusje had het zelfde probleem, maar dan met schijkunde.
Heeft 't uiteindelijk opgelost door met hem te flirten
Ik heb ook wel eens (ok, meer dan eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , en hij stond heel erg naar wiet![]()
Gelukkig was ik beter in scheikunde dan in Nederlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk Schijtkunde.
Moet straks effe boodschappen halen, lang leve uitzending gemistquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
Kom er nu pas achter dat Gerrie op TV is.
Nou ja het is een herhaling van vorig jaar dus ik heb het al gezien volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet straks effe boodschappen halen, lang leve uitzending gemist
Scheikunde was makkelijk en leuk. Jammer genoeg op de MAVO weinig praktijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig was ik beter in scheikunde dan in Nederlands.
20 boeken lezen voor je examen...bleh, heb lekker alleen maar uittreksels gelezen en met een zesje door zonder ook maar 1 boek aangeraakt te hebben!
Dan had je VWO moeten doen, net als ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scheikunde was makkelijk en leuk. Jammer genoeg op de MAVO weinig praktijk
Euh dat is iets te hoog gegrepenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je VWO moeten doen, net als ik
Maar of 't praktischer was?...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n zusje had het zelfde probleem, maar dan met scheikunde.
Heeft 't uiteindelijk opgelost door met hem te flirten
Nou ik merk ik het in de klas dat dat zeker het geval is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik heb wel het idee dat docenten altijd makkelijker zijn tegenover (knappe) meiden. Bewust of niet.
(ach, ik heb nog niet geprobeerd te flirten, misschien zit ie in de kast)
Daar is de MAVO ook niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scheikunde was makkelijk en leuk. Jammer genoeg op de MAVO weinig praktijk
Wattis?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een depressieve kutdag vandaag.
Daarna genoeg scheikunde in de praktijk mogen brengenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is de MAVO ook niet voor bedoeld.
Geen flauw idee. Maar ik heb nergens zin in, zelfs de verschijning van Gerrie kon me niet opvrolijken.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een depressieve kutdag vandaag.
Misschien heb je gewoon een baaldag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik heb nergens zin in, zelfs de verschijning van Gerrie kon me niet opvrolijken.
Geen flauw idee, misschien omdat ik een bak popcorn naar binnen heb gewerkt die viel niet zo lekker. Maar voor de rest geen flauw idee, op school gaat het kut maar dat is al het hele jaar zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon een baaldag?
Mijn ervaring is dat als ik me "zomaar" rot voel, dat er altijd wel een reden is waarom ik me rot voel.
Waarom voel jij je rot?
Wat gaat er dan kut op school? Ik bedoel het niet lullig, maar als bv. de cijfers tegenvallen kun je misschien beter wat minder tijd spenderen aan Fok en wat meer aan het bestuderen van de lesstof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien omdat ik een bak popcorn naar binnen heb gewerkt die viel niet zo lekker. Maar voor de rest geen flauw idee, op school gaat het kut maar dat is al het hele jaar zo.
Kan zijn dat je je breekpunt aan het berijken bent oid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien omdat ik een bak popcorn naar binnen heb gewerkt die viel niet zo lekker. Maar voor de rest geen flauw idee, op school gaat het kut maar dat is al het hele jaar zo.
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Zet een feel good filmpje op dat werkt bij mij. Ik ben brak van gisteren gewoon he![]()
Trouwens wel lief , kwam er achter dat Martin dit weekend naar Duinrell gaat met vriendengroep en hij mij waarschijnlijk voor het weekend wilde zienDat maakt het wel even specialer
Wederom bedoel ik het niet lullig, maar als je telkens om 6 uur 's ochtends op moet en de avond vantevoren vaak tot 02.00 uur op internet zit, dan slaap je te weinig en kom je jezelf vroeg of laat een keertje tegen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan zijn dat je je breekpunt aan het berijken bent oid.
Zou dat kunnen denk je?
Tsja school is een chaos en het gaat bij iedereen fout.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat gaat er dan kut op school? Ik bedoel het niet lullig, maar als bv. de cijfers tegenvallen kun je misschien beter wat minder tijd spenderen aan Fok en wat meer aan het bestuderen van de lesstof.
Ja, dat is op zich wel zo, maar dat helpt net zoveel als tegen een dikkerd zeggen dat 'ie gewoon minder moet gaan eten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wederom bedoel ik het niet lullig, maar als je telkens om 6 uur 's ochtends op moet en de avond vantevoren vaak tot 02.00 uur op internet zit, dan slaap je te weinig en kom je jezelf vroeg of laat een keertje tegen.
Nou ja ik blijf altijd wat langer hangen want als ik om 22:00 ga slapen kom ik echt niet mijn bed meer uit dan ben ik s'ochtends een stuk vermoeider dan als ik om een uurtje of 1 ga slapen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wederom bedoel ik het niet lullig, maar als je telkens om 6 uur 's ochtends op moet en de avond vantevoren vaak tot 02.00 uur op internet zit, dan slaap je te weinig en kom je jezelf vroeg of laat een keertje tegen.
Dat klinkt tegenstrijdigquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik blijf altijd wat langer hangen want als ik om 22:00 ga slapen kom ik echt niet mijn bed meer uit dan ben ik s'ochtends een stuk vermoeider dan als ik om een uurtje of 1 ga slapen.
Alleen is dat toch wel te doen? Bij projecten heb je altijd het risico dat er mensen wegvallen, op bv. het HBO is dat helemaal een drama met al die dropouts. Op de werkvloer loop je er ook tegenaan. Genoeg projecten waar veel druk op staat, waar dan mensen wegvallen i.v.m. burnouts of andere redenen om thuis te blijven zitten. Dan zul je toch een stapje extra moeten zetten om het project tot een goed einde te brengen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja school is een chaos en het gaat bij iedereen fout.
Ik moet dit project doen met een projectpartner en die is weg om wat voor reden dan ook. Nou dan heb je probleem maar een ander meisje had dat probleem ook nou dan zou je denken case solved, Niet volgens school want ik moest het maar alleen doen en mocht maar een ding overslaan integenstelling tot de rest. En de opdracht is dat je met een interactieve CD op de proppen moet komen. Nou prima maar we krijgen pas morgen uitgelegd hoe dat moet in een script wat amper te begrijpen is en ook amper is uitgelegd dus zodra je een error hebt loop je alsnog vast omdat niet voldoende is uitgelegd over het script.
Nou zodoende heb ik het maar een beetje opgegeven en probeer het beste van te maken maar echt mijn best doe ik niet. Ook omdat ik na de zomer waarschijnlijk iets anders ga doen. En ik voldoende excuses heb om het waarschijnlijk dramatisch slecht rapport goed te praten.
Daarnaast speelt er nog veel meer op school en ook thuis. Maar de conclusie is gewoon ik ben nodig toe aan vakantie om even goed uit te rusten en alles op zijn plek te zetten. Lekker vakantie een beetje werken en dan wat anders op een andere school zonder (hopelijk) incapabele leraren.
Toch is het zo, dan ben ik s'ochtends mijn bed niet meer uit te krijgen.quote:
Of je 's ochtends nu vermoeider bent of niet, 'n moment van de dag krijg je de rekening gepresteerd van slechts 4 uur slapen i.p.v. 8 uur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik blijf altijd wat langer hangen want als ik om 22:00 ga slapen kom ik echt niet mijn bed meer uit dan ben ik s'ochtends een stuk vermoeider dan als ik om een uurtje of 1 ga slapen.
Tja, wat moet je dan zeggen? Blijf maar tot 04.00 uur i.p.v. 02.00 uur op internet zitten of tegen die dikkerd: eet nog maar een McDonalds-menu extra?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich wel zo, maar dat helpt net zoveel als tegen een dikkerd zeggen dat 'ie gewoon minder moet gaan eten.
M.a.w., niet
Ik heb zelf ook geregeld last van slapeloosheid, en er is achteraf altijd wel een reden voor geweest.
Qua bioritme heb ik dan ook alles de revue zien passeren
Als mij dat zou overkomen, zou ik een week lang als een stresskip door m'n huis blijven ijsberen. Echt moet er niet-aan-den-ken!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn slapeloosheid gisteren was gegrondDenk dat iedereen wel raar slaapt nadat er een vreemde kerel naast je bed ligt
![]()
En als het nou een droomkerel was , had het wel leuk geweest maar nee dit was een vage gast die stond naar wiet
Er zijn grofweg 2 redenen waarom iemand in zo'n valkuil blijft trappen, namelijk 1)gewoonte en 2)onvermogen om met bepaalde (vaak psychische) problemen om te kunnen gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan zeggen? Blijf maar tot 04.00 uur i.p.v. 02.00 uur op internet zitten of tegen die dikkerd: eet nog maar een McDonalds-menu extra?
Als je structureel nachten 'doorhaalt' verandert er wat in je bioritme en zul je, behalve als je bekaf bent, niet zo makkelijk om 23.00 uur in slaap vallen.
Tsja negen pagina's maken plus intro met een werkende navigatie in een script wat heel slecht wordt uitgelegd en waar ik amper kennis van heb lukt al de meeste niet die wel gewoon compleet zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen is dat toch wel te doen? Bij projecten heb je altijd het risico dat er mensen wegvallen, op bv. het HBO is dat helemaal een drama met al die dropouts. Op de werkvloer loop je er ook tegenaan. Genoeg projecten waar veel druk op staat, waar dan mensen wegvallen i.v.m. burnouts of andere redenen om thuis te blijven zitten. Dan zul je toch een stapje extra moeten zetten om het project tot een goed einde te brengen.
Ik zou dan eens beginnen met je best te doen. Iets goed afsluiten geeft altijd een beter gevoel dan tegen de ene na de andere onvoldoende aanlopen en als je iets anders gaat doen straks, komt het ritme van studeren wel weer van pas. Je hebt straks nog de zomervakantie en doet er nu al niet veel aan (tenminste, dat begrijp ik zo uit je woorden)... Ik zou proberen weer in een ritme van studeren te komen, anders kan ook dat iets anders straks nog lastig genoeg worden.
Gewoonte kun je doorbreken. Lukt je dat niet, dan is het wellicht tijd om hulp te gaan zoeken. Tenminste, als je er last van hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn grofweg 2 redenen waarom iemand in zo'n valkuil blijft trappen, namelijk 1)gewoonte en 2)onvermogen om met bepaalde (vaak psychische) problemen om te kunnen gaan
Gelukkig blijf ik redelijk kalm, ja het is raar maar was ook meteen nadat die wegging even snel wat gaan drinken en toen weer naar bed gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen, zou ik een week lang als een stresskip door m'n huis blijven ijsberen. Echt moet er niet-aan-den-ken!
Ik zou echt compleet in paniek raken hoor
Is er op internet niets te vinden over dat script? Zijn er geen mensen die je kent en die je wellicht zouden kunnen helpen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja negen pagina's maken plus intro met een werkende navigatie in een script wat heel slecht wordt uitgelegd en waar ik amper kennis van heb lukt al de meeste niet die wel gewoon compleet zijn.
De man raast er door heen door te stukken script te tikken als of het niets is en verwacht dat je dan in een moordtempo alles over neemt en meteen snapt. Door simpelweg een keer na te doen snap een een complex script nou eenmaal niet.
Als het nou een website was geweest had ik gewoon een stapje harder kunnen werken omdat ik het begrijp. Maar ja nu begrijp ik er niks van moet ik alles weer gaan navragen bij die man en alles op rolletjes laten lopen tijdens het weekend. Ik zal mijn best doen maar als ik het niet haal moeten ze niet verbaasd zijn.
Tsja het is altijd kut als het niet goed wordt uitgelegd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja negen pagina's maken plus intro met een werkende navigatie in een script wat heel slecht wordt uitgelegd en waar ik amper kennis van heb lukt al de meeste niet die wel gewoon compleet zijn.
De man raast er door heen door te stukken script te tikken als of het niets is en verwacht dat je dan in een moordtempo alles over neemt en meteen snapt. Door simpelweg een keer na te doen snap een een complex script nou eenmaal niet.
Als het nou een website was geweest had ik gewoon een stapje harder kunnen werken omdat ik het begrijp. Maar ja nu begrijp ik er niks van moet ik alles weer gaan navragen bij die man en alles op rolletjes laten lopen tijdens het weekend. Ik zal mijn best doen maar als ik het niet haal moeten ze niet verbaasd zijn.
Er is een jongen die kan me prima helpen. Maar tijdens het vorige project heb ik en het hele projectgroepje hem continu om hulp gevraagd omdat hij daadwerkelijk verstand heeft van het programma wat we gebruiken. En ik heb geen zin om die jongen nu weer te gaan lastigvallen waardoor ie bijna zijn eigen werk verwaarloost.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is er op internet niets te vinden over dat script? Zijn er geen mensen die je kent en die je wellicht zouden kunnen helpen?
Actionscript in combinatie met Flash.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tsja het is altijd kut als het niet goed wordt uitgelegd.
En wat voor script gaat het over dan?
Gek...bij bijvoorbeeld een ongeluk of zo ben ik juist altijd de laatste die in paniek raakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best vaag want in bizarre omstandigheden blijf ik redelijk kalm
Hij hoeft het niet voor je te maken, als hij je maar even op weg kan helpen. Desnoods scharrel je wat mensen die het ook niet snappen bij elkaar en vraag je hem om het en groupe 'n keertje goed en duidelijk uit te leggen. Kan iedereen weer verder en wordt die jongen niet door iedereen apart bestookt met vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een jongen die kan me prima helpen. Maar tijdens het vorige project heb ik en het hele projectgroepje hem continu om hulp gevraagd omdat hij daadwerkelijk verstand heeft van het programma wat we gebruiken. En ik heb geen zin om die jongen nu weer te gaan lastigvallen waardoor ie bijna zijn eigen werk verwaarloost.
En daarnaast heb ik daar een leraar voor lijkt me toch. Dus die zal ik morgen erop aanspreken met mijn problemen. Niet dat ik daar veel mee opschiet want hij zal de hele klas met dezelfde problemen moeten helpen in twee uur tijd omdat die randdebiel veel te laat begint aan deze stof.
Ok, ik dacht misschien javascript, daar kon ik je wel mee helpen, maar actionscript kan ik niet zo veel mee...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Actionscript in combinatie met Flash.
Ja vind het eigenlijk ook behoorlijk vaag hoor , maar het is wel een plusquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek...bij bijvoorbeeld een ongeluk of zo ben ik juist altijd de laatste die in paniek raakt.
Doet me beetje aan de Bijlmerramp denken, ik was zo'n beetje de enige die niet in shock was
Geen dank! Gaarne het uurtarief a ¤2400 per kwartier overmaken op de girorekening van "Help magnetronkoffie de zomer door"quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
Nou ik voel me een stuk beter, werkt therapeutisch dat schrijven.
Je komt dan in een neerwaartse spiraal terecht. Je zit niet lekker in je vel, geen diploma betekent verminderde kansen op de arbeidsmarkt, dat perkt de versierkansen ook weer aardig in...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef minibeer het volgende:
en als daniel langskomt zijn we heloef met zijn studie aan het helpen, want als het met studie niet goed gaat kan hij al helemaal geen chickies hosselen
Rekeningnummer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen dank! Gaarne het uurtarief a ¤2400 per kwartier overmaken op de girorekening van "Help magnetronkoffie de zomer door"
Hij hoeft het niet voor me te maken natuurlijk, maar hij kan het tenminste duidelijk en rustig vooral dat laatste want hij legt uit alsof hij de trein nog moet halen. Ik zal het morgen eens centraal in de les vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet voor je te maken, als hij je maar even op weg kan helpen. Desnoods scharrel je wat mensen die het ook niet snappen bij elkaar en vraag je hem om het en groupe 'n keertje goed en duidelijk uit te leggen. Kan iedereen weer verder en wordt die jongen niet door iedereen apart bestookt met vragen.
Ja, je hebt een leraar, maar uit eigen ervaring weet ik dat niet elke leraar dingen even goed uit kan leggen.
Ik wil er heus wel aan werken hoor. Maar dit is het enige wat nog moet gebeuren en ik snap er dus niks van. Hopelijk kan ik morgen eindelijk fatsoenlijk aan het werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef misschien een tip wat minder hier laat blijven en wat meer aan schoolwerk besteden ???? Het is de bedoeling dat deze reeks mensen helpt niet , niet slechter maakt.
Ik voel me niet slapper overdag gek genoeg. Niet anders dan uit de tijd dat ik een uur later begon en dus elke dag een uurtje of 7 sliep. Mijn lichaam houdt me inderdaad voor de gek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zeg ook niet dat je dat niet wil , maar ik zou gewoon als ik al zou merken dat schoolwerk eronder gaat leiden even een stapje terug doen en het wat minder laat maken.
Heb je ook wat meer energie enzo.
Ja, laten we hopen dat of de leraar of die jongen die het snapt het goed uit kan leggen, zodat je weer aan de slag kunt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil er heus wel aan werken hoor. Maar dit is het enige wat nog moet gebeuren en ik snap er dus niks van. Hopelijk kan ik morgen eindelijk fatsoenlijk aan het werk.
Spannend man, ik duim voor je!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef dyna18 het volgende:
Ok, mailtje verstuurd aan L.
Ik hoop echt dat dit een date wordt.
Al vraag ik me nog af of zij wel door heeft dat ik het als een date zie...
En wat nou als ze dat anders ziet?
Spannend allemaal.
Kan prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje is dit plaatje te gewaagd voor een verjaardagskaart ??? Het lijkt me namelijk leuk hem een pin-up te sturen voor zijn verjaardag http://www.allposters.com/-sp/Pin-Up-Girl-Posters_i2569756_.htm
Op de link klikken en dan zie je de poster
Kan best hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje is dit plaatje te gewaagd voor een verjaardagskaart ??? Het lijkt me namelijk leuk hem een pin-up te sturen voor zijn verjaardag http://www.allposters.com/-sp/Pin-Up-Girl-Posters_i2569756_.htm
Dat hangt helemaal van de persoon af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou het leuk vinden om te krijgen in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Gaat echt veel veel veel veel te ver.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hoor, hij's leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Hoeft niet toch? Kan je je-weet-wel lekker chanteren. Maar hoe kom je daar nou weer bij? Wel vetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben meegevraagd voor het BNN schoolreisje soort van ledendag van hun. Wat gaat dit akward worden.
Nee, ik transformeer alleen in een beer als de volle maan zichtbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Er was niet alleen volle maan maar ook maansverduistering vanavond, nog wat spannends gebeurt?
Het is wel leuk hoor, maar mijn maag draait zich een beetje om bij de gedachte Geraldine weer te zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoeft niet toch? Kan je je-weet-wel lekker chanteren. Maar hoe kom je daar nou weer bij? Wel vet.
Kijk naar pagina twee , ik heb een nachtelijke bezoeker gehad , een slaapwandelaar die naast mijn bed lag te slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Er was niet alleen volle maan maar ook maansverduistering vanavond, nog wat spannends gebeurt?
Dus die rariteiten stonden in de lucht geschreven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kijk naar pagina twee , ik heb een nachtelijke bezoeker gehad , een slaapwandelaar die naast mijn bed lag te slapen
Dat had ik gelezen ja, maar dat telt niet want dat was gisteren!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kijk naar pagina twee , ik heb een nachtelijke bezoeker gehad , een slaapwandelaar die naast mijn bed lag te slapen
Hij was als het goed is zichtbaar maar dan met een rode gloed eroverheen. Wat voor beer wordt je dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, ik transformeer alleen in een beer als de volle maan zichtbaar is.
Waarschijnlijk wel, net ouders gebeld en eerlijk verteld wat er gebeurd was . Pa moest lachen en gaat het aan ma vertellen , maar dat is een ander verhaal want die is zo bezorgd als een kweet niet wat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus die rariteiten stonden in de lucht geschreven.
Wat was er precies gebeurd dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, net ouders gebeld en eerlijk verteld wat er gebeurd was . Pa moest lachen en gaat het aan ma vertellen , maar dat is een ander verhaal want die is zo bezorgd als een kweet niet wat.
Flash.quote:
WTF?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben gisternacht wakker geworden, terwijl er een vreemde kerel naast mijn bed lag te slapen . Hij is over mijn balkon geklommen en naast mijn bed in slaap gevallen. Een gevalletje slaapwandelaar.
Ik heb hem wakker gemaakt en hij schrok dat die in mijn slaapkamer was en wist niet hoe snel die hier weg moest komen.
Moet je je lamp aandoenquote:
Ik zit nu in een lange zwarte tunnelquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zit nu in een lange zwarte tunnel
aan het einde is inderdaad wel licht natuurlijk
maar niet van die jongen![]()
het is zo onbegrijpelijk want het was zo geweldig
en nu zijn mijn Eerste Toenaderingen in iets geweldigs mislukt?? ik snap het niet![]()
bah ik moet bijna kotsen
Lijkt me erg vet, om met de bnn mensen ergens heen te gaan. Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor, maar mijn maag draait zich een beetje om bij de gedachte Geraldine weer te zien.
Dat gebeurd nu eenmaal, soms. De volgende keer beter is de insteek die je zou kunnen nemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zit nu in een lange zwarte tunnel
aan het einde is inderdaad wel licht natuurlijk
maar niet van die jongen![]()
het is zo onbegrijpelijk want het was zo geweldig
en nu zijn mijn Eerste Toenaderingen in iets geweldigs mislukt?? ik snap het niet![]()
bah ik moet bijna kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |