Vervelende ruimte, wij hadden hezelfde met de keuken (wel wat langer, maar 195 breed en zelfs 3 doorgangenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Lips het volgende:
Ik zal wat extra tekst en uitleg over de keuken geven
De keuken is maar 190 breed en 285 lang. Op beide korte zijden zit een doorgang, maar die zitten natuurlijk schuin tegenover elkaar.
Door de beperkte breedte kan ik niet aan beide zijden met een blad van 60 werken, vandaar het ondiepe ladeblok naast de spoelbak. De reden dat de spoelbak in de hoek zit is dus ook dat het niet anders kan ivm diepte.
@FkTwkGs2012; er zit een vlakschermkap in het kastje boven de kookplaat
Als ik die mogelijkheid had gehad, had ik daar ook voor gekozen ja, want het geeft nogal beperkingenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Vervelende ruimte, wij hadden hezelfde met de keuken (wel wat langer, maar 195 breed en zelfs 3 doorgangen), maar wij gaan 1 van de "schuine" doorgangen dichtgooien om gewoon aan 1 kant een rechte keuken te maken...
Ja, begrijpelijk. Dit was voor ons de minst ingrijpende optie, je moet nu alleen iets verder omlopen (gang > woonkamer > keuken in plaats van gang > keuken) maar verder hoefde er niks gewijzigd te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Als ik die mogelijkheid had gehad, had ik daar ook voor gekozen ja, want het geeft nogal beperkingen
Maar dan moest ik echt m'n halve huis gaan verbouwen en dat gaat 'm ff niet worden.
Bij Nuva Keukens in Bergeijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. Dit was voor ons de minst ingrijpende optie, je moet nu alleen iets verder omlopen (gang > woonkamer > keuken in plaats van gang > keuken) maar verder hoefde er niks gewijzigd te worden.
Waar heb je de keuken gekocht eigenlijk? (Ik heb het niet 1-2-3 kunnen vinden in het topic)
Wat een ":')" reden ! Beetje miereneukerig is het wel van je verzekeraar !quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:32 schreef Lips het volgende:
Voor de meelezers, ik zou eigenlijk morgen de sleutel krijgen en plankgas gaan klussen, maar dat gaat 'm niet worden...
Notaris had de papieren niet op tijd omdat een of andere verzekering ¤ 1,40 meer per maand wil hebben omdat ik een hoge bloeddruk heb
Als het goed is zijn nu alle papieren bij de notaris, wordt ik morgen gebeld voor een afspraak en is volgende week donderdag de overdracht
Van de 3 offertes van aannemers hoop ik vandaag de laatste te krijgen zodat ik ook daar een keuze in kan gaan maken. Afwachten dus!
Kreeg vandaag toevallig de brief met verklaring welke ik op had gevraagd... De premie is verhoogd omdat ik natuurlijk in een risicogroep val met m'n verhoogde bloeddruk en m'n lekke nierfilters. Maar omdat de behandelend arts heeft gezegd dat alles redelijk stabiel en onder controle is, hebben ze de premie minder erg verhoogd dan gebruikelijk isquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat een ":')" reden ! Beetje miereneukerig is het wel van je verzekeraar !
Altijd fijn dat om zoiets je hele planning/schema overhoop wordt gegooid.
Vallen de offertes van de aannemers erg mee ? Heb je al een aannemer in gedachte ?
http://www.decoratief.nl/(...)%20verf.htm#watiswatquote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef Lips het volgende:
In de buurt van Eindhoven helaas geen praxis open. Dat van de Hema is een goede tip! En een stuk goedkoper
Ik hoop in oktober klaar te zijn dus dat duurt nog ff!
Weet iemand trouwens of je aan verf kunt ontdekken of t waterbasis of op basis van terpetine is?
Het aluminium is al een keer geverfd geweest dus dat krijg ik nooit meer mooi. Het wordt dus beide delen vervenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Frezer het volgende:
Fiks project zeg; go Lips!
Je hebt kitsoorten waar je gewoon overheen kunt verven, schilderkit (doh!) bijvoorbeeld. Dus weghalen en schoon maken, de juiste kit kopen, er op smeren en weer verven maar. Er van uitgaande dat je beide delen geverfd wil hebben, dat zie ik nl niet zo goed aan die foto.
Ik wilde eerst alles gaat verven en een deel opnieuw stuken. Ben nu al aan het overwegen of ik boven toch niet gewoon ga behangenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is echt net mijn huis toen ik hier in trok.. een tip heel veel liters latex...
Oh mooi! Dat scheelt dan toch weer een laag schrapenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:58 schreef blomke het volgende:
Die groene laag kan je inderdaad laten zitten, vooropgesteld dat het geen verf op lijnoliebasis is. Als ie goed af te branden is, is het geen lijnolieverf.
Dan ontvetetn, opschuren en de grondlaag aanbrengen etc.
Te laatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pff heb jij eens hard doorgewerkt zeg! optijd stoppen hoor als je je nek ofzo begint te voelen.. anders loop je een half jaar later nog steeds met een pijnlijke nek.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Te laat
Heel m'n schouders zitten inmiddels vast dus denk dat ik volgende week bij de fysio staM'n handen gaan vaak het eerste pijn doen (heb hele slechte handen) dus die remmen me wel. Dan ga ik nog wel te lang door maar ik weet als ik niet stop, dat ik 2 dagen niks kan doen.
Morgen weer bikkelen dus nu naar bed
Pas op voor "frozen shoulder" . Dan kan je het klussen verder wel vergeten. Gaa s.v.p. z.s.m. naar de huisarts voor een diagnose!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Heel m'n schouders zitten inmiddels vast dus denk dat ik volgende week bij de fysio sta :
Moet je het ook nog met nat afnemen voor het gronden of is enkel vegen en blazen genoeg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:09 schreef blomke het volgende:
Da's goed geschuurd. Grondig schuurstof verwijderen (blazen en vegen). Dan gronden, dan kan je zien hoe het hout zich houdt: vezels die omhoog komen (na het gronden) ga je weer glad schuren.
Bij de Gamma/Karwei hebben ze zo een stofkleefdoek, voor iets van 80 cent. Dat vind ik erg fijn werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Moet je het ook nog met nat afnemen voor het gronden of is enkel vegen en blazen genoeg?
Wel gezien, vervolgens vergeten dat ik 'm gezien hadquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef RanTheMan het volgende:
@lips als je te goedkope behang koopt, komen de kleuren er gewoon doorheen. De afbeelding die ik heb geplaatst, moet binnen 2x makkelijk dekkend zijn, bij mij na 1x al
Daarnaast had ik je een pm gestuurd, niet gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |