Zo, bijna een maand de sleutel en echt veel te weinig gedaan

2 hele drukke weken op kantoor combineren met vol geplande weekenden laat niet veel tijd / ruimte om te klussen. Hoop na LL m'n leven te kunnen beteren... (zal ook onderhand wel moeten).
Boven zijn nu op 1 deurpost na alle deurposten afgekrabd en geschuurd. Beneden ben ik begonnen met de afwerklatjes van de deurposten te verwijderen. Is een klotewerk om ze kaal te krijgen en een deel moet er toch af voor de stuker.
![IMG_1161.jpg]()
![IMG_1160.jpg]()
In de keuken ook vast een stuk plint weggetrokken en dan blijkt wel hoe goed de muren zijn...
![IMG_1171.jpg]()
Op steeds meer plaatsen komt overigens het hele stukwerk van de muur af, dus genoeg te stuken straks

![IMG_1166.jpg]()
De overbuurjongen vertelde me dat achter de schuine stukken op de bovenverdieping gewoon muur zit, dus op de kamer die de badkamer wordt heb ik wat platen er af getrokken en inderdaad, muur!
![IMG_1155.jpg]()
![IMG_1152.jpg]()
Ik ben bijna rond met een aannemer. Vorige week was hij bij mij en we zijn het er over eens dat de loodgieter die hij had gestuurd veel te duur is. Vandaag is er een andere geweest om te kijken en daar had ik ook een veel beter gevoel bij! Morgen zitten ze samen en als het goed is krijg ik dan woensdag de definitieve offerte.
Wel afgelopen week inspiratie op gaan doen voor kleuren en meubels en ik begin wel een goed beeld te krijgen van wat ik wil. Past volledig in het straatje van te-dure-smaak-voor-bankrekening dus moet nog wat schipperen

De muren in de woonkamer worden waarschijnlijk een olijf/mos/grijs/groenige kleur, boven denk ik richting dezelfde kleur maar dan behang. Alle kozijnen en deurposten worden dan offwhite, creme of net van het wit af naar lavendel. Hal en de overloop worden dan een wit tint en het halletje achter ook. Voor de meubels wil ik gaan kijken naar een landelijke sfeer, beetje Riviera Maison (maar dan betaalbaar

)
Miauw
Op
dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.